לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

casi angeles,floricienta


הבלוג שלי עוסק בטלנובלות כמעט מלאכים ופלוריסיינטה!!

כינוי:  a'ngel





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


היי!!

טוב היום יש לי דברים על כמעט מלאכים וקצת על פלוריסיינטה...

בסוף הצלחתי למצוא את הפרומים של העונה השלישית וזה ספויילר אז מי שלא רוצה לדעת מה יקרה שלא יראה...

ואני שמה אותם בגלל שראיתי שמישהי הגיבה שהיא רוצה שאני יביאי פרומים אם יש לי...

טוב חפרתי לכם בשכל...

אז הנה פרומים:


 


 


 


 

חוץ מהפרומים יש לי גם תמונה כוללת של העונה השלישית ואני יכולה לספר לכם בקצרה מה יהיה בעונה השלישית-מה שאני יודעת כמובן..

אני רק צריכה שתגידו לי אם אתם רוצים שאני יביאי את התמונה ויספר על העונה השלישית כי אלה ספויילרים..

 

והנה קצת תמונות של כמעט מלאכים:

מר וטיאגו:



 

ולה ורמה:


הופי עם מלווינה וניקו:


ניקו:


 

סיילו:


 

וקצת תמונות של פלוריסיינטה:

פלור ופדה:

 

אוליביה ופרנקו:


פלור:


זהוו..

אני מקווה שנהנתם!!

ואל תשכחו להגיב ולהגיד לי אם אתם רוצים את התמונה ומידע על העונה השלישית...

ביי..
נכתב על ידי a'ngel , 12/4/2009 18:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג שמח!!


היי!!

סורי שלא כתבתי הרבה זמן פשוט לא היה לי זמן אבל עכשיו אני יכתוב כל פעם שיהיה לי זמן..

טוב אז יש לי כמה דברים על כמעט מאלכים..

 

סירטונים מהפרקים הקודמים של העונה השנייה: הקטע שהילדים וסיילו שרו כשסיילו איבדה את הזיכרון:


 

הבנים הולכים מכות:


 

הקטע שהילדים הקטנים שרו:


 

סיילו רואה את הטין אנגל'ס שרים:
http://www.youtube.com/watch?v=V7KbnAqkZaE&NR=1
 

רצית לעשים גם את הפרומו לעונה השלישית אבל הוא לא עובד..אבל אני ינסה להשיג לכם...

 

 אבל הנה כמה תמונות מהעונה השנייה:

סיילו וניקו:


 


 

מר וסיימון:

 

הבנות:

 

הבנים:

 

סיילו,ניקו והטין אנגל'ס:

 

זהו לבנתיים... אז חג שמח וחופש מהנה!!

ואל תשכחו להגיב!!

ביוש..
נכתב על ידי a'ngel , 8/4/2009 12:01  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לa'ngel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על a'ngel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)