לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אומרים שקנדה היא ארץ מדהימה.אוופס אולי משה רבינו עשה טעות?



כינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חחח טוב אני פשוט חייבת!!!


חחחחחחחחחחחח אלוהים כמה שילדה אחת יכולה להיות מושפלת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מכירים תאתר omegle??

בקיצור ילדה אחת משועממת בטירוף שאין לה חברים כמעט,נכנסת לשם וגולשת שם כל יום מדי שעות

היא הכירה מישהו מאמריקה,הוא שלח לה תמונה שלו,הוא מתחיל איתה(לא ראה תמונה שלה) והם הפכו ל"חברים" (הוא בן 22) חחחחחחחח

זה לא נגמר פה!

היא שמה תמונה שלו בפייסבוק,תחת התיאור הבא: this ios him my one and only prince ♥ ♥ ♥ ♥

ותמונה של בנאדם נורא מכוער חחח

ואז היא הגיבה לזה: this is him isn't he hot

he  said he had a modeling career and loves me to death ♥ ♥ ♥ ♥

omg hes the one for me, i cant beleive it i found my perfect match just like in my song my dream came true

ואז מישהי הגיבה לה: why's he wearing sunglasses in the bathroom?

והיא הגיבה לה חזרה:  i dunno maybe to look mysterious and sexy he does look sexy like that ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

די די איזה מושפלת באלי לבכות מרוב צחוק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אבל בתכלס היא מסכנה חחחחח כזאת תמימה ולא מודעת לעצמה,באלי להסביר לה שלא כל מה שאומרים באינטרנט הוא נכון,אבל אז היא תחשוב שאני מקנאה חחח ואני אצא גם הרעה,אז אני פשוט אצחק לי בקול בצד חחחח

 

 

נכתב על ידי , 23/11/2009 01:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המון עידכונים,המון תמונות,אהבה,ג'סטין ביבר


טוב הפוסט הזה הולך להיות ארוך.


הנה עידכונים,יש הרבה יותר ממה שכתוב,שאני מעדיפה לא לשתף.הנה מה שכן(לתמונות תרדו למטה):

  • הלכתי למשרד של עורכי דין,היה מגניב
  • היה לנו בפסוכלוגיה יחידת לימוד על נישואין,קיבלנו בזוגות נושאים להרצות,לי יצא על הנישואים ביהדות,אחרי שכל ההרצאות הסתיימו המורה חילקה לכל אחד תפקיד ואנחנו הולכים לביים חתונה, אז יצא לי להיות הכלה(ולא סתם אלא כלה יהודית!),ול2 חברות שלי יצא צמד לסביות:אירית ויפנית ,וחברה אחרת היא מתכננת חתונות אנגליה, וחברה אחרת יצא לה דיג'י גרמני(טוקיו הוטל בחתונה שלי?NOW WAY!)
  • נפרדתי מחבר שלי, עכשיו 3 בנים מתעלקים לי על הווריד בצורה אובססיבית.הייתי על המחשב,ואז הייתי צריכה לצאת,ונדפק לי האינטרנט,אז התנתקתי בלי להגיד ביי ,אחרי דקה מישהו מהם מתקשר אלי ואומר:" היי,את כבר כמעט 2 דקות לא מחוברת,איפה את? " , השני האחר אומר לי שהוא אוהב אותי ושנייה אחרי זה מקלל אותי, דוגמא? בבקשה:

fk off

*i lyk u

 

i don luv u

 

*dlt me frm ur msn

*and frmfb

*and thats all u hv to do

*go to hell

הבנתם? גמאני לא.

בהתחלה בכלל לא ידעתי שהוא בקטע שלי,וביקשתי ממנו שיכיר לי מישהו חתיך, הוא איכשהו קלע לטעם שלי והראה לי תמושלם הבא(בעצם לא מושלם כי הטעם שלו בבגדים מזעזע):

n14589169112736.jpg

 

16753125036050666014589.jpg

(יש עוד תמונות,אבל לא נעים לשים תמונות של אנשים בלי רשות>< )

ובקיצור אחרי 4 תמונות שלו,התלהבתי לו והצקתי לו שיכיר לי אותו,ואז הוא יצא על האמא שלי בפתאומיות,ואז סיפר לי שהוא אוהב אותי,WTF

ואז התבכיינתי לידיד שלי שאני שונאת שאנשים אוהבים מישהו שלא רוצה אותם בחזרה,והתעצבנתי על עצמי ואמרתי: מה יש כבר לאהוב בי2#@!$$##$

והוא כותב לי: כי את חמודה ומצחיקה וכיף איתך ובלהל בלה בלה,ובסוף הוא כותב לי "הלוואי שהיית נותנת לי הזדמנות..."

