לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its never mind how bad you are you alway be my little angel


"כדי לראות את הקשת בענן,צריך לסבול גם את הגשם"

Avatarכינוי:  אירצ'ייייייק (:

בת: 30

ICQ: 469465724 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

שישי


סופ"ש D:

 

טוב בזמן האחרון אין לי כח \זמן\חשק לצאת..אני מעדיפה לבוא לאנשים שהם יבואו אליי

אבל אין לי כח לצאתצ,ובמיוחד לא בשכונה..

בעיקר אני אוהבת מידי פעם להרפות באמצע שבוע..

היםו בקרתי בשובו ראשון ,היה ממש ממש ממש ממש נוסטלגיה D:

אחרי זה נפגשתי עם ישראל מקס ודימא,וישבנו במועדון,מגדל אור, על נרגילה.

חחחחח כמה זמן לא ראיתי את ישראל,התגעגעתי אליו : ]

קיצור צחקנו D:

הרבצתי לו כל הזמן ,והוא בא פשוט התישב עליו על הבטן וזה היה כ'כ כואב

עוד שניה נחנקתי ^^

והוא רזה אחושלוקים ,אבל כבד XDDDDDD

חחח היה מצחיק ,גם עשיתי סיור בבתי שלי לרוני : O

הוא בא איתנו ועם עוד כמה בנות אוז הם הלכו..

איך אני מעבירה את שישי בערב ? בלהסתכל על המראה להגיד עד כמה שמנה

ושאני צריכה להמשךי להרזות ,זה נחמד XDD

אני שומעת מוזיקה על פול וליום והכי מבאס ? לומדת למבחן במדעים על התורשה D:

זה דווקא מעניין אבל מעצבן P:

קראו לי לצאת ,ואשכרה אמרתי לא,פשוט אין לי כח חשק לא יודעת

לא בא לי לצאת עם אפ'חד..

אוף תקופת המבחנים של הריבעון מתחילה..

אבל.לא נורא באמצע יש כמה חופשים בשבוע הקרוב יש לי מבחן במדעים היסטוריה גאומטריה ואזרחות

זה סיוט טוטאאלללי : |

אבל לפחות בשלישי יש לנו יריד D:
ובחמישי לומדים עד 1:00

ובשישי יש יום תחפושות :] ,כך ש...נחמד ^^

אח'כ בראשון שני חופש ,ניראלי אני ילך לסופרלנד עם חברים.

ממממממממממ........ משעמם לי אחושלוקים :]

ואני מתגעגעת לשי,לא ראיתי אותו היום ,מחר אין לי מושג אם נתראה אולי אני יבקר באור יהודה ,וראשון הוא לא בא :(

 

תמוווווווווווונה :

 



 

נכתב על ידי אירצ'ייייייק (: , 19/2/2010 22:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

10,357

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאירצ'ייייייק (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אירצ'ייייייק (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)