לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פוסטגירל - הבלוג שיעזור לך .


בלוג המיועד לבנות בלבד , עזרה בבחירת בגדים , נושאים אישיים וכו ' .

Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

נעליים .


היי כולם 33>
רציתי לדבר היום קצת על נעליים .
עכשיו , אנחנו בקיץ . וכולנו , ז'תומרת כל הבנות , מחפשות את הנעליים הכי שוות ללכת איתן .
הבאתי לכן כמה דוגמאות  
* מבצעון קטן (: *
 המגיב ה - 3 מקבל חתימה (=
נתחיל בנעלי הקיץ . (:

נעלי קיץ , לים ולבריכה :


הקרוקס . כן , תתפלאו , הקרוקס .
הן נעליים נוחות מאוד , לא נרטבות , אפשר ללכת איתן שעות בלי להרגיש כלום ,
קיימות ברוב הצבעים , ועולות בערך 300 - 199 ש"ח .
 נעלי קיץ , ליציאה :

כן , שוב הקרוקס .
אלו נעלי בובה בסגנון בלרינה , הקיימות גם הן במבחר צבעים .
אני מאוד ממליצה על הסוג הזה של הקרוקס , לי יש כאלו ,
והן מאוד נוחות , בדיוק כמו הקרוקס הרגילות .
אפשר גם להשחיל אליהם כל מיני חוטים ופיצ'פקעסים קטנים לעיטור .
מומלצות מאוד , 300 - 199 ש"ח . 
נעלי קיץ , לטיול בפארק :

 
כל הכפכפים בסגנון הזה .
הן לא הכי נוחות , אבל דווקא מאוד יפות .
אפשר למצוא של המון חברות , פוקס , קונברס ,

וכו ' .
לא תמצאו אותן עולות יותר מ - 300 ש"ח .
נעלי קיץ , סתם כי בא יופי ולא נוחות :

אלו נעליים שאני ממש לא אוהבת .
הנעליים האלו נרטבות מזיעה ברגלים ונהרסות ,
תוך 5 דקות של הליכה כבר כואב , הנעלים משחירות ,
הסוליה אינה חזקה , ונהרסת מהר .
לא יותר מ - 450 ש"ח .
נעלי קיץ , יפות , נוחות ו .. טיפה מפורסמות :

לאוהבי הסנדלים .
סנדלים נוחות , ומהממות , אבל יש יותר נוחות מהן .
העיצוב שלהן מדהים והן נמצאות בהמון מידות .
לא יותר מ - 500 ש"ח .

זהו , עד לכאן הפוסט , מקווה שאהבתן ,
תגיבו , יש מבצע (:
לאב ,
שני 33 >

נכתב על ידי , 24/7/2008 11:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בגדי הים .


הגיע הקיץ , ואין . פשוט אין . כולנו רוצות בגדי ים .
אבל מה ?
תמיד כדאי להיות חכמות ולדעת גם להתחשב במחיר .
הבאתי לכם המון תמונות של בגדי ים , והמחירים שלהם . D:
בננה ( 134 - 209 ש"ח ) :
 
 
פלפל ( 201 - 222 ש"ח ) :
 
גוטקס ( 314 ש"ח ) :
 
גו אנדר ( 209 ש"ח ) :
 
 
טורקיז ( 279 ש"ח ) :
 
גדעון אוברזון ( 349 - 419 ש"ח ) :
 
זהו .
בבקשה תגיייבו , השקעתי המון .
אוהבת , שני .

 
נכתב על ידי , 5/7/2008 09:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי חברים ((:


קווודם כל , לפני הכל , אני רוצה להציג את עצמי D:
קוראים לי שני , אני בת 12 מהמרכז .
אני אוהבת את אבריל לאבין המלכה , MCR , FOB , גרין דיי , אוונסאנס , לינקין פארק ,
קסקדה .
שונאת בנשמתי את טוקיו הוטל .
ולא , לא בגלל שהם גרמנים . אין להם מוזיקה טובה .
אווקי , נראה לי שהצגתי את עצמי מספיק , לא ?
אה כן . הבלוג יעסוק בדברים לבנות ,
אני אמליץ לכם מה כדאי ללבוש , איך להתאפר,
איזה בגדים לקנות וכו ' .
אני עפתי לעשות פוסט ראשון ,
אוהבת , שני .
נכתב על ידי , 5/7/2008 09:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל- שנייינע - , (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על - שנייינע - , (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)