לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עולם של חיוכים.


שמי הוא לירון (שם בדוי), ואני חולת סרטן. מרגע ששמעתי לפני שנתיים על המחלה, החלטתי להילחם- ולהראות שאפשר להוציא חיוך מכל אחד.

כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

אני כל כך מצטערת.



חזרתי מקנדה כבר לפני יותר משבועיים.
אבל הג'ט לג הרג אותי, מה גם שחזרנו ללימודים,
והיה לי הרבה עומס-
גם לקנות ציוד,
גם לעשות רענון לחומר משנה שעברה-
בקיצור, אתם בטח מבינים.
למי שמתעניין-
עליתי לי"א, השנה אחגוג 16
סוויט סיקסטין.
וזה באמת יהיה סוויט סיקסטין.
יש טיפול מיוחד,
אני אעבור אותו ובע"ה, אני אחלים.
תחזיקו לי אצבעות ותתפללו בשבילי, טוב?
עד העדכון הבא שיבוא ממש בקרוב-
שבת שלום, שבוע טוב (מראשון) שנת לימודים טובה ו...
אל תפסיקו לחייך, גם בזמנים קשים.

נכתב על ידי , 6/9/2008 01:11  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





329
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיוך לעולם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיוך לעולם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)