לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Double Bubble


you-know-poo


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אל דיאבּולו


פרגמנט

 

תקופה: המאה ה-18.

מיקום: לב הים, ספינת אל דיאבּולו (בלטינית: השטן).

דמויות: אן מארי, תומאס, ג'אק.

סוג: AU - שודדי הקאריביים, לערך.

 

הגבלת גיל: אני שונאת הגדרות; יש מעט אלימות, אין תיאורים מדויקים של יחסי מין. רמיזות קלות.

 

הערות כלליות: ג'אק הוא בהחלט סוג של ג'ק ספארו, אן מארי היא יותר אליזבת' בין השלב שבו היא כביכול נחשבת כ'קליפסו', בטעות (או שלא) עד לרגע האידיוטי של החתונה על הסיפון בליהטוט משעשע. תומאס הוא גם קצת וויליאם, אבל רק בערך.

 

הרוח נשבה חזק והתדפקה כנגד חלון הזכוכית העגול. תומאס ישב בתוך החדר הקטן שבירכתי הספינה, בוהה בנברשת המאיימת להיכבות בכל רגע. כל כמה דקות, אף על פי שלא יכול היה להעריך את הזמן כמו שצריך מחמת המחסור בשעון, התרומם על רגליו וטיפס במדרגות על מנת להצמיד את אוזנו לדלת, אולי הם סיימו.

כבר שעות על גבי שעות שג'אק ואן מארי היו למעלה, מתווכחים על השד יודע מה. הדבר האחרון ששמע תומאס לפני שברח בעצבים לחדר השינה שלהם היה על היעד הבא אליהם אן מארי מתכננת להגיע. ג'אק חלק עליה. על תומאס בהחלט התחילו להימאס הריבים הממושכים והדביליים של השניים. לא משנה מה הייתה הסוגיה, הם תמיד פתרו הכל בקרב סייף קצר כששניהם שיכורים כלוט. אף אחד לא היה המנצח וברב הפעמים הם נשארו דוממים כל אחד בפינת התבוסה הקטנה שלו, מתנשפים עד כאב ונרדמים תחת כיפת השמיים.

הלילה היה סוער מתמיד והגשם והרוחות כמעט הזמינו סופה שמשמשה לבוא. תומאס ידע שלשניים לא מזיז פחות גם אם הם יתהפכו לתוך זרם המים הסואנים, והוא היה מטורף.

לבסוף, אחרי הקימה המי-יודע-כמה של תומאס לעברה של הדלת, רגע לפני שהניח את אוזנו לשמוע את התקדמות השיחה הדלת נפתחה בפניו וניצבה שם אן מארי, חרבה מוחזקת ברפיה משהו. תומאס עמד במרחק שלוש מדרגות ממנה, ובדיוק בזמן כי בחיוך עצל היא פספסה את המדרגה הראשונה ונחתה היישר לתוך זרועותיו.

"מי ניצח הפעם?" שאל תומאס במרמור, מחזיק בה בכדי שלא תמעד בשנית.

"וויתרתי לג'אק," אמרה אן מארי במלוא הרצינות. "הפרחח הזה עוד חושב שיש לו את זה."

לפני שהדלת נטרקה בפרצופו הסיט תומאס את מבטו לאחור וראה את הטרח הזקן שוכב ללא ניע לצד התורן, ואילולא חזהו שעלה וירד באיטיות מדאיגה יכול היה להאמין שנשמתו של ג'אק נטשה את הספינה. רגע אחרי שנרגע שמע תומאס נחירה חורקת שידע שהגיעה מפיו המרייר של ג'אק. הוא צחקק בשקט, אבל אן מארי ממילא לא שמה לב לימינה ולשמאלה.

"פציעות מלחמה?" שאל בהלצה.

"שום דבר שצריך להדאיג את אדוני," צחקה, ומיד פלטה גיהוק רציני שהדיף ריח חזק של רום.

הוא העיף מבט מטושטש, עיניו מצומצמות מהדף הסירחון, בכתפה של אן מארי וראה נקודת דם שכבר החל להתייבש. הדימום לא היה רציני אבל האזור היה חשוף. "הגעת בדיוק בזמן לחבישה היומית."

