לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי


הבלוג הוקם כדי לסקר את המשחקים האולימפיים בביג'ין. למרות ההתנגדות למשטר הסיני ולמרות שארגונים בעולם ניסו למנוע ובצדק את המשחקים,המשחקים יתקיימו במועדם ואנחנו רוצים לתת מענה למה שקורה שם מבחינה ספורטיבית

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

גרטל רוממה וכל השאר


נעים מאוד אני ארנב אדום

לכל אחד יש את הזכרונות שלו מאולימפיאדות, לא יודע אבל אני מנסה למצוא בכל אולימפיאדה איזה אירוע אחד לפחות שישאר איתי לנצח, אירוע כזה שסביר להניח שנחקק בליבם ובראש של עוד אנשים חוץ ממני, אבל משהו שיותר מהכל יהווה לי כמו חווית צפייה שתלווה אותי שנים.
את האמת חוויות כאלו אוספים לא רק מהאולימפיאדה, הרי כל חובבי הספורט זוכרים את השלוש דקות בגמר הבלתי נשכח בין מנצסטר יונייטד לבין באיירן מינכן, אני זוכר גם את המשחק שמייקל ג'ורדן עלה חולה לגמר הפלייאוף.
אבל משום מה הרבה אירועים אני זוכר דווקא מאולימפיאדות, אם זה הקפיצה לרוחק של קארל לואיס, אם זה תפיסת הסמים של בן ג'ונסון, אם זה ההופעה של הדרים טים ב1992. מייקל ג'ונסון וריצת הברווז שלו. הציפורנים של גריפית' ג'וניור. כמובן הגאווה הלאומית ששרת החינוך לשעבר קפצה לפודיום עם גל פרידמן.
הזכרונות הם רבים והם מה שאני לוקח ממני בכל אולימפיאדה, בינתיים הזכרון שיהיה לי זה יהיה משחה השליחים 4X100, אבל אנחנו רק בהתחלה יחסית של האולימפיאדה.
אבל לא על הזכרונות אני רוצה לדבר, אני רואה שכבר דיברו על השידור השערוריעתי של הערוץ הראשון. אבל אני לא יכול להתאפק.
זה פשוט אסון טבע.
ברוממה בטוחים שהעולם מסתובב סביב הספורטאים (ברובם נחותים) שלנו.
את מי מעניין שיא ישראלי שרחוק שעתיים וחצי משיא העולם?
למה התוצאות של השחיינים נמדדות לפי התוצאות של השחיין שלנו?
למה בערוץ הראשון בטוחים שהקו הירוק שרואים, הוא נראה רק לצופי הערוץ הראשון?
למה גרטל עוד קיים?
איפה טלקי?
את מי מעניין ג'ודו. נמאס לי לשמוע קוקה, וואזארי, איפון. פעם בארבע שנים מוציאים את המושגים האלו מהארון ואז מסתובבים כל מיני אנשים שרוצים להראות שהם יודעים וליד הקולר בעבודה אומרים "ראית איזה קוקה היא עשתה?" נשבע לכם אם לא הייתי רואה את זה הייתי בטוח שהם מדברים על סוג של סמים.
מה שהכי מבלבל זה אלו שאומרים ראית את האיפון שעשו אתמול לאביב משולם בכוכב נולד??
מה זה השטויות האלו.
ועוד מעט אני גם אתחיל לשמוע את הביטוי האהוב עליי בכל הזמנים צוקארה בגוף ישר. כוס אמא של מי שהמציא את הביטוי הזה.
ואחרי זה יהיה לנו האבקות בסגנון יווני רומי, או בשמו האמיתי, בוא נראה תנוחות של הומואים.
אבל מילה אחת טובה יש לי. כדורעף חופים של נשים, נכון שזה רק תירוץ לראות בנות כוסיות בביקיני????
למה אין תחרות מטקות????
נ.ב
השיא היה שהערוץ הראשון שידרו ג'ודו והתמונות הראו קרב אחר של ג'ודו.
את מי מעניין לראות את תחרות הגלשנים??? מי מבין שם משהו?
נ.ב.ב
למה לכל השחיינים יש גוף של גיבורי קומיקס. חזה משולש ורגליים קצרות.
אוף
למה למה למה הערוץ הראשון עדיין קיים?
בין הפותרים יוגרל סוף שבוע עם גרטל בבריכה

הבלוג שלי
נכתב על ידי , 13/8/2008 08:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק, ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק, ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)