לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחשבו על משו שיפעיל לכם את החושים . כמו קולה למשל ? D:


קולה זה לא בריא ! אבל זה טעים . אז למי אכפת ? D:

Avatarכינוי:  שמוליקול ( H ) ~ סתם כי זה קול D:

בת: 27

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אני מעדכנת כי משעמם לי .


 

משעמם לי ברמות דיי מלחיצות אפשר לומר .

אני רק מבינה כמה שהחיים שלי רייקים בלי חברות שלי , הם הלכו להם -

ליער ציפורי לאיזה מחנה קיץ ._.

מיום שישי , אני רק בודקת מתי כבר ייגמר היום ויהיה לי מה לראות בטלוויזיה .

טוב , לא כל החברות שלי הלכו ונשארו לי פה כמה וכמה ( למזלי ) .

אבל זו הייתה אחלה הזדמנות להיות לבד בחדרי , בשקט הזה בלי טלפונים .

וגם הזדמנות לא רעה לצאת לאנשו עם המשפחה ( ;

ואכן עשינו זאת .

- הלכנו לים , פעם אחת מתוכנן ופעם אחת במקרה .

-הלכנו למסעדה .

- הלכתי לעבודה של אבא וראיתי שם בויאודי כמעט מלאכים והאי ( כי ישלי יס )

- ביליתי עם אמא בקניון פ'ת .

וזהו  .

 

זה מפריד כי לא מצאתי מפרידים יפים באתרים .  

 

שאלתם מזה ההפי בודהה הזה למעלה ?

זה הנושא של המח"ץ ( מחנה קיץ ) של השבט שלנו בצופים  ,

זתאמרת של הגדוד .

הנושא של השבט זה אמונות ( למשל לאחותי היה המיתולוגיה היוונית )

לא יצאתי למחנה כי היה סיוט בשנה שעברה ואבא החזיר אותי ואת ספושע באמצע ,

לא הצלחנו להירדם , המקלחות היו קפואות , השירותים היו זוועתיים , וכאבה לי הבטן והראש וישנתי כל היום .

אז למדתי לקח  | בניגוד לספושע | .

אבל אני מזה בטוחה שיהיה להן כיף D:

 

זה מפריד כי לא מצאתי מפרידים יפים באתרים .  

 

ממש התחצ'מק לי לעשות שאלון , לא מהחופרים האלה בלי סוף .

אלא חלק , קומפקטי ומגניב

 

השעה עכשיו:   22:39

שם מלא : יובל רמז

תאריך לידה : 19.10.96

עיר : נוד השרון , העיר בירוק

מזל : מאזניים לשלטוןןןןן !!!!

מידת נעליים: 36-37

גובה : מטר 57

חיות מחמד : ישלי מלא . עכבישים , נמלים ועוד חיות לא מזטהות במרתף שלי .

תכונה טובה : אוהבת ♥

תכונה רעה :מתלהבת .

 

את\ה מאמינ\ה באלוהים ? לפעמים .

קור או חום ? פושר אבל מעדיפה קור (:

לישון או לקום ? לישון (:

חוף או הרים ? חוף

קרמבו- וניל או שוקו ? וניל . אין שוקו - ישש מוקהה  

שיר שמזכיר לך את האדם שאת\ה אוהב\ת: Broken Strings

מה הדבר הראשון שאת\ה עושה ברגע שאת\ה קמ\ה בבוקר ? אומרת " אבא תעיר אותי עוד 10 ד'ק " ..

את מי היית לוקח\ת לאי בודד ? מי לא (: ?

אם היית חיה, איזו חיה היית בוחר\ת להיות ולמה ?  כבשה . זה כיף לעשות מההההההההההההה !!

ברגע זה ממש, עם מי את\ה רוצה להיות ואיפה ? באמבטיה , לבד .

צבע שיער :  חום רגיל  .

צבעת פעם את השיער ? לא , עבל עשיתי רסטה כחולה . נחשב ?

באיזה צבע ? -.-

תחביבים : יש הרבה (:

איזה שפות אתה מדבר ? עברית אנגלית ( משו כזה ) ועאלק ערבית , ספרדית  וטיפה רוסית .

אתה בן אדם של לילה או של יום ? אחרי הצהריים xD

רגיש לדיגדוגים ? בזמן האחרון כן

איזה יום היה הכי גרוע בחיים שלך ? קשה לי לחשוב על אחד כזה .

מה הדבר הכי מביך שקרה לך ? נו , מאיפה אני זוכרת  ?!

איזה יום היה הכי טוב בחיים שלך ? בת מצווה ש/לי , של חברות שלי , שאחיות שלי נולדו .

מה הדבר הכי חשוב לך ? המשפחה שלי ♥

ממה אתה הכי פוחד ? מהמוות .

על מה אתה חושב בדרך כלל לפני שאתה הולך לישון ?על מה שראיתי לפני זה בטלוויזיה או קראתי .

המקום האהוב לחופשה : כשאני אהיה בהולנד ~ ד'א עוד חודש , אני יודיע .

טעם גלידה אהוב : ריבת חלב DDD:

ממתק : בייגלה

מכונית : לללללללימוזיננננננה *-*

שיעור : חופשי  , או ספורט .

חג : פורים חג פורים חג ענקקקק לילדים (:

צבע: צ ב ע ו נ י  

שם לבת: ניצן ורותם

שם לבן: עידו ,תומר , גיל ויונתן . 

