לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בזרם


תלמדו לשחות, כי החיים זורמים :)

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

מנגו בננה ומלון!


וואוו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בטח שמתם לב שלא הדכענתי הרבה

אה נכון

אתם אפילו לא נכנסים!

התפרצות עצבים אחת ישר בדרך

בטח לא הבנתם מה קשור השיר

אבל בחופשה שלנו נחשו איפה היינו...................

...............................................................

................................................................

...............................................................

................................................................

................................................................

................................................................

................................................................

................................................................

................................................................

במילן! החור הכי גדול בישראל!

בבקתות ה...................................................

מנגו!!!

כן..כן.. קראתם נכון, מנגו

זה כלכך חור שבבריכה שם (יותר נכון בראש הנקרה, אבל לא נורא, אותו איזור) רואים את הגבול!

וישבתי חמש דקות רגע לנוח (בבריכה) ונשרפתי כמו החיים! (אחותי על הכל אומרת "כמו החיים" אז נדבקתי ממנה)

היינו בנהרייה......... שעדי אומרת שזה חור אבל זה לא..........

טוב, יש לי עוד 10 דקות ואני רוצה לעשות דברים אחרים

אז אני אספר מחר על החופשה

          בייי

נכתב על ידי , 17/8/2008 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העולם כזה מסריח מניו יורק ועד רפיח איפה שלא תסתובב תמיד תמצא לך אוייב


אביב גפן עם אני לא טועה

אני יודעת אני יודעת

המצב רוח שלי השתנה מהר מדיי

אבל ראיתם את עמותת ישראבלוג החדש!

אני לא יודעת מה איתכם

אבל אני חושבת שזה מזעזע!

לא נוח, דוחה!

יכנסו הרבה רק כדיי להודיע לחברים שלהם כמה נענע הפך להיות אתר מכוער!

בו נמצא למצב שיר של the Beatles

it's all too much

כן! זה באמת יותר מדיי!

ולמה לעזאזל מדור הכיף בוורוד?!

ולמה לכל מדור יש צבע?!

למה אף צבע מהצבעים של המדורות לא מתאים לאפור?!

בטח נענע ייסגרו על זה את הבלוג...

ולא יתייחסו לשום דבר שאני כותבת ברצינות...

אבל אני לא בטוחה שהם יקראו את זה בכללל

היו לי כמה בלוגים שלא הודכענו כבר חצי שנה!

ולמרות שכתבו שיימחקו את הבלוגים אחריי 3 חודשים שלא מעדכנים

הם עדיין קיימים!

זה לא שאני לבד! (עדיין אביב גפן)

נכתב על ידי , 13/8/2008 15:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



how it feel to be one of the beautiful people


וואאיי המון זמן לא הדכענתי

how it feel to be one of the beautiful people

זאת שורה מהשיר של the Beatles

baby you'r a reach man

מגניב לא?

אה כן התחלתי לשמוע מוזיקה בטירוף

כל הזמן!

במחשב, בחדר שלי (אבא שלי הכין לי קבל מעריך כי המערכת שלי לא מגיעה לחשמל)

אני שומעת הרבה להקות אבל בעיקר את the Beatles yellow submarine

מה? אלה שיריי הילדות שלי

!all you need is love 

 

 

נ.ב.

כל פוסט שאני אכתוב

תהייה בכותרת שורה

של שיר שמשקף בערך

את המצב-רוח שלי

ואחריי זה אני אכתוב

את השם של השיר

ואת שם הלהקה

נכתב על ידי , 13/8/2008 14:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





123
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAZUL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AZUL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)