לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המחברת הצהובה


פאנפיק על הלהקה הבריטית מקפליי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

פרק 31- "ביטול"


רוק עצמאות 2009 היה נדיר ביותררר!!

מזל טוב למדינה שחוגגת 61 :)

 

"סיימון, הם מעקבים אותנו בחוץ. השומר אמר שאנחנו לא מורשים להכנס למלון." עדכן טום את האמרגן הנאמן בטלפוןץ

סיימון שתק לרגע, "טוב, אני חושב שכולנו יודעים מה זה אומר" אמר בדאגה.

"אז מה עכשיו?" שאל טום, אך סיימון לא הספיק לענות לו כי מנהל המלון בדיוק הגיע וטום מיהר אליו.

"שלום, אני טום פלצ'ר" לחץ טום את ידו.

"כן, אני יודע. יש בעיה?" שאל המנהל.

טום לקח נשימה, "אני חושב שאני יודע במה מדובר, אבל רק ליתר ביטחון... למה אנחנו לא מורשים להכנס?"

"אירלנד ביטלה את ההופעה. אז אתם לא משולמים יותר" הסביר המנהל.

החבורה השמיע קולות אכזבה.

"צר לי," המשיך המנהל, "עשיתם בעיות בזמן האחרון..."

"אני מבין" השפיל טום את מבטו וקירב את הטלפון לאוזנו, "כן, שמעת נכון" אמר לסיימון שנשאר על הקו, "הם ביטלו". טום הקשיב למה שהוא אומר, ואז פנה למנהל המלון, "קח, הוא רוצה לדבר איתך" והעביר לו את הפלאפון.

טום פנה לחבורה שנראו עצובים. "לא נורא, יש עוד ארצות- צרפת, איטליה, ישראל.. אז מה אם אירלנד ביטלה!" ניסתה בר לעודד.

"לא, זה אבוד. אם אירלנד ביטלה מצבנו לא טוב" בישר הארי.

"אני לא מבין, כוכבים עושים שטויות כאלה בכל יום, ולא מבטלים להם הופעות. אז למה לנו כן?" התעצבן דאגי.

"אולי כי זה כל כך טרי" שיערה עדי.

"טום?" קרא קול מאחוריהם. טום הסתובב ומנהל המלון הושיט לו את הפלאפון בחזרה.

"הלו?" ענה טום.

"טוב, תשמע טום כמו שכבר בטח הבנתם, הסיבוב כנראה מבוטל. אני מצטער מאד. אני יעשה כמה בירורים אחרונים ואחזור אליכם בעוד כמה שעות. בינתיים תשהו במלון הזה, אתם כבר שם.. דיברתי עם המנהל. כמובן שאתם תצטרכו לשלם. טוב יש לי הרבה עבודה, ביי" ובזאת ניתק.

טום הסתובב לחבורה, שחיכתה בציפייה למוצא פיו. "הוא אמר שהוא יחזור אלי עוד כמה שעות. הוא צריך לעשות בירורים. בינתיים נתארח במלון" אמר.

הם נכנסו ללימוזינה והפעם עברו בשערי המלון.

לאחר כמה דקות הגיעו לסוויטה שלהם בקומה האחרונה של המלון. הסוויטה היייתה מאובזרת ומרוהטת בטוב טעם. בזמן אחר, כולם היו ודאי מתרגשים ונלהבים לבדוק כל חדר וחדר וכל ארון וארון. אך עתה, החבורה רק הניחה את מזוודותיהם ונחתו בשקט על הספות. ואז בר נזכרה..

נכתב על ידי MCfly_fan , 29/4/2009 20:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Traveling Elephant ב-24/5/2009 15:03



Avatarכינוי:  MCfly_fan

מין: נקבה




2,588
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMCfly_fan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MCfly_fan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)