לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

אלי, אלי, שלא יגמר לעולם . איפה היית אלוקים ?


החול והים , רשרוש של המים

ברק השמים

תפילת האדם .

האם מישהו מבין או יודע

כמה זה 6 מיליוני אנשים

שנרצחו, שהוטבעו, שנשרפו, שנרמסו

שהוכנסו לתאי הגזים, שעברו ייסורים קשים,

התעללויות בין אם פיזיות או נפשיות .

האם מישהו בכלל מבין את המספר 6,000,000 ?

שישה מיליון , אנחנו אפילו לא חיים מספר ימים שכזה .

אני בטוחה שהיו הרבה יותר והשמידו את כל מי שיכל לספר על האחרים.

כמה סבל , כמה רוע, עצב

כמה הם עברו, בכל שנה אני רק מתפלאת איזה כוח היה להם

אחרי שרצחו להם את כל המשפחה, התעללו בהם, רצחו את נפשם

איזה כוח גדול היה להם להקים משפחה חדשה

ולחיות בצל הפחד, לחיות עם הסיוטים, המחשבות והזכרונות .

מפחיד,

אני לא הייתי יכולה לעשות את זה

אני הייתי מתאבדת ביום הראשון בטח .

איפה היה אלוקים , איפה היית בשביל להציל את בני עמך, צאן מרעיתך

איפה היית הקדוש ברוך הוא, לשמור על העם שאתה בחרת מכל העמים.

איפה היית הקדוש ברוך,

האם לא כאב לך שככה הורגים את בנייך ובנותייך

בייסורים קשים , לא היה לך קשה לשמוע את זעקותיהם וקול בכיים ?

כנראה שאף פעם אף אחד לא יידע את התשובה לעולם.

 

כל נספי השואה

תהיה נשמתם בצרורה בצרור החיים ובגן עדן,

עליהם השלום.

 

וכל ניצולי השואה,

בושה לנו שניצולי השואה, האנשים שעברו ונשארו בחיים

שבכל יום ויום עוד אחר נפטר,

המדינה שלנו לא דואגת להם,

המדינה שלנו נותנת להם למות , לגסוס בלי אוכל, בלי כסף

ובעיקר בבדידות נוראית.

ניצולי השואה נמצאים מתחת לקו העוני

האנשים שבזכותם יש לנו מדינה,

שבזכותם מדינת ישראל חזקה,

הולכים ונגמרים מנגד עינינו

והמדינה לא עושה כלום .

נכתב על ידי בת 15 . , 21/4/2009 19:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~Me and My Self~ ב-21/4/2009 19:53
 



לישון. ולא לקום לעולם .


בימים האחרונים אני בדיכאון ,

אני חושבת על איציק, חושבת על שימי , על מאיר.

לא יודעת מה יש לי

אבל מוזר לי כל העניין

אני מפחדת לאבד את שימי כי אני חושבת שאני לא ימצא מישו שאני יאהב אותו, או שיאהב אותי

אפילו שזה לא נכון , אני אמצא , אבל לא יודעת למה ההרגשה שלי ככה.

בכל מקרה, אחרי שלא ראיתי את שימי 10 ימים דיברתי איתו ורציתי להיפרד כי הרגשתי שירד לי ממנו

באמת ירד לי ממנו , אחרי כל כך הרבה מריבות ושלא ראיתי אותו הרבה זמן וכן בשבילי 10 ימים זה הרבה זמן

כי חודש וחצי של חברות , זה המון בשבילי .

בקיצוור אותו יום בכיתי לו בטלפון שלא טוב לי ושאני אוהבת אותו ואני רוצה הפסקה

והוא חשב שחתכתי ככה מסתבר, והוא יצא לו עם בחורה חדשה שמחכה לו מלפני שהוא התחיל את הקשר איתי,

וגיליתי על זה לפני יום או יומיים ,  בערך יומיים אחרי שלקחתי הפסקה שהוא פירש אותה כפרידה .

הוא שם תמונה שלו ושל ההיא מתנשקים באייסי ולא יודעת אם אני אוהבת אותו או משו, או שאני פשוט עצבנית ומקנאה

שהוא לא איתי והוא כבר החליף אותי,

אז רבתי איתו , והוא התקשר אלי והתחלתי לבכות לו שוב בטלפון ואמרתי לו שאני אוהבת אותו וכל מיני קללות על מה שהוא עשה

והוא הצטער והצטער ואמר שהוא אוהב אותי וחשב שחתכתי אז הוא היה חייב להוציא אותי מהראש שלו כי הוא לא רוצה להיכנס לדיכאון

ושהוא בכלל לא אוהב אותה שהוא איתה בשביל לשכוח אותי.

אחרייי שיחה שנמשכה משהו כמו שעה הגענו להחלטה שהוא יבוא בימים הקרובים והוא ימצא פתרון מה לעשות

אני זוכרת בבירור משהו אחד שהוא אמר לי

"מה אני יכול לעשות כדי שלא תשנאי אותי עכשו , שתסלחי לי "

אז אמרתי לו , אתה בטח לא תחזור אלי כי אתה איתה, אז אין שום דבר שאתה יכול לעשות

אז הוא אמר " ואם אני יחזור אלייך את תירגעי , את תסלחי לי ... "

הוא לא סיים את המשפט וישר אמרתי לו כן.

אבל עכשו בעיה , אני לא יודעת מה לעשות, לא יודעת אם אני אוהבת או לא,

אבל אם הוא יפרד מהחברה שלו ויחזור אלי ,  אני אהיה חייבת להיות איתו גם אם אני לא ממש רוצה בזה

נכתב על ידי בת 15 . , 20/4/2009 17:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של strawberry blonde ב-20/4/2009 19:43
 





כינוי:  בת 15 .

מין: נקבה




4,229
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , דת
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת 15 . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת 15 . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)