לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מארי עיצובים


...עזרים, מדריכים, משחקים, ביקורות ועוד...

Avatarכינוי:  Marie h&D.

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

הודעה,


בטח שמתם לב שאין עידכונים בזמן האחרון.

אז זה בגלל שאין לי זמן, והאמת גם לא ממש חשק. בעיקר בגלל התגובות בפוסט הקודם. עשיתי כל כך הרבה משחקים והשקעתי יחד עם הלימודים שמקשים עליי ברמות.

ובמקום להעריך את זה אני מקבלת תגובות של "בלוג יפה, מוזמנת". וכן, זה די מאכזב.

אני לא רוצה לעזוב את מארי עיצובים, השקעתי פה ברמות, על העיצוב, הדברים שהבאתי לכם, זה לא פשוט כמו שזה נראה.

גם אין הרבה מנויים שלפחות בשבילם אני "אעבוד" ואביא דברים. אין, פשוט לא מעריכים כלום.

יש פוסט שמחכה בטיוטות, וכל כך אין לי חשק להעלות אותו.

אני לא מאמינה שאני יושבת פה ונותנת הסברים, שיש לי טונות מבחנים... ואני יודעת שגם על הפוסט הזה לא יהיה הרבה תגובות, וזה לא ממש יעניין מישהו. ואז עצוב, אבל אני יודעת שלא כל העולם סובב סביב הבלוג שלי.

אני פשוט כל כך מאוכזבת, לא חשבתי שאני אגיע לרמה כזאת של אכזבה. עשיתי הכול בשביל למצוא לכם את העזרים שאתם הכי רוצים ואוהבים - שהכי שימושיים לכם, למתחילים בפוטושופ, אפילו עשיתי תיבת בקשות בשביל שמה שאני יביא יעזור ל-כ-ם.

וכלום לא עזר.

ואני יודעת שצריך להמשיך ולהמשיך עד שהבלוג יתפרסם, אבל יש גבול גם אצלי.

אני לא רוצה צומי, אלא קצת עידוד. אני אשמח לתגובות, לראות בשביל כמה אנשים ייחסר אם מארי עיצובים ייסגר.

אני לא אגיד "מעל 10 מגייבים הבלוג יישאר", לא, ממש לא. רק לראות את היחס שלכם.

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

מנויים יקרים,

אני מבהירה - אני לא סוגרת את הבלוג, אני רק רוצה להיות בטוחה שיהיה לי שווה להמשיך להתאמץ ככה.

למרות שאני יודעת שכמה ממכם כבר יעזבו...

 

 

שבת שלום,

מארי המאוכזבת.

נכתב על ידי Marie h&D. , 7/11/2008 15:51  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Adididididididi ב-8/11/2008 11:24



5,286

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMarie h&D. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Marie h&D. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)