לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים עפ"י בובו



Avatarכינוי:  בובו3>

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009

הכל כל כך השתנה מהפעם האחרונה שהייתי פה..


ואו..

עבר כל כך הרבה זמןןןן,זה הרגיש כמו שנים..

אני יושבת לי פה עכשיו,מול המסך..

השעה עכשיו 1:55 ואין לי מושג מתי זה ייגמר ואני גם ממש מפחדת לעצור מכאב ולהישבר באמצע..

אני אשתדל להיות חזקה

אוקיי אז אני אתחיל...

קראתי בריפרוף את הפעם האחרונה שכתבתי פה בבלוג..

הדברים הכי בולטים וחשובים שהיו כתובים:

"ישלי דיי הרבה סימנים שאני מקבלת ממנו שיש לי סיכוי."

"הוא הציע נשיקה :) "

"אז בקרוב יום הולדתי ובקרוב נשיקה קטנה וחמודה עם זה שסתם החליט שהוא תופס לו מקום נחמד בלב שלי 3 = "

"טוב,את האמת שחשבתי להגיד לו..S:
אני לא מאמינה שצריך לשמור רגשות כ"כ חזקים בפנים.. "

"אניייייייי אוווווווווווווווווווווווווווווהבת אותךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת אוהבת!"

 

אאוץ' :|

 

אחח,הדברים כל כך השתנו מאז שזה מפחיד..

התקופה הזו,התקופה שבה כתבתי את כל הדברים האלה...

הייתי כ"כ בטוחה שהכל הולך להסתדר,שהחיים ימשיכו סוףסוף בצורה שאני רוצה..

ואת האמת שזה גם המשיך ככה..

לפניי כארבעה חודשים בערך היה לי יום הולדת..

את ה"מתנה" שלי? לא קיבלתי..

וזה כי פשוט לא יצא,כשאני קוראת פה את מה שכתבתי זה נשמע כאילו הוא ניסה להתחמק מזה..

אני חושבת באמת שזה גם מה שהיה,אבל את האמת שהוא דיבר על זה כמה פעמים והדגיש שהוא לא מנסה להשכיח את זה..

וואאאאאטבר..:S

בכל מקרה,אחריי היומולדת שלי לא נפגשנו שלושה חודשים שלמים..

כמו שאמרתי,לא יצא..

בתקופה הזאת עברתי סוףסוף לתיכון..

לפניי שעברתי היה לי פחד עצום להכיר מישהו..

פחדתי רצח להכיר מישהו חדש ולהתחיל להרגיש אליו משהו בזמן שיש לי את המישהו השני..

הגעתי לבצפר,את האמת שהיה לי איזה מקרה אחד ממש ממש מלחיץ שבו אני ראיתי מישהו יום לפניי שהתחילו הלימודים,הסתכלתי עליו בצורה ממש מוזרה ואז אמרתי לחברה שלי שהייתה איתי "ואו איזה מוזר..:S חחחח איזה קטע אם הוא יהיה איתנו בבצפר!XD"

הפתעה,יום ללמוחורת בבי"ס  נכנסתי לכיתה והוווופה,אני רואה את הילד ההוא ..איתי באותה הכיתה!

כן,זה היה מטריד..

במשך תקופה דיי ארוכה הייתתי מכורה לעיניים שלו,המבט שלו פשוט לא נתן לי לשחרר.

לא,אני לא מאוהבת בו או משהו XDDD

בנוסף לזה,לא יצא לי עדיין לדבר איתו כמו שצריך,זה גם ממש לא מפריע ללי כרגע..

בנתיים בהפסקות הייתי יוצאת עם חברה שלי לעשות סיבוב קטנטן בחוץ והיה איזה מישהו חמוד מהשכבה שלי שראיתי..

כמובן שישר אמרתי לחברה שלי "ואייי,תראי איזה חמוד :O"

היא לא כל כך התלהבה אבל זה לא היה משנהXD

אמרתי לה כל שניה לקרוא לידיד שלה שהיה נמצא לידו כדי שיתקרב קצתXDD חחחחחח

כמה זמן אחר כך ממש עיניין אותי איך קוראים לילד הזה ואני בגלל שאני מטומטמת ואני לא יכולה להתקרב אליו ולשאול אותו

אז פשוט שאלתי את אחד החברים שלו מהמסן של חברה שלי D:

חחחחחח אני אכתוב פה עכשיו שמות בדויים בשביל קצת סדר.

המישהו החדש מהתיכון : דניאל

המישהו הישן:ניר

אוקיי,יום או יומיים אחרי היה יום שישי ות'אמת שממש לא היה לי כוח לצאת..

