לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

U havent done anything


שיר אני אוהב אותך :-*

כינוי: 

בן: 29

ICQ: 375981170 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

:)


אוקייי נתחילל בזה שחבר שלי מצא פלאא ומחר לי אותתו
אני יודע לא יפה צריך להחזיר אבל על הזבי :D
את שלי גנבו, אז סופסוף אחד חדש
ההורים שלי לא יקנו לי כרטיס סים כי הם שרמוטות והם שונאים שאני מביא חשבונות של 800 שקל חח
אז אני אקנה לבד ביג טוק, כל שבוע. . .
שיר עדיין בגרמניה חחח ( כן אני יודע ששבועיים לא עברו ואני חופר עלייה D: )
אמממ היא התקשרה היום אבל לא הייתי בביתאז לא דיברנו :(
אינעל אבוק, טוב נקווה שהיא תתקשר שוב
וואלה משעמם ...
ביייוש =]
נכתב על ידי , 10/7/2009 14:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיכאוווון


רואה אותך, לבד יושבת
הלב שלך, מלא כאבים
בדידות הורסת, את מבקשת
רק טיפה של רחמים

גם אני כמוך סבלתי
ואהבה אף לא ידעתי
את הוריי גם לא הכרתי
וכל חיי סבלתי

אנא ספרי לי על כאבייך
ספרי לי מה עובר עלייך
אותך רואה לבד יושבת
ואף מילה לי לא אומרת

איך כואב לי שאת כואבת

גם אני כמוך סבלתי, סבלתי
גם אני כמוך בכיתי, בכיתי
את ה כאב לאיש לא לא סיפרתי
לאף אחד לא האמנתי

כואב לראות אותך יושבת
וזולגות לך הדמעות
את סובלת, החיים שלך
מלאים בדאגות

גם לי היו, ימים קשים
שלא רציתי יותר לחיות
לא נשברתי, כך המשכתי
ונלחמתי בצרות

את ידך אליי הושיתי
בתקוותיך, רק תאמיני
כואב לי, שאת סובלת
וכל חיי את מבולבלת

אלוקים, עוד יעזור לך

גם אני כמוך סבלתי, סבלתי
גם אני כמוך בכיתי, בכיתי
את ה כאב לאיש לא לא סיפרתי
לאף אחד לא האמנתי

שירצ'וק אני אוהב אותך ! 3>
כ'כ מתגעגע ...
נכתב על ידי , 9/7/2009 18:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

747
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור גורן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור גורן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)