לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאלה של אופי


Avatarכינוי:  ~~Jessica~~

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

מחפשת זוגיות


שבת, יום קשה. אני חושבת שזה בגלל שהוא יום נורא ארוך. ומצד שני, אחרי שהוא עובר קולטים כמה הוא קצר. יום למחשבות. לא תמיד. אבל כשהוא שקט כמו שאני חווה אותו לאחרונה הוא מרגיש לי כזה.

בזמן האחרון אני עסוקה מעל הראש, נגמרו המבחנים אבל התחיל פרויקט גדול בעבודה ששואב ממני המון זמן. אין לי המון זמן פנוי ביום, מהרגע שאני חוזרת הביתה + המכון, כמה כבר נשאר עד שהולכים לישון? ואיכשהו זה מספיק בשביל להרגיש את הבדידות. להתעייף רק מלראות את כל הבלגן שיש בבית.

כתבתי שאני הולכת להירשם לאתר הכרויות. אפילו עשיתי את זה. אבל אני לא מוצאת אף אחד. אף אחד שבאמת מלהיב ומעניין. בהתחלה ייחסתי את זה ל"פיקינס" שלי (בררנות למי שלא הבין) אבל אז יצאתי אתמול ופגשתי מישהו שהיה בול הטעם שלי. לצערי זה לא אפשרי. אבל זה גרם לי להבין שאני צריכה לצאת יותר, להתאוורר, להשתחרר וזה יבוא. לחפש באתר באינטרנט זה להוציא את עצמי לידי חובה כי אני לא עושה כלום בשביל האושר שלי, בשביל הרצון לזוגיות אמיתית.

אני לא אומרת שאני סוגרת את החשבון שלי באתר הכרויות, אני אומרת שאני חושבת שאני צריכה לעשות דברים קצת אחרת. פעם הייתי טיפוס בלייני אני עדיין יכולה לחזור להיות כזאת עד שאמצא את מי שאני  מחפשת. J

 

נכתב על ידי ~~Jessica~~ , 13/9/2008 11:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





392
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~~Jessica~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~~Jessica~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)