הייתי קצת בפייסבוק ופתאום ראיתי את דניאל שם..הצעתי לו חברות,מה שיהיה יהיה לא?XP

מלאמלא אנשים הלכו לסתם מקום מעאפן שבו כולם מתראים עם כולם..

נקרא לזה לצורך הסיפור "נקודת מפגש" חחחח כמה מקורייייXDDDD

כולם הלכו להם לנקודת המפגש וממש אבל ממש לא היה לי כוח לצאת..

ואז פתאום נזכרתי בדניאל..

חשבתי כמה דקות ואז ישר צלצלתי לחברה שלי אם בא לה ללכת לנקודת המפגש ..

החלטתי ללכת כי ידעתי שיש סיכוי טוב שהוא יהיה שם..

הלכנו..

הגענו לשם , איך שהגעתי חיפשתי אותו עם העיניים והראייה המעולה שלי -555-XDDD

קלטתי אותו D:

סתם בגלל שאני כונפה החלטתי להתקדם לכיוונו תוך כדי שאני מחפשת את אחת החברות שלי :)

התקדמנו וזה והוווווופה,החברה שלי מצאה אותנו ורצה לכיוון שלנו..יצא שעצרנו בדיוק מטר לידוXDDDDD

עצרנו,דיברנו קצת ואז התחלנו להתרחק..

אחד הילדים שהיה עם דניאל זיהה פתאום את חברה שלי וקרא לה..:O

התקרבנו אליהם,הלב שלי דפק כמו לא יודעת מה .. עד היום אין לי מושג למהXD

ואז סתם הידיד ההוא של חברה שלי הציע שנעשה סבב שמות XPPP

עשינו סבב שמות,אני התחלתי..

אמרתי את השם שלי בכזו התלהבותת שדניאל שאל ישר אחריי "איך?XD" חזרתי על עצמיXD

ואי,אני זוכרת את היום הזה והוא  היה כזההההההההההה חמודדדד!!!!!!!!!

כל הערב חיפשתי אותו עם העיניים שלי ואני אפילו לא ידעתי למהXD

הסתבר שהוא בכלל לא ראה אותי בבצפר :O

יצא מממממש מעולה שהלכתי לנקודת המפגש באותו יום,אחרת הוא לא היה מבין מי אני ולמה הוספתי אותו לחבריםXD

כשהגעתי הבייתה יום אחרי ראיתי שהוא אישר אותי..

ראיתי תתמונה שלו והייתי ככה : *________*

היא הייתה ממממש יפה !!  הייתי חייבת לכתוב לו משהו!

כתבתי לו,וככה בעצם התחלנו לדבר :)

יום אחרי בלילה חלמתי עליו..

זה היה חלום ממש מוזר!

בחלום היינו דיי קרובים..

הוא ניגן שיר עם גיטרה ושר ,זה הרגיש כאילו זה היה בשבילי..

הוא הסתכל לי בעיניים ושר ופתאום ראיתי שיש לו דמעה..היא זלגה..

זהו,זה היה כל  החלום..לפחות ממה שאני זוכרת..

בבוקר יצא שקמתי בשעה 10 בערך שבכיףףףף הייתי יכולה לישון עד 13:00-14:00

קמתי בזינוק למחשב לראות אם הוא כתב לי משהו ואז ראיתי שהוא באמת כתב משהו ואז הוספתי אותו למסנג'ר :)

אחריי כמה זמן התקרבתי חזרה למיטה שלי לנסות לישון,חברה שלי הייתה אצלי והיא עדיין הייתה ישנה אז החלטתי לנסות לישון שוב.

איך שנשכבתי על המיטה הוא שלח לי הודעה במסןXP

התחלנו לדבר ..

דיברנו בערך 3 שעות ואז כבר חברה שלי קמה ואז הוא ניגן לי דרך המסן בגיטרה שלו..

אני לא זוכרת אם אני ידעתי שהוא מנגן בגיטרה לפניי החלום..מעניין..

מאותו יום יצא שהתחלנו לדבר כל יום במשך כמה שעות לפחות :)

יצא שדיי התחלתי לחשוב שאני מרגישה אליו משהו [אוח,ת'אמת שזה היה עוד מההתחלהXD]

ודיי התחלתי איתו פה ושם ות'אמת שזה ממממש זרםםםם!זה הרגיש הדדי..

אה כן,חשוב מאוד לציין שלא שחכתי את ניר!!!!!!

