לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"כי בחיים הכל עובר - מטעויות למד והשתפר. מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך לא, לסלוח זו לא חולשה. נצור אהבה בדרכך. ודע, את כל הסובב אותך."

Avatarכינוי:  מיטלי,

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. האם יש מורה מסויים האהוב עליך או שאהבת? אם כן, מה הוא מלמד ולמה הוא המועדף עליך?
המורה שלי להסטוריה.
הוא בערך בגיל של אבא שלי, והוא מזכיר לי אותו בהכל.
לא מבחינת מראה. אבל הדיבור שלו,הדעות שלו.
הוא מורה סוחף. הוא בן אדם מדהים.
אני מתחברת אליו מאוד.


2. מי המורה השנוא עליך ולמה?
יש הרבה מורים שאני לא מחבבת, אבל לא שונאת.
המורה שאני הכי פחות אוהבת היא המחנכת שלי.
היא לא אוהבת אותי, או ככה לפחות נראה.
תמיד כשאני מנסה לדבר איתה או לשאול אותה משהו, היא מתעלמת או שהיא עונה בצורה מגעילה.

3. האם לדעתך צריך שמורה ייצור קשר עם תלמידים גם לאחר הצלצול או שזה מיותר?
לדעתי זה חשוב בהחלט.
יש לנו מורה אחד שלפעמים נשאר אצלנו בכיתה ומדבר איתנו, לפעמים אפילו משתתף בשיחות מצחיקות וכו'..
אנחנו צריכים להכיר את המורה חוץ מהמסגרת בה הוא חייה להיות.
יש חיים מאחורי המורה.

4. האם קורה לכם שאתם אוהבים/לא אוהבים מקצוע בגלל המורה שלו?
האמת, כן.
לא אפרט,אין צורץ.
אבל חוסר יחס,לימוד גרוע וכו' בהחלט יכולים לגרום לאי אהדת המורה.

5. היה לכם מורה ששינה אתכם?
לא שינה, אבל גרם לי לשנות פרספקטיבה על החיים במידה מסויימת.

7. האם לדעתכם צריך לכבד את המורים יותר, או שהיחס הנוכחי ברוב בתי הספר כלפיהם הוא בסדר גמור?
היום זה הגיע למצב שאפילו המורים לא מכבדים את התלמידים.

9. מה הופך מורה למורה טוב?
שהוא יודע לצאת מהמסגרת של המורה ולהיות כאדם רגיל בסביבת התלמידים.
שידע להבין,להקשיב,אפילו מדי פעם לזרוק משהו מצחיק.
זה טוב למהלך השיעור ולאהדת המורה.

10. ולסיום, האם הייתם רוצים להיות מורים בעצמכם?
כן ולא.
הוראה היא לא בשבילי. אני אומנם מתסדרת עם ילדים, אבל אני לא בקטע של הרצאות ודיבורים בפני אנשים.
אני מעדיפה עבודה של מאחורי הקלים.

נכתב על ידי מיטלי, , 19/2/2010 14:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

233
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיטלי, אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיטלי, ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)