לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

סיפור מחרמן (:


למטה.
נכתב על ידי We Love Sex (: , 14/7/2008 22:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך נכנסת לי ככה לחיים? 3> + סיפור מחרמן.


את סיפור ההכירות אין טעם לפרט.
לפחות לא כרגע.
מה שכן ניתן לומר זה שהוא הזוי.
באמת הייתם נדהמים אם הייתם מגלים איך נפגשנו.
אבל שוב, זה לא לעניין כרגע.

 

אני וחברה שלי אוהבים להתנסות,
ולנסות דברים חדשים.
וכמובן שאיך אפשר בלי להוציא את זה באיזה סיפור מחרמן? :]
כי ככה החיים. אין אהבה בלי סקס.
או לפחות בלי להתחרמן קצת ^^

אז הנה קטע קצת שחברה שלי כתבה ממזמן..
ועם הזמן יבואו סיפורים חדשים שלי,
וגם שלה (:
תהנו!

 


"לפעמים אני רואה את עצמי עם הרגליים עליך,
ואנחנו צמודים.
ואתה נכנס לאט.
וזה מענג. באמת.
אני גונחת טיפה..
ואתה יוצא ונכנס. בהתחלה לאט..
ואני מנשקת אותך, בצוואר, בעורף..
אני אוהבת אותך.
והקצב ניהייה מהיר..
ואתה נאנח ואני גם.
וזה טירוף.
וזה כואב, מענג..
ואני רק לוחשת ואומרת לך שאני אוהבת אותך.
נוגעת בך, ולא מפסיקה.
דאמ, אתה מטריף."

 

נו, זה סה"כ קטע קצר.
עם הזמן כשהבלוג ייצבור וותק,
הוא גם ייצבור סיפורים ושירים מחרמנים.

 

שיהיה שבוע מדהים,
ונשמח לתגובות. (:

נכתב על ידי We Love Sex (: , 13/7/2008 20:28  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של We Love Sex (: ב-15/7/2008 09:46
 





Avatarכינוי:  We Love Sex (:

מין: זכר




1,509

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWe Love Sex (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על We Love Sex (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)