לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


fuck &%e54 (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

L - O - V - E


אתמול בלילה חלמתי עלייך,

חלמתי שאתה כאן לצידי אוחז בידי ולא נותן לי לברוח.

בחלום אנחנו יושבים ושותקים מסתכלים אחד לשני בעיניים ומנסים להבין מה קורה בינינו.

אני שואל אותך ''מה קרה בינינו?''

ואני מנסה לקרוא אותך, אבל אתה לא נותן לי.

שואל אותך ''עד מתי תהיה שלי?''

ואתה עונה לי בלחישה מצמררת ''כשהלב שלי יישבר, אתה תדע שאני כבר לא שלך''.

התביישתי בעצמי, רציתי לקום וללכת. וכך עשיתי.

הוא רץ אליי לכיוון הדלת, אחז בידי וחייך את החיוך שאני כ''כ אוהב.

הסתכלתי עליו, ושאלתי ''מתי נתנשק?''

הוא אחז לי את הפנים, ונישק אותי, זאת הייתה הנשיקה שכ''כ ציפיתי לה,

הנשיקה שהשקיטה את כל פחדיי, שעשתה אותי לילד קטן ומאוהב, שהחזירה אותי לפגישה הראשונה שלנו.

הנשיקה שמזכירה לי את הים, ונותנת לי להסחף עם הגלים.

והוא בלחישה עונה לי ''אוהב אותך לנצח''.

נכתב על ידי The Chemical of LOVE , 25/1/2010 13:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של little maiden ב-25/1/2010 14:25
 





כינוי:  The Chemical of LOVE

בן: 33

MSN:  ^^ חלום סופו להתגשם

תמונה




12,569
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Chemical of LOVE אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Chemical of LOVE ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)