תוכנית אהובה בטלוויזיה : כמעט מלאכים . 

דיסק אהוב : הכלל צרובב 

רגש : אהבה .

מספר : 9

ספר:  יש יותר מידיי D:

 

ב24 שעות האחרונות...   

היתה לך שיחה רצינית : אולי עם אבא .

חיבקת מישהו : כמעט את כל מי שראיתי (:

בכית :  לא .

צחקת : בלי סוף (:

גרמת למישהו לצחוק : לאופיפי ♥ 

קנית משהו ? אבא קנה לי ארוחת דיל בתחנות דלק .

הסתפרת ? לא S:

הרגשת טיפש ? חחחחחח . כנ ._.

דיברת עם מישהו שאתה אוהב ? כל היום D:

התגעגעת למישהו ? יותר מידיי .

 

האם אי פעם...

 

נזרקת על ידי מישהו ?  לא בדיוק .

מישהו בגד בך ? לא .

נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך ? כן .  

ראית את הבית הלבן ? כנ *-* , טוב - בתמונות .

ראית את מגדל אייפל ? כנ"ל  .

עישנת ? יאאאאאאאכ .

שתית אלכוהול ? כנ"ל .

עישנת מריחואנה ? כנ"ל .

שיחקת מונופול ? ברורררררררר (:

הזדיינת (שכבת, הזדווגת וכו'....) ? אני עודלא בת 13 -.-"

ביקרת בארץ אחרת ?  עוד חודש ;)

עשית אמבטית קצף ? כהה  

היתה לך תאונת דרכים ?  לא . - 555 -

רכבת על פיל ? לא . אבל על גמל כן D:

נשארת ער כל הלילה ? כה .

פחדת מהחושך ? הפסקות חשמל XD

זרקת מישהו והתחרטת על זה ? לא .

יצאת עם יותר מבנאדם אחד באותו זמן? לא .

שיקרת ?כן  

נרדמת בשיעור ? עופפתי לי אי שם בעננים .

השתמשת באוכל לצרכים אחרים מאכילה ?  ברורררררררררררררר D:

פגשת סלבריטי ? חח , כה F:

עברת על החוק ונתפסת ? כה \ :

אהבת מישהו כל כך שזה גרם לך לבכות ? כן  . ); 

שנאת את עצמך ? כן .

שברת למישהו את הלב ? כן , ואני באמת מצטערת עלזה .

הלכת מכות ? עם חברות , עאלק מכות

כמה זמן לקח לך לענות על השאלון : עכשיו 23:06 , תחשבו D:

 

יאללה , עליתי לסדר את החדר .

לא מרצון אישי , חלילה וחס D:

כי מחר יש מנקים -.- "

יאללה . ביי . D:

 

יובלי  ♥

 

~ עריכה - 9.7 , 00:46 ~

 

נתקלתי בשאלון קורע באתר הזה -  http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=595217

 

כתוב את השם שלך -יובל
כתוב את השם שלך הפוך - לבוי

 כתוב את השם שלך בעזרת המרפק- יעוטבס לח
כתוב את השם שלך בעזרת האף -טיו8בלן
כתוב את השם שלך בעזרת הסנטר - ימוחכל

 כתוב את השם שלך בעיניים עצומות -יובל
כתוב את השם שלך כשאתה קופץ -יועיבל
כתוב את השם שלך כשאתה פוזל - יובל

 כתוב את השם שלך כשאתה עם הגב למקלדת-  צת.מ

כתוב את השם שלך עם הרגל - יובחל
השם שלך עם הלשון שלך -יוובל

 

חח , וסתם עוד אחד , שזה לא ממש שאלון , אבל הוא חמוד (:

 

א : אתה אוהב לשתות

ב : אתה אוהב אנשים

ג : אתה באמת מטופש

ד : אתה אוהב לשתות

ה : אתה מנשק מעולה

ו : אתה סקסי

ז : אתה לא מאפשר לאנשים לעזור לך

ח : אתה אדם חברותי ונעים

ט : אתה טוב במיטה  

י : אנשים מעריצים אותך

כ : אתה מטורף ומשוגע

ל: כולם אוהבים אותך

מ :אתה מעולה במיטה

נ : אתה אוהב לשתות

ס : אין אחד שמנשק יותר טוב ממך

ע : אתה פופולרי

פ :אתה מתחסד

צ : אתה פשוט משוגע

ק : אתה מתאהב בקלות

ר : אתה נאמן למי שאתה מעריך

ש : אתה אוהב להירגע

ת : אתה מאוד שיפוטי

ך : אתה חושב בטווח ראיה קרוב

ם : אתה לא מאפשר לאנשים לתת דעה עלייך

ן : אתה הבן זוג המושלם

ף : תמיד מוכן

ץ :אתה איש נחמד ולבבי

 

_

 

 

היום הלכתי בספונטניות רבה עם אמא לקניון אילון ,

קנינו 2 גופיות מפוקס וחולצה

ועגילים של אריק ובנץ מזה חמודים D:

התעוררתי בשלוש בצהרים -.- "

 

יאלללללה ,

הלכתי לראות כמעט מלאכים ביס מקס .

נכתב על ידי שמוליקול ( H ) ~ סתם כי זה קול D: , 5/7/2009 20:59  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמוליקול ( H ) ~ סתם כי זה קול D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמוליקול ( H ) ~ סתם כי זה קול D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)