לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its never mind how bad you are you alway be my little angel


"כדי לראות את הקשת בענן,צריך לסבול גם את הגשם"

Avatarכינוי:  אירצ'ייייייק (:

בת: 30

ICQ: 469465724 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

טיול XD


יום גיבוווש לבני ברק D:

 

חחחח היםו היה כ'כ כייף ,חץו מהקטע שלא ראיתי את פיגי הרבה..

אבל היו כמה קטעים D:
בזמן תפילה שלהם :\

אוקיי ככה נסענו לאכול פלאפל..בבני ברק XDDD

היה טעיים רציתי עוד אחחד P:

שממממממממממנה : )

אחרי זה הלכנו למורה הביתה ועשינו דווקא משהו דיי נחמד

כתבנו שאלות,כל אחת ענתה מה שהיא חושבת [8 שאלות]

לכל כוס היה מספר מ1 - 8 ושמנו את השאלות לפי המספרים

אח'כ עשו בכל שאלה הגרלה וניצחו בפרסםי מה זה מצחיקים

כמה צחחקננו XDDDDDDDD

קיייצווור אח'כ הלכתי לעזור למורה במטבח וילנה וויאו באו איתי

והתחלנו לרקוד ולצעוק ולהשתגע D:

קיצור אח'כ אכלנו עוגת מוס ושתיתי מלא מלא מלא קולה XDD

והכנו משו מוזר אחת לשניה [אני לא הכנתי כי עזרתי למורה]

אח'כ חזרנו לבצפר וזה..היה נורא מצחיק וההסעה שלנו איחרה

ויש לי ילד מטריד בבצרפ שקורץ לי ושולח לי נשיקות XD

אחחח...הלוואי וזה היה פיגי : )

חוחוחו ,לכל מי ששואל פיגי זה כינוי שלו .

קיצור ,החלטתי שאם אני רוצה אותו אני נלחמת עליו...ועושה כל דבר אפשרי

כמעט לבד מנסה כמה שפחות להעזר באנשים מהכיתה שלו...

קיצור ,להלחם עד הסוף עליו זה המטרה שלי כרגע..הנצחון או ההפסד

זה כבר ניראה בהמשך ..אני חושבת שהצורת חשיבה שלא ממש מטומטמת.

תקלוט כבר,אתה לא מ-ל-ך.

תמונות מפגרות ומלחיצות מהפלאפל : )

 

ילנה מסניפה מלח עם שטר של 20 ש"ח XDDD



 

ילנה השלבצ'קה שלי [תרגום שרמוטצ'קה שללי XDD ]

 



 

ויאולטה ,מבסוטה זאתי [בטח סופקה ע"י ראובן הקורצ'ה שלנו XDD]



 

אנה ניראה לי ברגע זה היתה בהתקף עצבים XD

מסכנה ויאו D:



 

אוקייי זה באמת תמונה מחרידה XD

אני לא יודעת מה עבר עליי,אבל מה עבר על לללנהה ?!?!?!



 

חחחחח ויאו הגנגסטרית ,אנה הפאפי המסכנה ,לנה הלא קשורה ואני שנשכבתי על כולם XD



 

כן כן מצב קשה D:



 

היא היתה אמורה להנות מהסנדוויץ :|



 

 

ולסיווווווווווווווווום -אני ♥



נכתב על ידי אירצ'ייייייק (: , 26/1/2010 19:53  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,357

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאירצ'ייייייק (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אירצ'ייייייק (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)