לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 353617372 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008


 

אני שקועה בדיכאוןןן עמוק אני מתחילה להבין שכל משחלמתי עלי

[וחלק התגששם]  כל השאר התנפץ לי בפנים

אז לא ,אני ל=א==י=כ=ו=ל=ה מצטערת !

".. בכל יום..כשהיא הולכת לישון,
היא מביטה בתמונה שלהם,
והזכרונות חוזרים,
הדמעות זולגות כי היא יודעת..
שזה כבר לא יחזור,
ועמוק בתוך הלב ..
הוא יודע שהוא לא ימצא בכל העולם
ילדה שתאהב אותו כך,
שתעשה הכל בשביל שיהיה מאושר "

למה? למה תמיד כשאני מתכננת משהו, כשאני משקיעה בדבר שאני כל כך אוהבת. שכל כך אכפת לי ממנו . תמיד יהיה מישהו

שינסה להרוס ,תמיד יהיה משהו שישתבש בסופו של דבר

ותמיד אני יפגע !

ותמיד אבל תמיד זה יחזור על עצמו

עוד פעם ועוד פעם ......

 

 

There's no one in town I know
You gave us some place to go.
I never said thank you for that.
I thought I might get one more chance.
What would you think of me now,
so lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that,
now I'll never have a chance.

May angels lead you in.
Hear you me my friends.
On sleepless roads the sleepless go.
May angels lead you in.

So what would you think of me now,
so lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that,
now I'll never have a chance.

May angels lead you in.
Hear you me my friends.
On sleepless roads the sleepless go.
May angels lead you in.
May angels lead you in.
May angels lead you in.

And if you were with me tonight,
I'd sing to you just one more time.
A song for a heart so big,
god wouldn't let it live.

May angels lead you in.
Hear you me my friends.
On sleepless roads the sleepless go.
May angels lead you in.
May angels lead you in.
Hear you me my friends.
On sleepless roads the sleepless go.
May angels lead you in.
May angels lead you in.

נכתב על ידי , 28/7/2008 23:17  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תשכח לשמוח גם בחלקי ..................


 

כי בחיים הכל עובר , מטעיות למד והתשפר

משקולך הפנימי אומר זו האמת שלך .

לא לסלוח זו לא חולשה  ,

נצור אהבה בדרכך

 ודע את כל הסובב אותך .

________________

כ"כ היה נמאס לי מל"סחוב" את החיים האלה

כמו שאמרתי אני ישנה הכל !

שיניתי , והשתנתי ,

לכמה אולי לא אכפת .

אבל לי זה משנה הכל ,

תראו אותי ,אני שמחה XD

אין על מה לעדכן , משעמם לי

עם למישהו בא לבדר אותי אז בכיייף ^.^

CYA

________________

יציקוחם תתשו נדב ! XDDDDDDDDDDDDDDD

|ריר|

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/7/2008 02:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול הייתי בת"א עם סשה ופטה ^.^

אמממ אין לי כוח לפרט מאני כבר יכולה להגיד ? היה טוב

מצחיק , וטעים חחחח [סושי333>אהבת חיי]

אניוואי אני צריכה ללכת שוב כדאי לקנות עדשות


זה הצבע ממש אהבתי ,

אניוואי CYA

 

                         

נכתב על ידי , 16/7/2008 16:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,670
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסופי משה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סופי משה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)