WTF מה עובר על כולם בזמן האחרון,וואייי אני שונאת להעציב אנשים..

אני יודעת שזה נשמע ילדותי מהצורה שאני מספרת את זה,אבל עזבו אין לי איך להסביר את זה,אני פשוט מרגישה רע שאנשים מתעצבים בגללי.

  • הלכתי לראות תסרט couples retreat וישבנו בעולם,והיו די הרבה קטעים איך נאמר?לא לילדים, קיצר באולם אנחנו קולטים ילדה קטנה בת 7 כזאת,ובקטעים שהם לא לגילה ההורים שלה נקרעו והיא כולה מתעצבנת ושואלת מה כל כך מצחיק
  • אני מחפשת עבודה,כי העונה בוונדרלנד נגמרה והמקום נסגר עד הקיץ,אז עכשיו אני מובטלת
  • אני בהתלבטות רצינית אם לעשות צבא או לחזור אחרי תואר..
  • נראלי בסוף אני אגמור דתיה
  • בימים האחרונים יצא לי לדבר עם אנשים שלא דיברתי איתם שנים ששלחו הודעות מה שהיה די מפתיע,היה..מעניין
  • למה הבנים פה כאלה דרמטיים אלוהים,לא חסר לי דרמות בחיים
  • עשינו ויזה לאמריקה, ובחודש הבא אני חושבת,אני נוסעת עם עוד 400 ילדים מטורנטו לניו יורק, אבל אני אחפור על זה בפוסט אחר
  • אמא מחליפה,מונית הכסף,הישרדות,העוקץ,רוקדים עם כוכבים,רמזור,מגדלים באוויר, האח הגדול בקרוב, יש הרבה מה לראות סופסוף
  • אני מתחילה לשכוח עברית נראלי =\
  • אני צריכה דחוף להפסיק להיות תמימה..אבל איךךך..:(
  • בזמן האחרון מלא בנות מעריצות פה ילד בן איזה 15 בשם ג'סטין ביבר,ילדון חמוד כזה,עם 2 שירים שהפכו ללהיטים פה,וכל רגע נתון משמיעים אותם ברדיו,סוג של מיילי סיירוס רק בגירסא גברית. קלטו תפיצפוני:

אבל האמת? השירים האלה ממכרים,כנסו שמעו:

http://www.youtube.com/watch?v=okYJCpmq7PE

 

http://www.youtube.com/watch?v=0-qQdw7Xpv4


אוקי תמונות עם תיאורים:

שבוע שעבר היה ההלוואין, הנה כמה תמונות של אנשים שנגנבו מפייסבוק:

המורה החמודה לפסיכולוגיה ודן:

blog5.jpg

 

מי שלא יודע,H1N1 זה השם הרישמי החדש של שפעת החזירים

blog6e.jpg

 

blog4h.jpg

 

blog7mx.jpg

 

רואים תשמאלי? כשהלכנו לוונדרלנד הוא התיישב במקום לא קשור,באמצע@! ובחלקים האחרים גם התיישבו,וככה הפרידו אותנו :(

וצינזרתי תצמי כי כי כי ..ככה אבל קלטו תילדה עם הלבן,איך היא מתלהבת לראות אותי כי אני כזאת מפורסמת 

dsc03947.jpg

 

אוקי אמאלה אל תשאלו..

dsc03946vf.jpg

 

חברות שלי פשוט מכורות,בצורה לא נורמלית לאומגל הזה ,אני זוכרת הלכנו לפני כמה ימים לספרייה לעשות מחקר לפני שמתחילים לעבוד על עבודת הגשה

והן ישבו שם על המחשבים ודיברו עם אנשים,ואז ילד אחד שלא הכיר את זה התלהב,ואמר למורה: המורה רוצים להראות לך משהו

ואז המורה באה ושואלת מה קרה,והן לא מבינות,ואז היא אומרת שהילד אמר להן שהן קראו לה, ואז הן כזה: אה תראי איזה אתר מגניב

המורה: מזה?

הן:את מתכתבת עם אנשים מכל העולם

המורה: :|

הן:Zה כיף תנסי

המורה עדיין בשוק

הן: הנה תראי מה הוא ענה, נו מגניב לאא?