"אין צורך," חתמה אן מארי וראשה הוטח לאחור כשהספינה היטלטלה חזק מעצמת הרוח.

"כן, בסדר." אמר. "אצל מי המושכות?"

"אה?"

"מי עכשיו משיט את הספינה, בחורה?!" התעצבן תומאס. עצם המחשבה שהיא לא שמה לב מי מחזיק את חייהם ברגעים אלו הקפיץ את ליבו בתוך לולאת אש לוהטת ודוקרנית במקצת. גם חצי מעולפת, אן מארי לעולם לא הייתה נוטשת את החזית ללא הידיעה הבטוחה שיש אידיוט תורן מאחורי ההגה.

"אה, נו – איך קוראים לו," חשבה בקול, כובשת בקושי רב התקף צחוק שעמד להשתלט עליה. "ההוא עם המוהייקן, שדומה לאינדיאני מצוי –"

"קורניליוס!" קרא תומאס, אך הידיעה הזו הרגיעה אותו. אם היה אדם בצוות שסמך עליו בשישים וחמישה אחוזים (כי לעולם אין לסמוך על פיראטים, לימד אותו ג'אק, מלך התחמנים), היה זה קורניליוס. הוא לא היה המבוגר מבין כולם, אך המשכיל בעל ההיגיון הבריא ביותר פרט הוא עצמו על הסיפון.

רק כשהיה בטוח שחייו לא מוגשים על מגש זהב לידיו של שיכור עיוור, תומאס שם לב שהוא חג במעגלים כשבידיו מעורסלת אן מארי.

הוא הניח אותה בעדינות על המיטה וזו הודתה לו, מבעד לעננת ערפול החושים ששהתה בה. הוא התיישב לידה על שרפרף שהציב כבר לפני כן בלי משים, כששיחק בלהרים ולהוריד את התחת ממנו, טרוד במעשי חבריו בחזית.

ליד המיטה הייתה מונחת קופסא מעץ מהגוני, תומאס הרים אותה והניח על ברכיו; הוא פתח אותה וזו השמיעה חריקה צורמנית אך לא חזקה מדי בשל גילה המופלג. הוא חיטט בין תחבושות לא הגיוניות בעליל, מחטים וחוטי תפירה שלמעשה היו חבלים ממש דקים שהפריד בעצמו כשלא היה לו דבר מוצלח יותר לעשות. בין שאר אוצרות העזרה הראשונה ששכבו שם בנחת, מחכים כל שבוע לנשום אוויר צח בזכות טיפשותם המצ'ואיסטית של אן מארי וג'אק, מצא תומאס את אשר חיפש. בתחתית הקופסא הלא עמוקה מדי נח לו בקבוק וויסקי עתיק יומין, מלא כמעט עד שלמותו. עיניה של אן מארי התעוררו באחת כששמעה את שקשוק המשקה החריף בתוך הבקבוק וחיוך שובבי התגנב לשפתיה הסגולות מהקור.

"היית רוצה," חייך תומאס גם הוא, בזדוניות מתגרה. "זה לא למטרות שלהן קיווית."

אן מארי החליפה את זווית השפתיים לעווית שניסתה לשוות לה פרצוף עצוב; המחווה לא התאפשרה לה, כי תוך כדי מלמול מתגרה של מילים שלא שמעה, אן מארי ניסתה להחניק צעקה כשתומאס שפך מעט מהמשקה על כתפה החבולה.

"חתיכת חרא!" סיננה בין שיניים נוקשות. "יכולת להזהיר לפחות."

"ואז בחיים לא היית נותנת לי לעשות את זה,"

"נו, ברור. חבל לבזבז," התחמקה.

"לא," המשיך תומאס את קו מחשבתו בעוד הוא מתחיל לנקות סביב הפצע שדמו כבר קרש. "את פשוט מפחדת."

"אני?" צחקה בבוז. אך ברגע שמילים אלו בקעו משפתיה שפך תומאס עוד קצת מהמשקה על תחבושת יחסית נקייה והניח על הפצע עצמו. את הצעקה הזו כבר לא הצליחה לבלוע.