אני לא שחכתי ממנו,פשוט אחריי שלא רואים בנאדם תקופה כל כך ארוכה,והוא גם לא כ"כ שומר על קשר אז אני מבינה שיש עוד אנשים מסביבי,החלטתי להסתכל..לא התחלתי להרגיש אליו משהו בכוונה.

המשכתי עם זה,זרמתי ואז יצא שהתחלתי לפחד..

פחדתי להמשיך עם זה..

לא כי לא רציתי..פחדתי שפתאום ניר יחזור ויגרום לי לשכוח את כל מה שקורה עם דניאל.. ממש פחדתי .

פחדתי שיקרה מצב שאני אפגע איכשהוא בדניאל.

הכל היה טוב,יצא שאני ודניאל המשכנו להית ידידים טובים והכל אבל המצבים האלה שאנחנו כאילו מתחילים אחד עם השניה דיי נרגעו..אבל החלטנו שאנחנו כאילו מתחתניםXDD

באותה תקופה שדיברתי המון עם דניאל ניר דיבר איתי והזכיר את נושא ה"מתנה",אני אמרתי לו שכנראה שהמתנה לא תהיה והוא שאל אותי במהירות "יש לך חבררררררר?" לא,לא היה לי חבר..אבל משום מה זה הרגיש לי כאילו אני הולכת לבגוד..

בעצמי ובדניאל,שבאמת הרגשתי אליו משהו.

אחריי התקופה ההארוכה ההיא שלא ראיתי את ניר,פתאום ראיתי אותו וקיבלתי חיבוק ענקייייי ומלא עוצמה..

באותו ערב גם דניאל היה והיה לי ממש ממש מוזר לראות את שניהם פתאום אחד ליד השני,זה דיי הלחיץ אותי..

אני חברה שלי וניר היינו דיי בצד ואז אמרתי "טוב יאללה בואו ליד כולם,תכיר את בעלי.."XD

הוא לא כל כך התלהב מהרעיון והחליט ללכת לכיוון אחר..

ממש רציתי להיות ליד דניאל..ממש אבל.. הוא הסתכל עליי בעיניים כל כך מתוקות,המבטים האלה שגורמים לחייך ולא לרצות להפסיק לראות אותן..

ניר לקח אותי ואת חברה שלי והלכנו למקום אחר..O_O

הוא התחיל לקרוא לי SMSים מ"בעלי" וההתחיל להציק לי "בעלך הא? אין בעיהה!!!!" וכל מיני כאלה..ראו עליו שהוא רציני

הוא ממש הציק עם זה ואז יצא כאילו שהוא לא מדבר איתי כי הוא כועס עליי ש"בגדתי בו" :|

אוווו,וואלה יופיייייייי!!!

תשאיר אותי שלושה חודשים בלי טיפת יחס,בלי שום דבר ותצפה שאני לא אמשיך הלאה! נורא חכם!! טיפש:S

הוא המשיך להסתכל עליי כאילו עשיתי לו משהו,שיש לו מבט קנאי בטירוף..(אני לא רומזת שהוא אוהב אותי!)

כל הזמן הזה שהיינו ביחד אמרתי להם "בואו נלך ל...(למקום כלשהוא ששם "בעלי" דניאל נמצאXD)

וניר אמר :" אהההה,ללכת לבעעעעלך הא???? תקראי לו לפה ,נראה אם יש לו ביציים!!! נראה אם הוא גבר!"

לא,ניר הוא ל-א-א-א-א ערס והוא לא התכוון להרביץ לוXD

עד היום אף אחד לא יודע מה הוא בדיוק רצה להגיד שםXDDDDDD

בכל מקרה,עד שהגענו סוףסוף למקום ההוא שכולם היו שם,ראיתי את דניאל וכולי פתאום שיחקתי אותה מסתדרת שאני אראה טוב[XD]

וחברה שלי אמרה לי שהיא הסתכלה על ניר והיא אמרה שיש לו מבט ממש עצוב..

אאאחחחחחחח,אני כל כך רוצה כבר להגיע לסוף הסיפור האידיוטי הזה שיהיה אפשר לראות למה אני לא מתלהבת בכלל כשאני כותבת את זה!

עברה לה תקופה דייי ארוכה,אני עדיין הרגשתי משהו לדניאל...

ולא מזמן הזמנתי כמה חבר'ס אליי הביתה

קראתי לדניאל,לניר,לשתי חברות שלי ולעוד שני ידידים שלי:)

הם היו אצלי בבית,ת'אמת שניר החליט לבוא ממש ברגע האחרון..

כולם היו אצלי בבית,זאת פעם ראשונה שהם היו אחד ליד השני..

