לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של המנהלים [:


הבלוג ינסה להיות בעל מס' גדול מאוד של מנהלים בנושאים שונים, עוד פרטים ? תמשיכו לקרוא..

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

הודעה חשובה+פרק 3+נינט קופאית?+ביקורת "לאלתתעסקועםזוהן" ועוד...



למטה ..

[ זאת אתי , מנהלת ביקורות הסרטים .

מנהלות - אם לא פרשתן תכתבו בתגובות את האייסי שלכן.]

-שאר המנהלות ,

פתחתי  עמוד טיוטה בעריכה אז תראו-

נכתב על ידי , 27/7/2008 19:09  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי נשארת איתי ? + פוסט שלישי של דברים מגניבים .


שאלוום [;

כאן אורית המבקרת תרבות שלכם

...

הבלוג הזה מתפורר לו, כולם עוזבים

אבל רק אני נשארת נאמנה לו חח

 

בפוסט הזה עוד כמה מנהלים עשו כבר את הפינה שלהם

אבל הרבה פרשו

וגם המנהלת הראשית ליאלי שעשתה שאת טעות חייה והחליטה לעזוב

אני גם חשבתי לעזוב.. יודעים למה?

בגללכם !

מה זה התגובות האלה שאתם מגיבים לנו?

זה ממש פוגע, היו הרבה תגובות לא יפות

ונעלבנו! כי יש לנו לב ורגשות.

 

למנהלות !!

טוב אני עושה משהו כזה כל המנהלות תיראו את

הפוסט הזה וכל מי שממשיכה בבלוג שתגיב ותגיד איזה מנהלת היא

ושתרשום את האייסי שלה טוב ?

 

- מנהלת ראשית, ליאל

- מנהלת  הסיפור ,מאי

- מנהלת עיצוב ,דנה

- מנהלת תרבות, אני [;

- מנהלת פירסום, רוני

- מנהלת מוזיקה, רוית

- מנהלת סילברטיז, עינבר

- מנהלת צחוקים, אופיר

- מנהלת הסרטים , אתי

- מנהלת פינת סלב ,נוי

- מנהלת כתבת אופנה, נועה

 

 

אנשים תיהנו מהפוסט הזה

ותקוו איתי שהוא לא יהיה האחרון

 

מבקרת תרבות

 

 

שאאאאלום [;

אני רק מזכירה לכם שבפוסט שעבר המלצתי לכם

לראות את הסדרה 'לאהוב את אנה' ואני רוצה שתראו :]

 

שם התוכנית :

" היפה והחנון "

 

מופיעה בערוץ:

10

 

הביקורת שלי עליה :

" היפה והחנון" תוכנית טלויזיה ריאלטי חדשה שתעלה ביום רביעי הקרוב בערוץ 10.

גם את התוכנית הזאת העתקנו מאמריקה,

באמריקה קוראים לה "Beauty and the Geek" תוכנית דימצליחה שזכתה כבר ל4 עונות!

אני עדיין לא ראיתי את הפרק הראשון כי הוא לא התחיל אז אני לא יכולה לתת לכם את דעתי

על איך הכול מתנהל שם וזה.. אבל יש לי הרגשה שזאת תיהיה תוכנית ריאלטי טוב.

במיוחד מכיוון שהחראים על התוכנית הזו אלו האחראים על התוכנית הישרדות!

והישרדות הצליח מעל ומעבר, אז יש לי הרגשה שגם זה יצליח.

 

תיאור - בתוכנית משתתפים 10 חנונים מהסוג הכי חנוני שיש,

ו-10 בנות כוסיות שלא חכמות במיוחד, ומה שיש להן זה רק הגוף.

מחלקים אותם לזוגות (אני חושבת) ובתום כל תוכנית זוג אחד מודח,

עד שנשארים הזוג האחרון והם זוכים בסכום כספי גדול.

 

אגב חייב לציין!

השיר של הסדרה שיר ממש יפה.

אני ממש אהבתי אותו.

וגם מבצעים אותו רמי קלנשטיין שאני מתה על החיוך המתוק שלו

ואלינור אברג'ל שהיא גם חמודה.

