לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי


הבלוג הוקם כדי לסקר את המשחקים האולימפיים בביג'ין. למרות ההתנגדות למשטר הסיני ולמרות שארגונים בעולם ניסו למנוע ובצדק את המשחקים,המשחקים יתקיימו במועדם ואנחנו רוצים לתת מענה למה שקורה שם מבחינה ספורטיבית

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

ליהיות ג'ודוקא ישראלי


לפני הקטע אני מודה לטליק שנתן לי לכתוב בבלוג הזה

תודה שאתה סומך עליי אחי  

 

 

 

לפני שנתיים וחצי נפצעתי בברך מכך שהתרסקתי מהאופניים שלי..

נאלצתי לעבור ניתוח וזה לא ממש עזר והרופאים אמרו שאני צריך לפרוש מהאיגרוף התאילנדי..

הייתי שלוש שנים באיגרוף וכבר הגעתי לאליפות ישראל לילדים עד כיתה ח' וזה פשוט הרס אותי.

הרופא המליץ לי על ג'ודו, בהתחלה צחקתי לו בפנים ואמרתי לעצמי שאני לא ילד קטן שאני אלך לג'ודו..

אבל בכל זאת אבא שלי לקח אותי למועדון של אלון סומך לנסות את הספורט הזה.

מיד כשהכרתי את אלון, ידעתי שהכרתי אבא שני.

תוך חודש במועדון התאהבתי בג'ודו התחלתי לחלום על ג'ודו צפיתי יום ולילה בסירטוני ג'ודו באינטרנט.

אני הדרדרתי בלימודים מרוב שביליתי את זמני על המזרן וגם כשצפיתי במאמן שלי מעביר אימונים לילדים קטנים..

(המאמן שלי התאמן עם אורן סמדג'ה ואריק זאבי כשהיה צעיר)

כך גם ניהיתי מדריך ג'ודו, המאמן שלי כתב המלצה לוינגייט אבל אני צריך קודם להגיע לחגורה כחולה ויש לי משהו כמו עוד שנה להגיע לדרגה הזאת אבל ביינתים אני מעביר אימונים במועדון שלנו לילדים הקטנים ואני מקבל על זה משכורת טובה וגם אני נהנה מזה מאוד.

החלום שלי הוא להגיע לפחות לאליפות ישראל, משהו שאחותי כבר נוגעת בזה.. השנה היא נרשמת לתחרות ג'ודוקאן ורוצים אותה לאליפות ישראל.

אני התחלתי מאוחר את הג'ודו אבל אני חושב שעדיין אני יכול להגיע לפחות לשלב הרבע גמר באליפות ישראל.

אני לוקח אימונים פרטיים בג'ודו, אני השתתפתי במלא תחרויות באיזור המרכז ויש לי הישגים נאים יחסית לאחד שהתחיל מאוחר את הג'ודו.

 

בייג'ין -

אחרי הקרב של זאבי פשוט רציתי לשבור את הטלויזיה!

זה עיצבן אותי כ"כ!

הוא כזה ג'ודוקא טוב ולא מגיע לו הפסד כזה..

המאמן שלי דיבר איתו יום לפני הטיסה לבייג'ין ואיחל לו הצלחה.

התקשורת עשתה ממנו כזה רעש שזה הגביר את הלחץ עליו.

אני לא מבין איך זאבי חושב על פרישה.. הוא ג'ודוקא שאני מעריץ! אבל לא יותר מאורן סמדג'ה ומקוגה האגדי..

את מי שאני חייב לשבח זה את גל יקותיאל!

הוא נתן פייט לא נורמאלי והוא נלחם כמו אריה!

לא ציפו ממנו שהוא יעבור את הקרבות הראשונים ובכל זאת הוא הגיע לקרב על הארד, רק חבל שההולנדי היה יותר טוב ממנו.

מי שביישה אותנו זאת אליס שלזינגר שלא עשתה אפילו נקודה אחת! אפילו קוקה אחד באחד הקרבות שלה..

אני לא מאשים אותה זה פשוט תקופה לא טובה שלה והיא גם הייתה חולה לא מזמן במחלת הנשיקה אז זה גם השפיע על הביצועים שלה בקרב.

טוב אין מדליה לג'ודו הישראלי באולימפיאדה הזאת וזה חבל למה כי אני קיויתי למדלית ארד לפחות מזאבי וגם את זה לקח ממנו ההולנדי..

נקווה שהדור הצעיר של הג'ודו הישראלי יביא הישגים טובים לישראל.

מה שכן אני יודע שבחיים אני לא אפרוש מהג'ודו לא משנה מה יהיה!

הגו'דו עזר לי בהכל אפשר להגיד שהוא הציל לי את החיים!

אני יכול לחזור לאיגרוף התאילנדי אבל אני לא רוצה.. הג'ודו זה חלק ממני.

 

 

קצת תמונות של אריק וגל:

 



אריק עם מדלית הארד מאתונה 2004

 

 



גל יקותיאל מביס את פאלון באולימפיאדת בייג'ין 2008

 

 

(נכתב ע"י דודפור..  ג'ודוקא ישראלי שמאוכזב.. אבל מאמין שתגיע המדליה)

[=

 

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2008 12:03  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק, ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק, ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)