היה לי קשה רצחחחחחחחח...

לקח לי מלא זמן להירגע קצת,הייתי ניראת כמו מטומטמת מרוב לחץ..

אחריי שנרגעתי קצת הדברים התחילו לזרום והיה כיף:)

עדיין היה לי מוזר לראות את שניהם ביחד..

אחריי שדניאל הלך ניר נשאר קצת איתי ועם שתי חברות שלי..

דיברנו וזה ואז פתאום הוא עצר ואמר "את אוהבת את דניאל"

האאא???

"את אוהבת אותו.."

"למה נראה לך?"

"כי רואים. את אוהבת אותו.."

לא יכולתי כל כך לענות..מוזר לי שהבנאדם הזה שאני חושבת עליו כמעט שנה אומר לי את זה...

"את אוהבת אותו,זה בסדר..זה בסדר.."

המשכנו אחר כך לדבר והכל היה נחמד.. ואז הוא הלך..

אחריי כמה ימים שהיה לי פשוט קשה הייתי חייבת לשלוח לו הודעה דיי מטומטמת של "לא אכפת לך ממני,נכון?"

הוא מיהר להגיב שממש לאאא ושאני לא אגיד את זה אפילו בצחוק..

למה אני חושבת שלא אכפת לו ממני?

אני לא כתבתי לו את זה בבשביל תשומי..

כתבתי לו את זה כי לדעתי בנאדם שאכפת לו ממישהו הוא ידבר איתו,ישאל לשלומו.. ייצור קשר מידי פעם..אני טועה?!

בקיצור,משום מה אמרתי לו שאני לא אוהבת את הדניאל ההוא..

שאני סתם מרגישה אליו משהו. הוא לא האמין לי.

אני דיי מפחדת להודות בזה שאני אוהבת מישהו.

קשה לי להגיד "אני אוהבת אותו" ולא כי אני לא טיפוס שמראה האהבה,ממש לא..

זה יותר מהסיבה הזאת שאני מפקפקת בעצמי אחריי שאני רואה שהרגע אמרתי שאני אוהבת מישהו ואז יוצא שאני חושבת על עוד מישהו באותו זמן.

אחריי משהו כמו יומיים שדיברתי איתו החלטתי לשחק באותו משחק..

הוא מציק לי שאני אוהבת את דניאל?

אני אציק לו שהוא גם אוהב מישהי..!

לצורך הסיפור נקרא לה יעל

שלחתי לו הודעה,דיברנו קצת ואז שאלתי :"אז מה...? אתה אוהב את יעל הא?"

בהתחלה הוא הכחיש וצחק שבכלל אמרתי את זה.

אחריי כמה דקות פתאום הוא התחיל לשפוך הכל..

יצא שצדקתי..

אין לי שום קשר לילדה הזאת ואני אף פעם לא ראיתי איך הם מתנהגים כשהם אחד ליד השניה..

אני גם לא איתם באותו בצפר.

צדקתי,הוא אמר שהיא אמרה שהיא לא רוצה כרגע חבר כי אין לה זמן לזה..

מה שאומר שאם היא כן הייתה רוצה חבר והיא הייתה רוצה אותו הם היו עכשיו ביחד..

אווווווווו,אאאאוץ'!

מצד אחד כל כך לא רציתי לשמוע את זה..

אבל מצד שני? אני שמחה שאני יודעת את זה..עכשיו אני אדע לשחרר...

לעבור הלאה?

מעולהה שיש את דניאאל שבאמת שאני חושבת עליו המוןןןןןןן וזה ממש עוזר לי להמשיך ולהיות חזקה ולא להישבר על זה שפתאום ניר בא ואומר לי שהוא באמת אוהב מישהי..

ציפיתי לקבל את זה הרבה יותר קשה מאיך שקיבלתי,אני ממש מופתעת.לטובה!!!!!!!

אוקיי לסיוםםםםםםםםםםםםםם[סוףסוף]

כרגע,אני דיי מנסה לשכוח את ניר..לא מתאים לי..

וה"מתנה" הארורה הזאת?????

כל כךךךךךךך נמחקה! זה כל כך לא הולך לקרות...

אני אפילו לא רוצה לשמוע עליה!!!!!

כרגע,אני מנסה להתקרב לדניאל.

אני רק רוצה לאחל לעצמי המון בהצלחהXD

ביי ביי D:

 

*פויייי,סוףסוף סיימתי.. ואת האמת? זה בכלל בכלל לא כאב כמו שפחדתי D: *

נכתב על ידי בובו3> , 19/12/2009 01:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבובו3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בובו3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)