 

 ימי רביעי החל מ- 23.7  ב- 21:00, ערוץ 10

 

מ1 - 10

אני נותנת 8.9 (עדיין לא ראיתי)

נתראה בפוסט הבבא 3 >

 

 

"סיפור של מקובלים"-פרק 3

 

"בוא אני יגיד לך מה אני חושבת,אתה בוגד,ועוד איזה חרמן שלא יודע לחכות לחברה שלו עד מתי שתיהיה מוכנה!" היא צעקה עליו ויצאה מהשירותים,תוך כדי היא חייגה את מספרה של נועה ויצאה מהמועדון.

"טו טו טו..טו טו טו..." הצפצוף של הממתינה נשמע ברקע

"הההיייייייי אני מדברת כרגע בטלפון אז תחכו כן?אוהבת!!" נשמע קולה של נועה,או הקול של נועה בהקלטה.


"שנייה יניר יש לי ממתינה אני כבר ידבר איתך טוב?" שאלתי כשראיתי שזאת עדי

"חח טוב מאמי ביי.." הוא אמר וניתק,עניתי לעדי

"מה קורה עדידו'ש?" שאלתי

"אני יכולה לבוא אלייך?" היא שאלה בבכי

"מאמי מה קרה?!" שאלתי דואגת,היא בכתה בכזאת היסטריה

"אני יספר לך כבר,אני יכולה?"

"ברור מה את שואלת בכלל?!"

"טוב אני יקח מונית ואני יבוא.." היא אמרה

"יש עלייך כסף?אם לא אני ישלם." אמרתי

"לא זה בסדר.." היא אמרה

"טוב אני מחכה לך בחוץ." אמרתי

"יאללה ביי נוש,תודה אוהבת אותך." היא אמרה וניתקה.

יצאתי החוצה כשהמבטים של ההורים מופנים אליי

"לאן את הולכת?!" אופיר צעק לי

"אני מחכה לעדי,היא באה לפה." אמרתי ויצאתי,תוך כמה דקות היא הגיעה.היא יצאה מהמונית בוכה כולה

"מאמי מה קרה?!" שאלתי וישר חיבקתי אותה

"הוא בגד בי.." היא לחשה

"מי?!אביב?!"

 

"לא..לא..לא ליפז זה לא היה צריך לקרות.." אביב אמר מרים מהרצפה את החולצה שלו

"אביב..אנחנו ביחד כבר שלושה שבועות,שלושה שבועות אתה בוגד בה ופתאום 'זה לא היה צריך לקרות'?!" הוא שתק "תענה לי!" היא צעקה עליו

"עזבי ליפז,תשכחי ממני." הוא אמר

"היא גם ככה תזרוק אותך ולא תירצה לדבר איתך,מה אכפת לך?" היא אמרה נצמדת אליו

"ביי ליפז." הוא אמר יוצא מהשירותים ורואה את יניר יושב על הבר לא מפסיק לשתות.

"קום אחי..הולכים הבייתה.." אביב אמר

"לא..לא בא לי ללכת.." יניר צחק ושתה עוד מהכוס שהייתה לו ביד

"חלאס יניר,קום הבייתה." הוא אמר ועזר לו לקום

"איפה החברה שלך?" יניר שאל כשהם חיכו בחוץ למונית.

"הלכה." אביב אמר

"יש'ך סיגריה?" יניר שאל צוחק טיפה

"יש לי ואני לא נותן לך." הוא אמר

"למה?אביב,בבקשה!"

"אמרת שאתה מפסיק לעשן לא?"

"אז אמרתי,נוו תביא אחת וזהו!"

"אתה מייאש כבר.." אביב אמר ונתן לו אחת

"החיים מייאשים." יניר אמר מדליק אותה ולוקח שאכטה

"בוא הנה המונית שלנו.." אביב קם כשהמונית הגיעה

"תודה באמת.." יניר זרק את הסיגריה על הרצפה ודרך עליה כדי שהיא תיכבה ושניהם נכנסו למונית.

 

"אם את רואה את ההורים שלי אל תיבהלי." אמרתי לפני שפתחתי את הדלת של הבית.

אני ועדי חברות מגיל 4,מהגן.

ככה שהיא יודעת עלי הכל ואני עליה הכל.וכשאני אומרת הכל זה -הכל-

עלינו לחדר שלי במהירות

"מה הם עושים פה?!" עדי שאלה

"גם אני לא יודעת,הם באו פתאום.."

