לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  BiLBi

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פוסט חזרה!! כמה מפתיע.. :]


היי, אין לי מושג כמה זמן עבר מאז הפוסט האחרון, אבל גם לא ממש אכפת לי..

אז ככה, שנה הבאה אני כנראה עוברת לפנימייה, ויצו נהלל, אבל זה תלוי בתעודה שלי..

אם כן, אני חייבת לעשות כמה דברים שיהיו ממש משמעותיים בהמשך השנה ושנה הבאה.

 

-אני חייבת לקנות המון המון המון בגדים חדשים, וכבר חשבתי על כמה חנויות:

TNT

POOLANDBEAR

TAMNOON

LEE COOPER

FOX

CROCKER

אם יש למישהו רעיונות טובים שיודיע לי..!

 

-נעליים חדשות, כנראה ואנס, משהו בסגנון של הואנס הישנה שלי, בצבעים שחור לבן כמובן..

 

-מחליק, קרמים מיוחדים (אטרין צריכה להיות אחאית על זה בשבילי), עכשיו אחרי שיש לי את

הפוני המעפן הזה, השיער שלי דורש הרבה יותר תשומת לב, וזה ממש מבאס!

 

-דיאטה דחופה! אני שוקלת יותר מדי כרגע, ובכלל, לא נוח לי עם זה..  עצוב

 

*עריכה*

נועה, הצעיף הזה שקנית מפולאנדבר ממש יפה והוא גם מתאים לך!

אילנית וגל, סליחה שקיבלתן שעה שביעית, אבל אני בטוחה שזה

היה שווה את זה!!  קול

נועה הג'ינג'ית, מזל טוב שהצלחת לעשות חור בגודל של קופסת סיכות

לשדכן בשולחן שלך!!!!!  סבבי

 

 

 

 

נכתב על ידי BiLBi , 26/10/2008 21:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני הולכת לפנימיייה ואתם לא!!! ננה בננה!!!!


שנה הבאה אני הולכת לפנימייה. ויצו נהלל ליתר דיוק. איזה יופי לי. בא לי גשם, ושלג, וברקים, ואת שמיכי.

קטע הורס, אני, קטע הורס, מה? WTF, SHIT.

 

אז, יום כיפור מגיע, אני לא נוסעת יותר על אופניים, נמאס לי מהעליות, ומהירידות.

כמו החיים שלי. הכל אַפס אנד דאונס. מוסטלי דאונס.

 

יש לנו גיחה יום שני שלישי, והיינו אמורים להגיע רק ב-10:30 וחצי נדמה לי, ועכשיו אנחנו צריכים להגיע

ב-8:00... שילכו למצוא מישהו שינענע אותם..  -_-

 

אה! ורוב הסיכויים שקיבלתי מינוס 3 בשתי הבחנים שהיו לי באלגברה וגאומטריה..

ואם זה לא מספיק, יש לי בוחן בלשון ביום ראשון, ובכימיה ביום שישי הבא. זין עליכם.

 

טוב, זהו.. אוזלים לי הדברים לומר.

נכתב על ידי BiLBi , 1/10/2008 19:16  
1925 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,075
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBiLBi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BiLBi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)