הנסיבות היו משעשעות ועצם העובדה שלא היה ביכולתה של אן מארי להגיב בכוח פיזי הודות לגופה החבול קשות, תומאס השתעשע ברעיון הממשי של לשפוך את כל תכולת הבקבוק על הפצע החשוף. אך בדבר אחד יכול היה להסכים איתה, זה בהחלט יהיה בזבוז. עם כל הפעמים בהן היא וג'אק נתקפים רעבון-קרב-אגו, תומאס יזדקק לנפלאות הריפוי של הוויסקי כל עוד אפשרי הדבר.

"אם תפסיקו לשחק בלמי יש זין יותר גדול –"

"אני נקבה, אידיוט." קטעה אותו אן מארי בלי להתייחס לנקודה אליה מתכוון תומאס.

הוא שלח לה מבט נוקב והמשיך מאיפה שעצר: "אולי אפילו תוכלי להפיק הנאה מקופסת ההפתעות שלי." סיים בצדקנות. "ובכלל, לדעתי את שתית די והותר לשבוע הקרוב."

"מי? אני?" היתממה אן מארי, כמעט לא מודעת לכך שהיא מתכוונת לעניין ברצינות.

"לא, הקופיף המזמר של שחור הזקן!"

"יש לו קופיף מזמר?" תהתה בקול.

תומאס לא ידע אם לצחוק או פשוט להרים ידיים. הוא הסתכל על פניה המחוקות והתשושות, על גופה השדוף שעכשיו הורדו ממנו שכבות מסוימות של לבוש על מנת לקבל טיפול רפואי מינימאלי. חזהּ נראה פתאום הדבר היפה ביותר שראה מימיו, הוא מעולם לא הסתכל עליה כך. תמיד ידע שיש לו משיכה מסוימת אליה אך יהירותה והאגו שהלך לפניה הסיתו את מחשבותיו כל פעם מחדש כשהאמין אף לרגע שהיא מקסימה. אך עכשיו, שקטה, יחסית, מחוסרת יכולת תזוזה זמנית ומהולה בשיכר, הוא הצליח לראות מבעד למסכת המילים הגדולות והמאיימות שאהבה לשזור. לא היו עכשיו משחקי כוחות ולא העמדות פנים.

הוא בהה בה משך זמן כה רב שהיא התחילה לתהות מה עובר לו בראש.  אן מארי חשבה בעצמה לפתע שהיא עלולה לאהוב את מה שתומאס מהרהר לגביו כל כך הרבה זמן. "כדור הארץ לתומאס," קראה וצקצקה בלשונה, כי זה כל שיכלה לעשות כשכל שאר גופה הימם ודאב.

"את משגעת כשאת סותמת את הפה המלוכלך הזה שלך,"

"גם אתה די נחמד, תודה רבה." ירקה בארס.

"אפשר –" התחיל למלמל, אך לא ידע איך להמשיך את המשפט. אן מארי סייעה לו.

"אני לא שיכורה מספיק כדי שתיכנס לי לתחתונים, אדון."

הוא הביט בה ארוכות, ממשיך להישאב לקסמה השובה. מבטה העוין הפך לרך וכשהתקרב לאחוז בשפתיה עם שלו היא לא התנגדה כמו שאיימה תמיד. היה משהו משונה בזה, אך יותר מנכון. תומאס יכול היה ממש לשמוע כינורות מזמזמים באוזניו, לו שמע על טיטאניק למשל. הוא סילק את הקיטשיות החוצה מסערת מוחו וחפן את ראשה בין ידיו המסוקסות. הם נשאבו שניהם לתוך רגע קסום ויחיד במינו בכל תולדות ספינת אל דיאבּולו ואן מארי לא ניסתה לעצור בעדו אף לו לרגע.

 

"אז לטורטוגה?" שאל תומאס כששכב לצידה, כתפו השזופה שלא בהתאם לעונה הקרירה נוגעת בכתף החבושה של אן מארי.

"טורטוגה," אמרה אן מארי בקול שהרעיד את גופו של תומאס וזה ניסה לכבוש את יצרו לטרוף אותה בשנית.

