לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

What a wonderful caricature of intimacy


Talk to the mirror, choke back tears. And keep telling yourself that "I'm a diva!"

Avatarכינוי:  Rittie ^_______^

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011


לפעמים שיורד הלילה, אני מתעגעת לריח שלך...

והשבועות על גבי שבועות לא לבכות, נשכחות... כואב עדיין, הפצע טרי.

מחכה לכיוון , לחיוך, לדמעה... משהו, ממך . רק כדי להתרגש עוד פעם אחת. 

להיום בתוך ענן אבק ורוד. 

רצון להעניק לך רגעים אחרונים, שישאירו מתיקות, שישאירו זכרון אחד נעים...

היייתי מבקשת לבכות על כתפך, על עזיבתך, פעם אחרונה.

הייתי רוצה לשמוע פעם אחת ממך שאני יפה...פעם אחרונה. לפני שנפרד, לתמיד.

דרכינו יתפצלו ולתקופה ארוכה נשכח...רק ברגעי שקט, שיורד הלילה... נתגעגע לריח, למגע, לקולות ...

נחייך חיוך קטן לעצמנו ונמשיך בעיסוקנו .

וכשאר במקרה יצתלבו מבטינו במקרה ברחוב, שנינו נחוש את הפרפרים, שנינו נאשים את עצמנו שלא נלחמנו ...

אך שנינו נשתוק, שתיקה ארוכה, נצחית.

וכך נשאר, חיים בזכרונות ... לא כל דרך חזרה. 

פה זאת הדרך שלי לבקש ממך סליחה, על אז.. שפגעתי.

ותדע, שגם אתה פגעת , מאוד. 

אני לא רוצה להאשים אותך או אותי בכשלונות של הקשר הזה...

כי אין סיבה, היינו שונים, אנחנו עדיין שונים . 

לפעמים כשאין אפחד מסביב אני נזכרת בך ... לשניות, רגעים אחדים...

היו לנו תקופות יפות...אז למה לסיים את הסיפור עם סוף רע...

בוא נשחרר מאיתנו את כל הרוע והכעס,את כל הטינה שאגרנו אחד כלפי השני ופשוט נסלח ...

נגיד תודה על מה שהיה פעם ...ונעזוב בחצי חיוך וחצי כאב ...

 

נכתב על ידי Rittie ^_______^ , 28/11/2011 01:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קעקוע חדש, חבר חדש, שכירות ומה שבינהם ...


אז... משמעעע!?

החורף כבר פחלה, למרות שבאילת עדיין לא כלכך מרגישים אתזה. 

והרבה דברים השתנו במהלך החצי שנה אחרונה שכתבתי בבלוג. 

 

 

נתחיל מהתחלה : עזבתי וחזרתי לאילת לפחות 7 פעמים . 

והכל בשביל ארטיום ... במהלך הנסיעות האינסופיות האלו , התווספו לכאב ראש שלי גם ריבים ופרידות . 

רבנו, נפרדנו, חזרנו ו...נשברתי.

לפני כמה חודשים , כשכבר היה נראה שהכל מסתדר בינינו החלטנו שאני יבוא לאילת, יגור במגורים ואחרי חודש שנשכיר דירה. 

הכל התנהל בסבבה חוץ מכמה פרטים שהפריעו, אני התחלתי לעבוד ב8 בבוקר וסיימתי ב4 בצהריים והוא התחיל לעבוד ב4 בצהריים וסיים בסביבות 3 בלילה... ככה שמדי יום הייתי מחכה לו (ולא ישנה) בשביל לשבת ביחד חצי שעה .

בתקופה ההיא ,במגורים ...לגמרי במקרה התחלתי לדבר עם מישהו ... סתם , כזה... ואופס... אחרי תקופה מסויימת, התאהבתי.

אז אחרי 3 שנים של ביחד, של עיוורון ואהבה ללא תנאים כלפי ארטיום, 

אחרי כל הריבים וכל הפרידות, אחרי הבגידה שלו ואחרי כל הסבל שעברתי איתו 

סופית - נפרדנו ! 

וככה... התחילה לה מערכת יחסים חדשה. 

אתם בטח רואים את זה בתור משהו מוזר וקליל שעבר עליי אבל תמסכו עלי, זה הרבה יותר מורכב ממה שזה נראה. 

זה היה מתיש.

 

 

 



 

 

הלאה... היה לי משפט... כןכן ...

וחשבתי שאני יתעלף שם, אז הסיפור בקצרה... 

רבתי מכות , היה לי משפט, קיבלתי תנאי לחצי שנה במשך שנתיים (כאילו שאם במשך שנתיים אני מבצעת עבירת אלימות אני נכנסת לחצי שנה) , אז זהו... שביצעתי, חודש אחרי המשפט. 

ושוב נשפטתי והסיכויים שלי למען האמת , היו לא משהו ,אז פחדתי רצח ונלחצתי, 

אבל בסוף היא האריכה לי ת'תנאי ונתנה לי לשלם קנס.

יצאתי בזול (: 

 

 

לא מזמן , עשיתי קעקוע, לפני פחות מחודש ... 

ואני מתה עליו... 

אז הנה הקעקועים שלי ...

 

 


 

זה הקעקוע הראשון שעשיתי - 21.12.2008

 



 

הקעוקועון השני שלי - 29.01.2011

 



 

והאחרון לבינתיים - 9.11.2011

(התמונה היא מאותו יום שעשיתי אותו אז הוא לא יצא כלכך ברור) . 

 

 

טוב אז, זהו להיום ...בקרוב פוסטומונות וכאלה. 

 

המשך ערב נעים שיהיה ! D: 

 

אההה..נ.ב חודש הבא ישלי יומולדת יאיאיאיאאיייי 

נכתב על ידי Rittie ^_______^ , 23/11/2011 16:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,595
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRittie ^_______^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rittie ^_______^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)