"מתי?!" היא שאלה

"לפני חצי שעה או פחות." המשכתי,"עזבי את ההורים שלי עכשיו,אני רוצה לדעת כל מה שהוא עשה לך., אמרתי והיא סיפרה לי הכל.

 

*למחרת בבוקר*

 

"אביב!!" קראתי לו והוא הסתובב

"אה?" הוא שאל והתקרב אלי "מה קורה מאמי?" הוא חייך בקושי.

"מה עשית לה?!" שאלתי בתקיפות

"מה?למי?" הוא החוויר

"לעדי." אמרתי מחכה לישמוע את מה שיש לו להגיד.

הוא נאנח והעביר יד בשיערו בעצבנות.

"אני מחכה." אמרתי

"בגדתי בה." הוא אמר

"למה אביב?עוד שבועיים היה אמור ליהיות לכם 8 חודשים,למה אתה הורס?" שאלתי

"מה?!באמת?" הוא שאל כאילו ידע את זה רק עכשיו

"לא אתה פשוט...אי אפשר לתאר." התעצבנתי "אפילו את זה אתה אל זוכר?!"

"עזבי נועה,אנ'לא יודע מה יש לי.."

"אל תדע." אמרתי ובאתי ללכת

"איפה היא?אני רוצה לדבר איתה." הוא אמר

"אין לכם על מה לדבר.." אמרתי והלכתי לכיוון הכיתה כשהיה צלצול

 

ישבתי ליד עדי במקום שלי וסיפרתי לה הכל עד שהמורה תבוא אבל במקום נכנסה המנהלת......

 

אגב,יש כאלה שאומרים שהסיפור לא יפה,מצחיק וכאלה..

אני לא מחייבת אף אחד לקרוא,אני כותבת בשבילי ובשביל מי שרוצה לקרוא פה.

לא טוב לכם?אל תקראו זה לא יהרוג אתכם:]

 

 

קולנוע

 

שלום , אני אתי ואני אהיה אחראית לפינת

ביקורות הסרטים כאן .

טוב,

החלטתי לפתוח את הפינה שלי בביקורת על סרט שלפי דעתי הוא אחד הסרטים

המצחיקים השנה .

אל תתעסקו עם הזוהן .

- קומדיה -

 

'אל תתעסקו עם הזוהן' או בשמו האנגלי: 'You don't mess whit the zohan'

הוא בהחלט הסרט שהכי שווה לראות בקיץ הזה ,

זה מתבטא בכך שבסוף השבוע הראשון להקרנתו הוא צבר 40 מיליון דולר - רק בארה"ב .

 

בכללי הסרט מספר על סוכן מוסד ישראלי, בשם זוהן דביר, שמביים את מותו, בקרב נגד פאנטום הגדול,

כדי להגשים את חלומו ולהיות ספר בחו"ל.

 

אני חושבת שהישראלים יתחברו לסרט יותר מכל אחד אחר ,

גם בגלל שזה מדבר עלינו , גם בגלל שיש מלא מילים בעברית

הכי חשוב - רוב המוזיקה בסרט היא שירים בעברית.

רובם של הדג נחש, ואפשר לשמוע גם את דנה אינטרנשיונל,

וגם בגלל שרוב השחקנים בסרט הם שחקנים ישראליים מוכרים.

נכון , רוב השחקנים הישראליים לא קיבלו הרבה שורות בסרט, והיו כאלה שאפילו לא קיבלו בכלל,

אבל מי שבאמת קיבל את התפקיד הגדול בסרט הוא עידו מוסרי,

ששיחק את חברו הטוב של זוהן, שמלמד אותו על החיים בארה"ב .

[אמרתי כבר שהוא שיחק אותה בגדול?!]

בין השחקנים הישראלים אפשר לראות את אורי פפר, ימית סול, רותם סלע , מורן אטיאס,דינה דורון ועוד...

 

הסרט מציג לנו את בעיית הישראלים-פלשתינאים בצורה הומוריסטית,

ומסביר לנו שבחו"ל ערבים ויהודים יכולים לחיות בשלום.

אפילו זוהן מתאהב במנהלת המספרה הערבייה שלו.

 

מה שהכי מפריע לי בסרט הוא הצורה שבו מציגים את הישראלים.

