לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

SUPERmodel



Avatarכינוי:  ™Amber

בת: 95

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לכל התחלה יש סוף...


שלום, זוכרים אותי ? עבר די הרבה זמן מהפעם האחרונה שכתבתי.

בזמן שעבר מהפעם האחרונה אני הבנתי כמה דברים: מי תמיד יהיה פה איתי, מי איתי מתוך.... לא יודעת, אפשר לומר ש רחמים, ומי בכלל לא חבר/ה שלי וסתם מעמיד פנים .

אני, בזמן הזה, התחלתי לעמוד על שלי, לא תמיד יש לי אומץ לומר לכל אחד בפנים את מה שאני רוצה (ואני רוצה להגיד הרבה), אבל אני ניסיתי, ואני עדיין בתהליכים, לדעת לעמוד על שלי, להתחצף לכל אחד ואפילו אם מישהו יבכה בגלל זה, אני רוצה לדעת שאני את שלי עשיתי.

אני רוצה להבין מי אני. מה אני בחיים. איך אנשים מסתכלים עלי. ובמידה כזו או אחרת, אני אנסה לשפר את כל הדברים הרעים.

אני יודעת שלפעמים אני יכולה לחפור בטירוף, להיות קרציה, ואפילו סתם לומר לאותה ילדה "היי, מה נשמע" 50 פעמים ביום, רק בגלל שהיא החברה הכי טובה שלי ואכפת לי ממנה (ויש עוד כמה ילדים כאלה, אבל להם אני אומרת את זה פחות........) .

אני לא יודעת למה אני עדיין פה בעצם, אני מניחה שזה מפני שאני צריכה פעם ב-.. לפרוק את כל מה שאני חושבת, אפילו אם רק המסך מקשיב ואף אחד לא באמת מגיב.

אני מניחה שאלו מילות פרדה (מבלוג שומם אבל עדיין...), אני לא בטוחה שאני עוד אחזור לכאן פעם, ואם כן, אז אני כנראה רק יראה אם מישהו מגיב ויעבור אתר, אולי תשמעו ממני בעוד 5 חודשים, אולי לא, את זה אני אחליט בסופו של דבר.

אני רק רוצה לדעת שאני אמרתי את כל מה שאני הייתי צריכה. למרות שזה נשמע נדוש, אני רואה על מה כתבתי לפני שלושה

פוסטים (לפני 4 חודשים) ואני מבינה שמשהו השתנה, לא יודעת, אולי באמת הבנתי מי החברים שלי ומי האויבים שלי, אפילו אם אני לא הולכת בדיוק לפי הפתגם (שמור את חבריך קרוב ואת אויבייך קרוב יותר - נדמה לי) אני אולי קצת משתמשת בו.

אז זהו, אני רוצה להגיד תודה, לכל מי שקרא בבלוג והגיב, על כל התגובות המחממות,העוזרות והמייעצות שעודדו אותי תמיד.

אני גמרתי עם עולם הבלוגים, אני מניחה ש-4 שנים הם מספיק זמן להתמקם פה ולעזוב (היו לי עוד הרבה בלוגים לפני זה).

ולפני שאני סוגרת את הפוסט, את הפוסט האחרון לגמרי (אם לא ישתנה לי המצב רוח), אני רק רוצה להגיד לכולם לזכור משפט קטן,

עד כמה שזה נדוש, זה משפט שתמיד עודד אותי - אפילו בקטנה, בכל מצב, בכל זמן, צריך פשוט לקרוא אותו נכון:

 ♥  .....If anything should happen, I guess I wish you well; A little bit of heaven, but a little bit of hell

 

 

שלום ולהתראות;

ענבר.

 

 

 

 

(אה כן, ומחקתי את כל הפוסטים שהיו.)

נכתב על ידי ™Amber , 17/1/2009 19:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,640
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Amber אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Amber ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)