לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גבר בהריון

תתפלאו אבל נכנסתי להריון....אייך ? אתם שואלים....אצל בת זוגתי הכל יכול להיות אפשרי....יומן מסע מהיום הראשון שהיא נכנסה להריון...אופס...סליחה אנחנו נכנסנו להריון


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

יווווווווווו באמת?כנסו מהר אחרת לא תדעו מה קורה


קראו את הפרקים הקודמים ואז אוכל להמשיך לפי התגובות.גבר בהריון לא מעניין אותכם????????????
נכתב על ידי , 28/7/2008 12:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כן מאמי אין בעיה(מתי זה גמר...?)


צריך לעשות כל מיני בדיקות,אני צריך להיות נוכח בהכל,כמובן כי "אנחנו" בהריון אז גם אני צריך להיות נוכח ולהתרגש....

צריך לשים לב לכל מילה שיוצאת מהפה,ההורמונים זוכרים?,אם פעם יכולת להגיד"לא רוצה" היום אם רק יש כוונה להגיד את צמד המילים האלו יש מצב שמלחמת גוגמגוג תתחיל,צריך לפנק,צריך לשרת,צריך צריך צריך....זה הזמן היחידי שהאישה שולטת ללא עוררין,אסור לענות,אסור להגיב פשוט אסור.לפעמים אתה אומר ,אולי גם הגברים צריכים להיות בהריון,ככה ננצל את הנשים לדברים שאנחנו אוהבים,יש מאמרים ויש כל מיני תוכניות על ההריון,עשרות אלפי שקלים,תעשיה שכל יהודי טוב גילה והחליט להיכנס לביזנס,יהודים ישראלים יש להם את היכולת לקלוט משהו ולעשות ממנו כסף,אחרי זה כולם כמו פטריות אחרי הגשם,קופצים על הרעיון,מזל שעניין הקבורה נשאר אצל "חברת קדישא"  גם שם בעצם יש הרבה כסף והקדישאים למינהם גוזרים קופות.

בפעם הבאה בדיקות גנטיות....אל תלכו לשום מקום .....

נכתב על ידי , 25/7/2008 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הנה זה רואה...בטח שרואה(איפה זה לעזאזל?)


הלכנו לאולטרסאונד,כשעלינו במעלית היא כבר אמרה שלא טוב לה  והיא מעדיפה לעלות במדרגות,קומה 6 איזה מדרגות ואיזה נעליים ....אני חייבת קצת פעילות ספורטיבית זה טוב לתינוק,סבבה תעשי אבל לא כשאת איתי,מה שכחת כבר מה שדיברו איתך על אישה הרה אה?!!....לא שכחתי יאללה במדרגות...הגענו למרפאה ואני הרגשתי כמו המסע האחרון שהיה לי במילואים עקב לקחי לבנון 2,רצים וכל הריאות נזרקות מחוץ לגוף\הגוף צורח"באימשלך די עזוב אותי תן להדליק סגריה ולגדל כרס בשקט" אבל לקחים זה לקחים ואין מה לעשות...נכנסנו היא התיישבה על הכיסא פתחה רגליים....מסכנות הנשים איזה לא נעים זה לשבת ככה על הכיסא והגניקולוג דוחף כל מיני דברים ל....הכניסו מקל מכוסה קונדום...ואז הופיעה איזו נקודה על המסך..."רואה?" לא ,"הנה זה" לא רואה,"תסתכל טוב מה אתה עיוור" לא עיוור אבל לא רואה,"הנה אתה רואה את הנקודה הזאתתתתתת פההההההההההה" מהפחד אמרתי "אהההה כן איזה יופי זה שלנו אה..." ,הרופא מסתכל עלינו ומחייך והיא שואלת אותי"אתה מרגיש כאלה דפיקות בבטן...?",וואלה הרגשתי ואז קלטתי את הרגל שלה בועטת לי בבטן אבל זה לא היה קשור למה שאני הייתי אמור להרגיש אז לא אמרתי כלום....בדרך חזרה היא רצתה לימונדה טעימה.....קניתי לה.....זה לא טעים!!!....קניתי עוד אחת...זה לא טעים!!!.....כמובן שקניתי עוד אחת....מה יש לך????לימונדה אחת טעימה אתה לא מסוגל לקנות לי????????יופי עיצבנת אותי עכשיו ואני בהריון...זה היה נשמע כמו עארס שמפחד לתת מכות אז הוא מספר שהוא עארס...פתחתי לי יומן מסע....אחרי הלידה אני אקרא את כל מה שהיא עשתה לי....בטוח היא תשלם את המחיר...אל תלכו לשום מקום אחר יש המשך...
נכתב על ידי , 20/7/2008 16:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לeyor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על eyor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)