לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

life of a teenage girl


עוד לא ראיתם חיים כאלה מגניבים, לפעמים משוגעים ומאוד מיוחדים של נערה מתבגרת.אני הולכת לספר את מה שקורה לי ביום יום ועל החיים שלי.

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

עדכון סוף סוף


הרבה זמן לא עדכנתי.

הייתה לנו חופשת חגים (Winter Break) ובה לינה באה לבקר אותי!

עכשיו מאיקי אצלי ואנחנו מבלות D:

בא ילד חדש היום לבצפר, ישראלי - מזה חתיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הוא בגיל שלי, אולי יצא משהוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו. יש לו שיער חום עם פוני ועיניים כחולות!!!

 

בחופש קיבלתי מחשב חדש ופלאפון :) ומאיקי קיבלה ג'קט, וכסף ודיסק של סימס סוף סוף!

מאיקי גם נסעה לקליפורניה...

 

סוף סוף סיימתי לקרוא את דמדומים.

 

הלכתי לסרט מארלי ואני, היה מדהים אבל עצוב. בכיתי....

 

וזהו להיום, רק כדי שלא תחשבו שמתתי.

 

 

 

 

 

להתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת'

וביי מקושקושון

 

נכתב על ידי , 7/1/2009 01:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



880

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtigergirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tigergirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)