לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כאן יסופר על החיים שלי, וכל הבלאגן שמסביב (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

כמעט הסוף, ולא כתבתי כל החופש


ואו! זה פשוט היסטרי, בחיים לא קרה לי. למרות שכן חשוב לי לכתוב פה, כי מידי פעם אני סתם רוצה לטבוע בזכרונות...

אז ככה, אני אנסה לסכם בקצרה..

הייתי מלאמלא בים... פעם אחת במימדיון. נפגשתי הרבה עם חברות, ונהנתי מכל רגע. ב3.8 הלכתי לאולפני כוכב נולד, ושי הופיע שם [במקרה, לא ידעתי על זה! XD] ונהנתי כל כך!!!

"דיברתי" עם עידו. אבל ת'כלס אני מרגישה ששומדבר לא השתנה בכלל. השד יודע למה.

ועד כמה שזה הזוי, כואב לי שהמצב כזה. ואני לוקחת את הסיכון שהוא עלול לקרוא את זה. אבל אני רוצה שיידע, שכואב לי שהמצב כזה... מוזר.

ישנתי יום שני אצל ליאורי.... אני ואדוה (: עד 4:30 לפנות בוקר שיחקנו פוקר וראינו סרט עם שחקן חתיך XD

אח"כ התגנבו אל הבית של ליאור [היינו בצימר של אח שלה... סיפור ארוך. קשה להסבירXD] בחושך. נקרענו מצחוק ותוך כדי ניסינו לשמור על שקט כדי לא להעיר אפחד XD

ואז קמנו ב11:00 והכנו פנקייקים :P , לימדנו את ליאור אנגלית קצת[הכלבלב שלי עוזב:(] ואז היינו על המחשב...

וב6:30 התחלנו להתארגן להופעה של שי שהייתה בניצן... התארגנו ש-ע-ה חחחח... זה היה כל כך מצחיק! אני צריכה להעלות תמונות XD

ואז הלכנו :] , וחיכנו עד 8 ומשו שהוא עלה לבמה... ואז היה כל כך כיף! הוא התחיל עם ארגזים, ומשם המשיך והמשיך... הוא שר שירים מהאלבום החדש...

ב"שמור על האמונה" דמעות התחילו לזלוג לי מהעיניים, ומשהו הזדעזע בתוכי. השיר היה קשור לתקופה האחרונה של החיים שלי..

אחרי ההופעה רצנו ל"מאחורי הקלעים" [הופעה פתוחה, אז אי אפשר ממש להגדיר את זה ככה...] והיו שם איזה עוד 40 בנות צרחניות ודוחפות שצעקו לו...

ואז חיכיתי עד שהוא יצא מהטנדר, כדי להצטלם ולחלק חתימות. כולן צרחו לו מסביב:"שי, בוא לפה!!" [זה היה צורם באוזניים]

ואז קראתי לו:"שי!" והוא הרים תראש, והסתכל עליי. והחזקתי לו ביד [לא בזרוע, בניגוד לפעם הקודמת חח] והוא התקרב אליי אל הגר בטיחות המעצבנת הזאת, שמאחוריה היו עדר של בנות.

ואז שאלתי אותו:"שי, אפשר תמונה?" והוא מחייך אליי:"כן, בטח! למה לא?" וחיבקתי אותו, והוא חיבק אותי חזרה, וחברה שלי ניסתה לצלם אבל כולן דחפו ברמה לא נורמאלית, והיה חשוך... אז לא רואים כלום בתמונה, הכל מטושטש. וזה דיי מבאס, כי רציתי עוד תמונה, אבל היי - הבאתי לו חיבוק גדווווווווווווווווווווול, והוא חיבק אותי חזרה; מה יש עוד לבקש? (:

בקיצור, היה מדהים, ואני כל כך רוצה עוד הופעה!

הפעם קטנה יותר, עם קהל מצומצם... אינטימי. אז אם יהיו, תעדכנו אם אני לא אשים לב;)

שלחתי לו מייל היום, כלכך שונה מדר"כ. אני אגיד לכם אם הוא שלח תשובה (:

 

עוד כמה ימים ספורים חוזרים לבית הספר... לא ייאמן איך חודשיים של כיף לא נורמאלי מסתיימים כל כך מהר. השנה הולכת להיות שונה כל כך... בלי ליאור, ליאורה ורונאל. הזוי מידי.

כיתה י'... גדלתי. אני מקווה שאני אצליח השנה, ואקח דברים בפרופורציות. כי אני בלחץ עצום מהבגרויות

 

עד הפעם הבאה... [אני אשתדל לכתוב יותר...]

אוריין :)

 

נ.ב

הסתפרתי! קצר! הקוקו לא מגיע לכתפיים אפילו חח...

 

נ.ב2

מישהו הולך לבריזה ? [ :

נכתב על ידי , 26/8/2009 20:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29



מצב רוח כרגע:


2,310
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוריין [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוריין [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)