לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my life


בלוג עלי :]

כינוי:  דנדושית-:]

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

תשובות לשאלון השבועי



בלונדינית או שיער שחור?
שיער חום

מתולתלת או שיער חלק?
מתולתל שולטXO

90\60\90 או האישיות חשובה ולא המראה?
איזו שאלהXO

קעקוע או פירסינג?
קעקוע

אימו או GIRLY-GIRLY?
ברור שאימו

ליידי אצילה או זרוקה?
תלוי במצבים שלי

אבריל לאבין או אנג’לינה ג’ולי?
שניהם

מיסטרס שולטת, או שפחה נשלטת?
אהאה?.?.?.?

נכתב על ידי דנדושית-:] , 15/7/2008 22:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפדיחות שלי ושל חברות שלי בעיר ובקניון



היוש מה קורה?

היום הייתי עם תהילה ונטלי בעיר ובקניון היו מזה צחוקים
מה שעשינו זה אכלנו שווארמה ועשינו מלא פאדיחות אבל מלא
בקיצור היו צחוקים כל הדרך לקניון ולעיר אני ונטלי עשינו פאדיחות
והיה מקום אחד שעברנו לידו פתאום איזה ערבי אומר לנו משהו בערבית
כמו לא יודעת מה כאילו אנחנו לא מכירות אותו לא מבינות אותו אז למה לעצבן
קיצר כשהיינו בקניון קניתי לק אז לא היה לנו כוח להיסתובב אז ישבנו בקניון
ופתאום אני מוציאה את הלק ומתחילה לשים בקניון זה היה מצחיק כי אנשים היסתכלו עלי כמו שהבנתם היו פאדיחות ואני עושה המון פאדיחות בגלל שכיף
לעשות פאדיחות בנתיים פגשתי מישהי מהטניס אחר כך הלכנו לאכול שווארמה
ואחרי שגמרתי את השוורמה הוצאתי את הלק ושמתי אותו וזה היה מצחיק כי עשיתי את זה מול כולם ואז הלכנו לתחנה מרכזית שמה קנינו פנל חדש לפלאפון שלי ומשם הבייתה בדרך פגשנו את טלי וזהו וחזרנו ב-8 ו....... וכמו שהיבנתם
יש לי לק רק על יד אחת.....חחחחחח:]
נכתב על ידי דנדושית-:] , 15/7/2008 22:27  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנדושית-:] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנדושית-:] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)