לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי


הבלוג הוקם כדי לסקר את המשחקים האולימפיים בביג'ין. למרות ההתנגדות למשטר הסיני ולמרות שארגונים בעולם ניסו למנוע ובצדק את המשחקים,המשחקים יתקיימו במועדם ואנחנו רוצים לתת מענה למה שקורה שם מבחינה ספורטיבית

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

אז מה היה לנו שם...(איזה יומיים, יא וולאדי)


יחסית לאולימפיאדה שנפתחה בצל המחאה הכלל-עולמית כנגד ההתייחסות הסינית לטיבט, ישנם כמה רגעי אחווה בלתי נשכחים באירוע הזה:

ג'מייקה משלימה טריפל מדהים של שלוש אצניות במקומות 1-3 בגמר ריצת מאה מטר לנשים. לא ניתן לקבוע מהפוטו פיניש מי שנייה ומי שלישית ועל כן, בצעד די נדיר שכמותו אני לא זוכר,

מוענקת מדליית הכסף לשתי אצניות, סימפסון וסטיוארט. בלוס אנג'לס 84' חיכו זמן ארוך מאוד כדי לפענח את הפוטו פיניש של ריצ ה-400 מ' משוכות לגברים (אדווין מוזס לקח בסוף), בבייג'ינג 2008 לא רוצים להרוס

לאף אחת משתי הג'ממיקניות החביבות. ששתיהן ייקחו, את הארד נאפסן לאולימפיאדות הבאות.

ובכלל, הכול התחיל שלשום במדליה החמישית והמדהימה של מייקל פלפס.

תראו, אני לא מבין הרבה בצילומי פוטו פיניש, אבל איכשהו נראה לי שהסרבי לקח. והסירוב לשחרר את הפוטו פיניש בכלל מעלה חשד.

דרמטית, מגיע לפלפס. למה להרוס סיפור ענק והישג אולימפי בלתי יתואר בשביל סרבי שאיש לא יזכור מחר (או ב-2009) ובכל זאת, האולימפיאדה אמורה לייצר את הדרמות מסיפורי ספורט אמיתיים ולא מנדבות לספורטאי ענק דוגמת פלפס.

ובכל זאת, כשנשכח את כל מה שהיה בגמר הפרפר השערורייתי, נשאר עם ספורטאי מדהים. ספורטאי ענק. קשה פשוט לתאר את זה. שמונה מדליות זהב בשבעה שיאי עולם. אני לא מדבר על היכולת הפיזית הנדרשת בשביל הישג שכזה, אני רק חושב על היכולת המנטלית. מנה נדרש מספורטאי בשביל להשיג הישג שכזה.

ובכלל, למרות שלא יוצא לי לראות מספיק שידורים מהאולימפיאדה, ועד שיוצא לי אני איכשהו מוצא את עצמי צופה בחלק של תרגילי החובה לגברים בטרמפולינה או בקפיצות למים מ-3 מ' לנשים (לא מדי מעניין בשני המקרים), צריך פשוט להעריך את סמיכות האירועים: הנדרים-טים "שוחטת" את ספרד ומתחילה להזכיר את העליונות של הדרים טים המקורית. שחיינית בת 41 משיגה מדליית כסף בחתירה, ועוד לא נרגענו מהמדליה השמינית של פלפס ואוסיין בולט קובע שיא עולם מדהים ב-100 מ'.

בולט, אה ? מה אפשר להגיד עליו ? מה אפשר להגיד על מי ששובר שיא עולם בגמר אולימפי ועוד מאט לקראת הסוף כדי לדפוק על החזה. אני לא יודע למה, אבל סיום הריצה של בולט הזכיר לי סיום של ריצה אחרת.

גמר המאה מטרים של אולימפיאדת סיאול. בן ג'ונסון גבר על קרל לואיס בהפרש כל כך גדול עד שהיה לו זמן להרים את האצבע המורה לפני קו הסיום. אח"כ הסתבר שג'ונסון כנראה רצה להרים כלפינו אצבע אחרת. אצבע אחת שמאלה....

רציתי גם להכניס כמה מילים על החבר'ה שלנו אבל קראתי מה שכתבתי עד כה ובמסגרת שירי ההלל לדרים טים, לפלפס, לגוון טורס (ספורטאית ענקית), לשלוש הג'מייקניות החביבות ולאוסיין בולט, אני לא חושב שיש מקום להתייחס למשלחת הישראלית

אולי צוברי ייעשה טובה וימנע את הפדיחה.

 

תמשיכו להנות, אני יודע שאני נהנה

 

"הבלוג של אילון"

נכתב על ידי , 17/8/2008 18:11   בקטגוריות המשחקים האולימפיים, סין, ספורט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק, ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק, ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)