לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המדריך לאימו


רוצים להיות אימו אבל מפחדים מדלקות עיניים, דיכאון קליני, זיהומים ומנידוי החברתי? זה המקום בשבילכם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

מסע וירטואלי בגרדרובה של טורי


בגלל שג'סי ואני מרגישים קצת לא בנוח עם זה שאנחנו מייעצים לכם במשך תקופה ואתם לא יודעים עלינו כמעט כלום.. החלטנו לצאת למסע צילומים לילי בחדר שלי ובבית שלי במטרה להראות לכם קצת מחיי היום יום שלי.

ג'סי הביישן התלווה אליי ושיתף פעולה עם הצילומים.

התוצאות לפניכם:

 

על השולחן, לקטורת:

הניטים: (הצמיד שנמצא עליי רוב הזמן)

החגורה האהובה עליי:

חגורת הניטים הראשונה שלי:

חגורה חמודה שנשרטה קלות:

רגליי, עם הנעליים של ג'סי:

הנעל של ג'סי:

הנעליים שלי:

הגרביים האהובות עליי:

המסקרה שלי, משוש חיי

צלליות שחורות


מה שעוזר לי ולג'ס לשרוד את היום

חלק קטן מהאוסף (איליינרים צבעוניים)

צמיד הניטים הראשון שלי

לק שחור 3>

 

חלק קטן מהסיכות שלי

ג'סי

טורי

אייליינר נוזלי (שלושת המוסקטרים)

 

מקווה שנהנתם.. ראיתם חלק קטן מהשלל שלי...

3>

טורי

 

(ג'סי שוכב במיטה שלי עם חום והוא משתעל עליי כל הזמן...... ><")

נכתב על ידי xXEMOXx , 18/10/2008 02:41  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  xXEMOXx

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXEMOXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXEMOXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)