אן מארי רק חייכה חיוך שובבי וליפפה את רגלה השמאלית סביב הימנית של תומאס, מלטפת אותה בעדינות לא טיפוסית לה, תומאס נרדם לצידה.

נכתב על ידי , 12/7/2008 04:24   בקטגוריות הגבלת גיל, פאנפיקים, אהבה ויחסים, שודדי הקאריביים, עלילה תקופתית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חג מולד שמח


תקופה: שנה חמישית, חג המולד
סוג: AU (אם הבנתי נכון את מילון אלבוס). אפשר לומר שזה יקום מקביל.
הגבלת גיל: 15+ (ילדים צעירים יותר יכולים לקרוא, אבל קחו בעירבון מוגבל שיש דברים שעדיף שתימנעו מקריאתם ואינם קשורים באלימות).
דמויות: הרמיוני, הארי, רון, נימפדורה.
שיפ: הרמיוני/ טונקס.
 
 

חדר המועדון היה הומה אדם, כולם בדיוק חזרו מארוחת הערב; היחידה שלא לקחה חלק במשתה חג המולד המשלהב הייתה הרמיוני גריינג`ר. היא נשארה בחדר המועדון כל עת שתלמידי ומורי הוגוורטס סעדו את ליבם. כשנכנסו רון והארי, כמעט אחרונים, לקומונה הרועשת רון שם לב שהרמיוני יושבת בפינת החדר, קרוב לאח שהעלתה להבות כחולות, וקבע במבט אחד שמשהו מטריד אותה.

"טוב, גמדים, כולם למיטות. קדימה," צעק רון כך שכל תלמידי הראשונה, השנייה השלישית והרביעית יברחו לחדריהם במהירות האפשרית. "אם אני תופס פה ילד אחד מתחת לחמישית אני שולח אותו לפילץ`."

לשמע שמו של אב הבית החם והיקר לכולם, הילדים הנותרים תפסו את רגליהם ומיהרו להיעלם מזווית עינו של רון שנראה מסיבה מסוימת עצבני.

תלמידי החמישית, השישית והשביעית היו היחידים שקיבלו אישור מדמבלדור לבלות עוד כמה שעות בכותלי הטירה. הוא לא שאל למה ומקגונגל וסנייפ יכלו רק להזעיף פנים על החלטה מטופשת שכזו.

רון והארי ניסו לשכנע את הרמיוני בכל הכוחות שהצליחו לגייס להגיע לארוחת החג החגיגית, אך היא התנגדה בכל תוקף והם פשוט כך השאירו אותה מאחור, בעוד רון כועס על כך שכאשר הוא מתעלם ממנה היא רותחת מכעס וכשמנסה לעזור היא מדוכדכת עד כאב. הארי פשוט ביקש את סליחתה בשמו, משתדל שרון לא ישמע והבטיח לה שיגרום לו לחזור לחדר לאחר מכן.

הרמיוני לא ענתה ולא הראתה רצון לכך שיחזרו אליה.

"אמרתי לכם שאתם לא צריכים לבלות את ערב החג שלכם בחברתי, כולם חוגגים בחוץ." מלמלה לעצמה. הם שמעו.

"אבל רצינו להיות איתך," אמר הארי, מנסה לעודד את רון לעודד את רוחה.

"כן, נכון." הוא נשמע כמעט כאילו הוא מתעב אותה ברגע זה, דבר שלא יכול היה להיות אפשרי. רון היה משוגע אחרי הרמיוני, הוא פשוט לא ידע מה לעשות איתה.

"נו, בחייך, הרם," צחקק רון, הכינוי המגוחך לא העלה אפילו את זווית שפתיה לחצי חיוך. "תספרי לנו מה קרה."

"באמת, תעזבו את זה."

היא התכוונה בכל מאודה שיניחו לה לנפשה. היא לא רצתה לשתף אותם ביגונה הקודר. הדבר האחרון שרצתה הוא שידעו מה הסיבה לסבר הפנים החמוץ ולמצב הרוח הכל כך ירוד שלה.

