לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני רק רוצה ליהיות יותר רזה!



Avatarכינוי: 

גיל: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

תפריט להיום+מחר צום


למטה!!

נכתב על ידי , 14/7/2008 11:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפריט להיום+מחר צום


אז ככה... התפריט להיום:

בוקר-נס+תפוח=92 קלוריות

צהריים-חצי כוס אורז לבן מבושל+חצי נקניקיה=115 קלוריות

ביינים-אפרסק=60 קלוריות

ערב-100 גר' קוטג'+פרוסת לחם=153 קלוריות

סה"כ 420 קלוריות.

בדרך כלל אני גם עושה 300 קפיפות בטן וריצה במשך שעה.

 

אז אממ אתמול לא הקאתי. אני מיתגעגעת לתחושה הזאת. הריקנות, הקטע של להיתרוקן מהכול עושה לי טוב. אני מרגישה שאני מוציאה את כול האוכל ואני פשוט מאבדת משקל מבלי לזוז ובנינו מי לא היה רוצה דבר כזה. אפשר להגיד שהיתמכרתי כבר. מחר אני רוצה לעשות צום של 12 שעות אני מקווה שאני אצליח כי פעם ניסיתי ונישברתי שעתיים ליפני. לא יודעת למה כי לא רציתי לאכול אבל סתם נישברתי.

 

קיצר... היתי..

נכתב על ידי , 14/7/2008 10:03  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתיחה


אז ככה... אני לא מכירה אותכם ואתם לא מכירים אותי אז לא אכפת לי מה אתם חושבים כי אני מי שאני ואתם סתם אנשים משועממים שאין להם מה לעשות בחיים ורק להגיב לי דברים כמו "איזה מפגרת את" ו "בסוף תהרגי את עצמך" וכול מיני כאלה אז רק שתדעו, זה לא מזיז לי.

אז אחרי שהבהרנו כמה דברים אז אני מיכל.

ולכול השואלים כן גם אני רוצה ליהיות רזה.

גם אני רוצה ללכת לים בבגד ים יפה בלי להיתבייש מהשומנים שלי.

גם אני רוצה שבנים יתחילו איתי ולא אים חברות שלי כי הן יותר רזות ממני.

וכן אני חושבת שזה מגעיל להקיא אבל אין מה לעשות אני עושה את זה ולא בשביל ה"פוזה" אלא בשביל עצמי כי אני רוצה ליהיות רזה ויפה.

וכן גם אני חושבת שהמשפט הזה נכון:

"עדיף למות רזה ויפה מאשר שמנה ומכוערת"

 

יש הרבה אנשים שחושבים עכשיו, "מעניין איך הכול התחיל..." אז ככה: הכול התחיל מאז שהיתי קטנה... תמיד היתי ילדה שמנה ועשיתי הרבה בשביל להרזות אבל לא הלך לי. ובערך בגיל 13-14 ראיתי איזה תוכנית בטלוויזיה על בנות שמתו מתת תזונה. וואני בתור ילדה שמחפשת לה מודל לחיקוי תמיד רציתי להראות ככה. ואז היה ראיון אים מישהי והיא סיפרה איך החיים שלה מיתנהלים ונידלקתי והיתחשק לי לנסות וגם רציתי ליהיות יותר יפה. וככה התחלתי להקיא. בהתחלה זה היה מוזר ולא ממש ידעתי איך עושים את זה אבל היסתדרתי... תאמת עשיתי את זה לא רק בשביל עצמי... אלא גם בשביל אמא שלי, רציתי שהיא תיתגאה בי, שתיראה שיש לה ילדה יפה ולא שמנה שכול היום רק אוכלת.

 

טוב קיצר אז הינה מה שאני מתכננת לאכול היום:

בוקר-תפוח ואיזה קרקר או משו

צהריים-כף אורז וחצי שניצל

ערב-אממ ניראה כבר מה יש במקרר

 

סתם כמה תמונות יפות:

 

 

היתי פה.

נכתב על ידי , 13/7/2008 10:28  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני רק רוצה ליהיות יותר רזה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני רק רוצה ליהיות יותר רזה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)