מציגים אותנו רמאים, שקרנים וסכסכנים.

ושכחתי להזכיר שהחומוס הוא הדבר העיקרי בחיינו [כמובן שבסרט] ,

זה בא לידי ביטוי בכך שזוהן מצחצח שיניים עם חומוס (בעע)

ועוד דברים מהסוג הזה , שהחומוס הוא הדבר העיקרי.

 

אבל כל הדברים האלו ממש לא מפריעים לעלילה המצחיקה

והמטורפת של הסרט.

אני אומרת - שווה לראות

 

כמה קישורים:

האתר הרשמי לסרט

המילון שמסביר את כל המילים הערביות והעבריות שבסרט

תמונות מהסרט

 

מקווה שתראו.

[ואחרי שתראו - ספרו לי איך היה]

 

פינת סלבריטי

נינט קופאית בסופר חרידי?!

נינט טייב (מנצחת כוכב נולד 1)

הפכה לקופאית בסופר חרידי בירושלים.

היא התחפשה לבחורה חרידית ופאה בלונדינית וביקשה להתקבל לעבודה בסופר.

בתוך מספר שעות התחילה לעבוד במקום והפכה לקופאית.

מספר חרידים זיהו אותה ואף צילמו אותה.

"הגעתי לשם והרגשתי שזאת היא אז ישר צילמתי" סיפר שלמה בו נעים נער בן 15 מירושליים , "כשהיא ראתה שאני מצלם ושאלתי אם זאת היא אז היא ישר ברחה משם".

אחר כך התגלה שנינט הגיעה למקום כחלק מהעבודה שלה לסרט חדש בשם: "קירות"

ועל מנת ללמוד את הדמות שנינט תגלם היא התחילה לעבוד בסופר חרידי כדי שלא יזהו אותה .

טייב. יש כרטיס מועדון

אכן, תמונה קשה .

 

פירסום בלוגים

 

הקיץ של נועה",

זה בלוג סיפורים. אני חייבת לציין שישר שנכנסתי אליו, התרשמתי מהעיצוב שלו ולכן גם, החלטתי לקרוא אותו. דבר ראשון, הסיפור הזה נורא מעניין אותי ובעצם הוא קשור לתקופה שאנו נמצאים בה היום, גיל ההתבגרות. לבלוג יש מספר כניסות מכובד בתור התחלה. שיהיה לבלוג הסיפורים בהצלחה [=

 

הבלוג של אור-

הבלוג הזה הוא אומנם בלוג רגיל, אבל משום מה עניין אותי לקרוא בו ואני בטוחה שגם אתכם.

 הבלוג חובר ע"י אור, אשר כותבת על חייה הפרטיים.

אם אתם מעוניינים להכיר את אור ולדעת עליה דברים אתם מוזמנים אליו, ואם גם סתם להיכנס והלתרשם, אז היכנסו (:

 

"דובון עזרה ועיצובים",

זהו בלוג שבו יש את כ ל הדברים שאתם צריכים לעיצובים. ושאני אומרת הכל אז אני מתכוונת ל: כפתורים, מברשות להורדה, פיקסלים, פונטים להורדה ועוד הרבה. בנוסף לכך, אתם מבקשים מהם עיצובים והם נותנים לכם/מכינים במהירות.

אז יאללה, אם אתם צריכים עזרה במשהו שקשור לעיצובים, אתם תדעו לאן לפנות [:

 

- "גראף עזרה וביקורת",

הבלוג הזה נורא שימושי. יש בו כל מיני עזרים לעיצובים ועוד דברים הקשורים אליהם. בנוסף לכך, הבוג הזה גם עושה ביקורת לבלוגים אחרים. מהביקורות שקראתי, נורא התרשמתי, באמת, הם רושמים רק דברים טובים על הבלוגים האחרים ואני בטוחה שכך גם זה יהיה על הבלוג שלכם.

בנוסף להכל, בבלוג הזה, יש כל מיני משחקים ותחרויות, שהמנצחים מקבלים פרסים שווים. = )

 

עד לכאן הפינה הפעם, אוהבת רוני 3>

 

 

להתראות 3 >

נכתב על ידי , 23/7/2008 02:11  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ilana_its_me ב-7/3/2009 15:39
 



לדף הבא
דפים:  

2,458

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמנהלים [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המנהלים [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)