לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האולימפי


הבלוג הוקם כדי לסקר את המשחקים האולימפיים בביג'ין. למרות ההתנגדות למשטר הסיני ולמרות שארגונים בעולם ניסו למנוע ובצדק את המשחקים,המשחקים יתקיימו במועדם ואנחנו רוצים לתת מענה למה שקורה שם מבחינה ספורטיבית

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

8/2008

היא כל כך יפה (וכן, זה צובט בלב)


ראיתי כרגע את אלנה איסינבאווה שוברת את שיא העולם בקפיצה במוט ולוקחת את הזהב בקלילות.

כמה שהיא יפה. לא מבחינת יופי. מבחינת אסתטיקה. היא גבוהה ושרירית במידה וכשהיא קופצת היא הכי יפה שספורט יכול להיות. בכלל, אם יש ספורט אחד שהייתי רוצה לעסוק בו זה קפיצה במוט. יש משהו קסום בריצה שבסופה אתה נועץ את המוט שמניף אותך גבוה גבוה על מעבר לרף. אני יכול להסתכל על זה שעות ולא להשתעמם.

אבל אני 94 ק"ג אני, ועוד אחרי דיאטה (ועדיין בדיאטה). אני לא מכיר הרבה מוטות שהיו מוכנים לשאת את זה בלי להתלונן. בינתיים יש לי את אלנה. אולי בבית אבות יהיה לי זמן להשקיע בקריירת הקפיצה במוט.

זו הפעם ה-28 שאלנה שוברת את שיא העולם. רבאק, 28 פעמים !!! זה מטורף.

תחשבו כמה טוב ויאוכתי אתה צריך להיות במה שאתה עושה כדי לשבור את שיא העולם 28 פעמים. ועוד עם עיניים כחולות שרק מישהי שקוקראים לה אלנה יכולה לשאת ובכל כך הרבה קסם. אני מעריץ. אני שבוי.

 

"הבלוג של אילון" (ושל אלנה)

אלנה, אשתי.

נכתב על ידי , 18/8/2008 17:26   בקטגוריות המשחקים האולימפיים, סין, ספורט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,424
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק, ספורטאי כורסא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק, ספורטאי כורסא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)