הכל התחיל כבר בבוקר שלפני יומיים, כשרמוס סיפר להם, מאושר עד הגג, שהוא וטונקס יוצאים. הוא חיזר אחריה מזה זמן רב, ולבסוף טונקס הראתה סימני חיבה הדדיים. הרמיוני לא חשבה שיגיע היום וטונקס תתמודד עם המציאות: אין להן עתיד ביחיד ויהי מה.

טונקס הייתה מבוגרת ממנה, שזה כבר היה עלול לעורר מחלוקות רבות בקרב מכריהם. רון תמיד התבדח על כך שהיה שמח לראות פעם זוג בחורות מתמזמזות, אבל הוא סתם ניסה לצאת גבר. עצם המחשבה על קשר חד מיני היה מערער את דעתם של הארי, רון, כל משפחת וויזלי ושיירי הקונדסאים על הרמיוני.

היו להן שיחות רבות על כך, הן ידעו שיצטרכו להתמודד עם העולם האמיתי יום אחד, אבל הרמיוני כבר אמרה שלא אכפת לה מהדעות של אחרים, שהיא באמת אוהבת אותה ומוכנה להקריב הכל בשביל להפסיק להתחבא. היא מעולם לא חשבה שטונקס תהיה הבעיה.

 

"את כל כך יפה כשאת את," הרמיוני לחשה לנימפדורה באוזנה המחודדת והחשופה. שיערה הסגול והקצר מתפרע לכל כיוון. היא העבירה יד אחת במרכז קודקודה של טונקס ונשקה לה מתחת לאוזן.

טונקס חייכה חיוך שובבי, חיוך שהזכיר להרמיוני את סיריוס, ואת רון.

הן שכבו על מיטתה של הרמיוני בחדר של הבנות. זה היה ליל כל הקדושים וכל השותפות שלה לחדר חזרו לביתן לשלושה ימים. טונקס נותרה עם חזייה בלבד והרמיוני נשענה עליה, עירומה למשעי. היא שלחה יד אל מתחת לשמיכת הנוצות הרכה וגופה של טונקס התכווץ בפתאומיות. נימפדורה התהפכה על צידה ומצאה תנוחה חדשה כשרגליה חובקות את אלו של הרמיוני וחזהּ החשוף שלה נוגע דרך החזייה של טונקס בשל זו. היא קירבה את פניה לשל הרמיוני ונשפה הבל פה חמים על פיה. הרמיוני עצמה את עיניה והרימה את ראשה מעט כדי לתפוס את שפתיה הוורודות של טונקס. לשונותיהן נגעו זו בזו, ליטפו האחת את השנייה.

טונקס קטעה לאט את אחיזתה הרפה של הרמיוני בלשונה ואחר בשפתיה. היא התרוממה מעט והתחילה להעביר את גב ידה על לחייה של הרמיוני. גב היד הפכה לכף ומשם נותרה רק אצבע. אותה אצבע ליטפה עכשיו את צווארה וגלשה בחופזה לשד הימני והצעיר של הרמיוני. זו עצמה את עיניה בעונג.

טונקס קירבה עכשיו את שפתיה לכיוון הפטמה והחלה ללטף אותה בעדינות ממיסה. החזה הכה ילדי של הזדקר, אם אפשר יותר משהיה. הוא היה כה בתולי וכה מושלם. כולה הייתה נערה שקטנה שכמהה למגע הזה כל כך. אצבעה הפנויה של טונקס עכשיו החלה לרדת עוד לכיוון מפשעתה של הרמיוני. הן התחברו בדרכים שאף אחד ממכריהן לא יכלו להבין או לעכל; הסביבה לא ידעה להבין איך יכולה להיווצר תשוקה בין שתי נקבות, הן לא יכלו להסביר איך קרה הדבר.

הן התקרבו לשיאן והרמיוני השתדלה להחניק צעקה בנשיכה חזקה של שפתה התחתונה. טונקס סיימה ולאט נשכבה לצידה שוב, על צידה שלה. היא הביטה בפניה הקורנים של הרמיוני וראתה את שפתיה המדממות.

הרמיוני שמה לב להבחנתה של טונקס בחתך הקטן. "רק את גורמת לי לדמם כך," היא חייכה. טונקס ינקה את השפה האדומה כמו ערפד צמא להזנה האולטימטיבית.

