לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילד אחד רגיל, עולם אחד רגיל וחיים רגילים


הבלוג שלי מספר על החיים, על מה שקורה לי, ועל הכול בעצם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

שעמום טוטאלי


לפעמים יש לי שעמום.

שעמום ממש ממש משעמם.

כזה משעמם, שאין מה לעשות חוץ מלהשתעמם.

זה קורה לפעמים כשאין מה לעשות.

למה קיים שעמום?

למה הוא קיים?

למה יש אותו?

מישהו צריך אותו? לא.

אז למה? למה יש אותו???

שילך!!! כולם שונאים אותו.

באסה.

משעמם לי.

זאת הסיבה היחידה שאני כותב כרגע.

שעמום.

יש לכם משהו לעשות?

לא חשבתי שכן.

נו טוב.

ביי משעמם במיוחד.

עם כל השעמום שיש.

ביי ביי

נכתב על ידי , 22/7/2008 19:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פינת המקומות


היום בפינת המקומות אני רוצה לספר לכם על מקום עם פיינטבול (יריות צבע, למי שלא יודע), שנקרא "פיינטבול הגושרים", שנמצא ביישוב הגושרים.

הנה תמונות:

 

צימרים  צימרים 

וטלפון אליו אפשר להתקשר זה: 050-5473508

 

תיהנו!!!!

נכתב על ידי , 22/7/2008 12:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלב חמוד


היי!!!

מה קורה?

חברות של אמא שלי נוסעות לאנשהו אז הכלב שלהן שלוליק נשאר אצלינו.

הוא ממש ממש חמוד!!! הלוואי שהייתם יכולים לראות אותו.

אני אחראי להוריד אותו אז כשהן יחזרו אני אקבל הרבה כסף!!! איזה כיף לי!!!! אז זהו בעיקרון. אתמול נגמרה לנו הקיטנה וקיבלנו שפריצרים ענקיים שיורים מים למרחק ענקי!!!

אתם תמיד מוזמנים לשלוח לי תגובות טובות על הבלוג.

נתראה 

נכתב על ידי , 22/7/2008 12:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מופע


איזה כיף לי!!!!!!

יש לי מופע תופים ב 3.8!!!!!!!!!!

זה יהיה כזה מגניב!!! יש לי קטע למופע שאני עושה עם באסיסט(גיטרה באס, לעלגים מבינכם).

זה יהיה כזה שווה!!!!!!!!!!! בכל מקרה אני רוצה להגיד שממש כיף לי לעשות את הבלוג הזה!!! תמשיכו להכנס ולכתוב תגובות טובות!!!!!!

תיהנו!!!

יאללה ביי

נכתב על ידי , 21/7/2008 22:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיום הקיטנה


היום נגמרה הקיטנה, והיה מופע כשרונות משעמם לאללה אבל קיבלנו שפריצרים ענקיים כמו שאמרתי לכם!!!!!

איזה כיף!!!!!!!!!!!!!

בכל מקרה היום יש לי שיעור תופים אז עוד 20 דקות אני צריך לצאת מהבית.

איך אין לי כוח לזה עכשיו!!!!!!!

נו טוב.

יאללה ביי

נכתב על ידי , 21/7/2008 15:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפינה


והיום בפינת המקומות המגניבים אני רוצה לספר לכם על מקום בשם "לונה פארק" בתל אביב, סתם סתם, כולם מכירים את זה!

המקום של היום זה "מוזיאון המרציפן"!!!! אני יודע שזה נשמע דבילי, אבל יש שם כל מיני פסלים ממרצפן וגם אפשר להכין, וגם מקבלים במתנה כוס מיץ שקדים (איחס) וגם חטיף מרציפן. טלפון של זה:

 04-677211 .

 

המקום פתוח בכל ימות השבוע.

 

תהינו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 21/7/2008 15:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בן: 27

ICQ: 464734173 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילד אחד רגיל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילד אחד רגיל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)