המורה: אתן יודעות שאפשר לאנוס ככה?

הן:לא מקרה לך זה מגניב

בקיצור המורה נכנסה לשוק למשך 10 דקות חח

ויש שם מלא אנשים מקוריאה שמתחילים לכתוב באמצע החיים בסינית,אז הן התחילו ישר לשאול אנשים אם הם קוריאנים,ומי שענה כן הן ניתקו תשיחה איתו חח

dsc03890t.jpg

 

כמה מהעבודה:

dsc03874qw.jpg

 

blog1c.jpg

 

dsc03955a.jpg

 

קנינו עוד אוטו חמוד כזה:

dsc03968k.jpg

 

אמ לפני כמה ימים הלכנו לפיינטבול,פעם ראשונה שלי,ושתדעו לכם?זה כואב רצח !

נפגשנו בקניון אחד,והלכנו במשך שעה ברגל,ואז מסתבר שמי שהוביל אותנו לא זכר איך מגיעים,אז השתמשנו באייפון של ילד אחד שהיה לו שם GPS ובזכות זה הגענו

חח הרגשתי כמו אוטו =\ ,ובסוף הגענו,וזה נראה כמו אזור עוני כזה של עבריינים,ועוד הם יורים עליך כדורי צבע

אבל היה כיף

אחרי זה הלכנו לאכול,ואז עלינו לסאבווי,ואני ועוד 2 בנים ירדנו בתחנה אחרת כדי להחליף רכבת

בקיצור אנחנו הולכים הולכים,ואז לואל שהיה מלפנינו עבר במעבר כזה, ופתאום גילינו שלאן שהוא נכנס זה המקום הלא נכון,וכדי לחזור חזרה הוא היה צריך לקנות כרטיס

עכשיו לא היה לו כסף, ולי ולשני לא היה עודף קטן,ולא היה כרטיסן, אז התחלתי לחפש בארנק,והיה לי מיליון פני (שזה אגורה אחת) כשהכרטיס הוא 2.75$

בקיצור אני מביאה לו,זה מגיע ל2 דולר(200 סנטס),ואז אני מוצאת טוני עמוק בארנק(זה כמו שנקל),

ואז הוא קנה טוקן, וחזר אלינו

ואז עלינו על הרכבת,אלוהים יודע באיזה שעה(המזל הוא שיש רכבות כל 2 דקות) והגענו בשלום

אני וג'ק ,יותר נכון ג'ק וצינזור שלי חח איזה פרצוף, אה ואל תתייחסו לבגדים,זה החליפות המטונפות

dsc03982.jpg

 

 

עוד אחת שלי

13550344415470272519425.jpg

 

dsc03978y.jpg

 

dsc03995t.jpg

 

dsc03990s.jpg

 

dsc03992.jpg

 

מקסיקני,חח יצא מפחיד

dsc03977w.jpg

 

 

חח קבלו,אני והגולגלת בוויכוח סוער

dsc04014.jpg

 

משהו חמוד בטירוף שמצאתי בחנות שהיו בה גלויות:

dsc03835n.jpg

 

dsc03836za.jpg

 

dsc03837a.jpg

 

כמה חמוד הכרטיס הזה??

אוקי בקיצור,זה יותר מדי לפוסט, יאללה ביי

dsc03889o.jpg

 

וכמה שהשיר הזה ממכר 3>

http://www.youtube.com/watch?v=m34xyw8E-Qs

נכתב על ידי , 9/11/2009 08:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות


אני מעדיהפ לא לכתוב פה על המוות..


אז הרבה זמן לא עידכנתי, יש לי סופשבוע ארוך(אין בצפר יום שני), אז מחר אני מבטיחה לעדכן בחפירות ומלא תמונות, בנתיים הנה כמה תמונות שלי

יצאתי זוועה כי הייתה לי אלרגיה נוראית באותו יום

וזה צולם ביום האחרון שהלוונדרלנד היה פתוח,זה נסגר שבוע שעבר ועכשיו אני מובטלת

dsc03958bg.jpg

 

dsc03959ii.jpg

 

פה הלכנו למשחקיה, ויש משחק כזה שקוראים לו: עסק או לא עסק

בעיקר משחק מזל, משחק מהטלוויזיה, והיה אותו במכונה אחת, היה ממכר רצח,וזכיתי ב200 ומשהו כרטיסים

dsc03944b.jpg\

המשך יבוא

 

נכתב על ידי , 8/11/2009 01:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





29,755
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEvaaaa:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Evaaaa:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)