"אני אוהבת אותך," היא לחשה.

טונקס ידעה שהגיע הרגע להתמודד עם האמת. היא פשוט חששה מכך זמן רב. היא ידעה שברגע שתפצה פיה היא תיפרד לנצח מהמגע והמבט שכבשו אותה בפעם הראשונה. השיער המלא הזה, שמריח כמו הילדוּת הטהורה הזו. עיניה החומות והענבריות; היא אהבה אותה כמו שהיא, קיבלה אותה על כל מגרעותיה ותמיד ביקשה ממנה כנימפדורה טונקס. בלי שיער וורוד או עיניים ירוקות, גבוהה יותר או עם חזה מנופח יותר. שיער בלונדיני וארוך וגולש, או שפתיים בשרניות. היא לא רצתה שיניים מחודדות ולא רגליים ארוכות ודקיקות.

היא רצתה אותה מושלמת כשהייתה בעיניה, וכל היופי והחן הזה; התלתלים, והחכמה. הקסם הילדי, הבגרות הלא מאולצת שבה, הדרך שבה נגעה בה. הקול הגבוה אך הכה מלודי שנעם באוזניה וביקש ממנה עוד.

 

"ביקשתי שתניחו לי, לא ביקשתי?" אמרה הרמיוני בקול חנוק מדמעות. היא ניסתה להחזיק את עצמה כל עוד הם היו בסביבה. היא לא רצתה שידעו, לא עכשיו, כשנימפדורה מאמצת לעצמה חיים חדשים. היא לא רצתה להרוס לה. היא ידעה שטונקס באמת חיבבה את רמוס, היא ידעה טוב מאוד כמה נוח ונעים היה להחזיק ידיים ולהתנשק בזמן שהם נפגשים שם למטה. כמה הנורמה הזו מחבקת. אבל היא הייתה זקוקה למעטה השוני הזה, בגלל זה רמוס. הוא היה אדם זאב; לא אלים, אבל עם כל הטוב שבו היו את הצדדים הזאביים שלא יכול היה להתכחש להם כמה שלא ניסה. ועדיין, הרמיוני ידעה כמה כואב לטונקס. היא ידעה שלא תוכל לאהוב עוד אדם כמותה.

רון התקדם לכיוונה בצעד מהוסה, חושש לעשות טעות נוספת. הוא התקרב ולחש באוזנה בקול שהעביר בה גלים של חום וגעגוע. "אל תגידי כלום, זה בסדר."

הוא התקרב כדי לחבק אותה, היא לא התנגדה אך גם לא שיתפה פעולה. הוא רק נשק לה על לחייה. היא המשיכה להביט בלהבות הכחולות שלפתע הפכו לירוקות, עיניה כבר שורפות מחומן אך לא הרגישה כמה כואב לה.

רון תחב את ידו לכיס גלימתו והוציא ממנו בזהירות בקבוק בצבע חום, הוא הזכיר קצת מראה של מימייה, משהו כמו הבקבוק שתמיד החזיק בתוכו שיקוי פולימיצי המתחזה של אלאסטור מודי. הארי הביט בעיניו של רון, מחייך מתחת למשקפיו העגולים. נעזוב אותה בשקט?

רון הינהן לאות אישור. הוא הושיט לה את הבקבוק, וכשראה שהיא אינה מרימה את מבטה הוא רק הניח אותו על קצה השולחן שהיה קרוב אליה ביותר.

הארי נשק לה על הראש ושניהם עזבו את החדר.

 

הרמיוני הביטה בבקבוק שהותיר לה רון מאחורי. היה כתוב עליו `חג מולד שמח`. היא המשיכה להביט בכיתוב שמהר התחלף ל`אף קוסם או מכשפה לא שווים את הדמעות שלך, באהבה רון`. היא פתחה את הפקק והריחה את ריחו החזק של וויסקי אש. היא לא חייכה, אבל הודתה לרון במחווה נחמדה כאשר רוקנה את הבקבוק ונרדמה מחובקת איתו.

נכתב על ידי , 11/7/2008 16:18   בקטגוריות הגבלת גיל, מד"ב, פאנפיקים, שיפים, אהבה ויחסים, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבריחה מאזקבן/ קצרצר


תקופת זמן: שנה שלישית של הארי.

