לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי


הבלוג הוקם כדי לסקר את המשחקים האולימפיים בביג'ין. למרות ההתנגדות למשטר הסיני ולמרות שארגונים בעולם ניסו למנוע ובצדק את המשחקים,המשחקים יתקיימו במועדם ואנחנו רוצים לתת מענה למה שקורה שם מבחינה ספורטיבית

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

7/2008

מהגיגו של אוהד ספורט


אתמול זה התחיל. בסביבות 22:00+. בין זפזופים לשאר ירקות, זה התחיל.

הדגדוג הקטן הזה שיש פעם בארבע שנים. הציפייה (שתהיה דרוכה) לאורגיה של ספורט. להתערבלות של שמות, לאומים וענפי ספורט איזוטריים שביום יום לא מעניינים אותי בכלל. אתמול הבנתי שבקרוב באה אולימפיאדה. וכמו הרבה דברים גם זה קרה במקרה.

הסיבה הרשמית הייתה ריצת 110 מ' משוכות בתחרות הגולדן ליג ברומא.

מישהו פסל, מישהו אחר ביקש לעכב את הזינוק, בסוף יצאו לדרך ורובלס ניצח. ברקע ראיתי בחורה מקזחסטן עם בטן שטוחה קופצת לגובה ובחור מערב הסעודית קופץ לרוחק. כל התערובת הזו הרגישה כמו התחושה ההיא, צזו שבאה פעם בארבע שנים. בקרוב באה אולימפיאדה.

אין מה להכחיש, השבועות האחרונים היו קשים.

מעונה לעונה אני מבטיח לעצמי שלא לגלות עניין ומשנה לשנה אני נהיה יותר ויותר מכור. באפריל/מאי אני נמצא בתקופה של הכרעות בכל הליגות הקיימות, השנה קיבלנו פינוק בדמות היורו שהיה מענג והנה, לקראת סיום היורו כבר התחילה להשתלט על האיברים תחושת ריקנות. בהתחלה היא חילחלה לאט, אחר כך מהר ועכשיו היא תמצית החיים. הריקנות. עוד עונה נגמרה ועוד עונת מלפפונים החלה. עוד דרמות על-לא-כלום ועוד העברות על-לא-כלום-גם-כן.

ואולי בגלל הפוליטיקה ואולי בגלל שנמאס לי ואני צריך לחפש כלה ואולי בגלל שהמוח כבר עמוס לעייפה בכל טריוויית הכדורגל שרק אפשר לשאת ואולי בגלל שהזדקנתי, הבטחתי לעצמי שלא ליטול חלק בטירוף האולימפי. לא לשבת כמו מסכן ולחכות לישראלי שיואיל בטובו ויעניק לנו מדליה ולא לעקוב בשקיקה אחרי אצנים ושחיינים ומרימי משקולות שאת שמם לא שמעתי וכנראה שגם לא אשמע. אבל כנראה שההבטחות האלה לא שוות כלום, בקרוב באה אולימפיאדה.

אני לא יודע עד כמה אני אשתתף בכל העניין הזה.

אולי הרבה ואולי מעט והלוואי והזמן שלי יוקדש למערכת יחסים חדשה או למשהו מסקרן.

מה שלא יהיה, הגולדן ליג ברומא ואותה ריצת 110 משוכות זניחה (אמרתי כבר שרובלס ניצח ?) החזירה את השד האולימפי הקטן שנדם בתוכי לחיים.

יישרו את השורות, מרקו את כלי המלחמה והריעו בחצוצרות: בקרוב באה אולימפיאדה.

 

מאת "הבלוג של אילון"

נכתב על ידי , 14/7/2008 18:12  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק, ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק, ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)