מיקום: אזקבן.

דמויות: סיריוס.

הגבלת גיל: אין.

אין שיפים, אין יקומים מקבילים, רק תהיות.

 

-

 

 

 

האפוטרופוס של הילד ישב בתוך התא, מכונס אל תוך עצמו. הרעידות לא פסקו מעולם, אך באותו הרגע הוא הרגיש כאילו רק עכשיו סיימו לשלח בו מכות חשמל בעוצמות של 100 וולט למכה. הכאב הפיזי שגופו עבר עת כל השינויים החדים בין מצב אנימאגי לאנושי היה כמו חתך שטחי ליד הסבל הנפשי שטילטל את רוחו. הסוהרסנים המשיכו לפטרל ליד תאו שוב ושוב, לאחרונה יותר מאי פעם, כאילו ידעו משהו שהוא אינו יודע. את העיתון האחרון של הנביא היומי שנזרק לתאו הוא עוד לא סרק. עכשיו כשהחברים המעופפים עזבו את סיריוס לנפשו לזמן מה הוא החליט שהגיע הזמן לחזור למצב אנושי. השינוי לא כאב מעולם, זה לא היה כמו השינוי שעבר חברו משכבר, רמוס לופין. זה היה שינוי אכזרי שהפך אותו לדבר שלא אהב, עצם המחשבה הייתה מצמררת, הציפורניים שגדלות מתוך קצות אצבעותיו. גבו המתעקל לכדי קימור מכוער; חוטמו ופרוותו. השינוי של סיריוס לא היה שונה באופן קיצוני מזה של חברו, אבל הקסם של סיריוס לא היה קיללתו של רמוס. רק לאחר זמן ממושך בכלא אזקבאן, אפילו הפעולה שאהב כמעט יותר מכל דבר אחר, ללבוש את צורת הכלב השחור והפרוע, הסבה לו כאב. מאדם לכלב, זה היה משחק ילדים, אבל החזרה. כשהוא יודע שהסוהרסנים יכולים לחדור לנשמתו בקלות יתרה, הוא ידע מה מחכה לו והשתדל להימנע מכך. אבל אסור היה שקוסמים ממשרד הקסמים שמגיעים לבדיקות החודשיות יגלו אותו.

הריחות העזים שעוד שם לב אליהם בעוצמה כה חזקה כאשר לבש את צורתו של רך כף החלו להתפוגג; ריח המים שהגיע מחוץ לשערים הגראנדיוזיים היה טהור, צחיח. הוא כמעט יכול היה לטעום את טיבם והקלות בה היו מחליקים במורד גרונו, שלא כמו המים מלאי האבק והסירחון שאפף את שאר האסירים. בעוד הוא מתרגל לריחות הרעים שהיו כה קרובים כרגע והרגישו כל כך רחוקים הוא קירב אליו את העיתון ככל שרק יכול היה, במצב כזה שבו עדיין היה רווח אפשרי שבו עיניו לא יתנגשו לפזילה לא נעימה. החושך העיב על יכולת הקריאה שלו, אך גם השהייה בתוך גופו של הכלב צימצם את כשרון הראייה הכביר שהתברך בו.

רב העיתון היה משעמם להחריד, רק כתבה אחת משכה את עיניו. יותר נכון, התמונה שמעליה. הוא ראה מספר רב מאוד של ילדים שנראו דומים, בגילאים שונים ושני מבוגרים שיכול היה להניח שהיו הוריהם של הזאטוטים. היו שניים בוגרים ועוד כמה צעירים יותר. הדבר שבאמת עניין אותו היה הפיפס הקטן והכהה שנח על כתפו של אחד מהילדים הצעירים יותר. לא נדרש לו יותר ממבט אחד וכמה שניות של העלאת זכרונות כואבים כדי לדעת שהוא חייב למצוא דרך החוצה ומהר.

נכתב על ידי , 11/7/2008 15:20   בקטגוריות מד"ב, מחשבות והרהורים, סיריוס, פאנפיקים, סיפרותי, תמונת מצב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33




313
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לProngs. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Prongs. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)