לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני,החיים שלי ומה שבינהם



כינוי:  אני אנונימית..-_-

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


היי...מזמן לא כתבתי..

 

אני יודעת שלא סיפרתי לכם כמעט על עצמי..

בעצם אתם דיי לא יודעים כלום..

טוב אז..אהמ..אני בת 14 נולדתי וגדלתי בגרמניה ובגיל 10 עברתי לארץ

אני יהודיה לכל דבר..שלא יהיה ספק

 

טוב האמת שלא באתי לכתוב פה כדי להצגי את עצמי..

את זה אני יעשה פעם אחרת

היום באתי לפרוק..לפרוק את כל הכאב והדיכאון שאני מרגישה כבר מגיל 10.(גיל כל כך קטן)

אני היום דיברתי עם חברה שלי..

גם לה יש כל מיני בעיות..היא גם בדיכאון..

רק שהיא הייתה בולימים..מזל שהיא הצליחה לצאת מזה

בנוסף היא גם חתכה את עצמה

האמת שזה משהו שאני מנסה לעשות...

אני כל כך רוצה לפגוע בעצמי ויכול להיות שזה אפילו בשביל קצת תשומת לב

בשביל שקצת ישימו לב אלי

ניסתי לחתוך אבל לא הצלחתי..

אז שרטתי את עצמי עם הציפרון

אני מרגישה אבל שזה לא מספיק

אני רוצה יותר!!!

 

ההורים שלי התגרשו לא מזמן..

סבא שלי נפטר שנה שעברה

אני יורדת בלימודים

אני רק נפגעת מאז שאני אוהבת

שלא לדבר על זה שאני לא עצמי!!

אני לא יכולה להיות איך שאני רוצה

אני צריכה להיות שמחה וזאתי שתמיד אפשר לבוא ולבכות לה

ונכון אני באמת יודעת להקשיב ולעזור

אבל לפעמים כל כך באלי פשוט לצעוק שהבעיות שלהם זה שטויות

אני רוצה לספר להם איך אני מרגישה

אבל אני לא יכולה...זה לא מתאים

בגלל זה אני כותבת פה..

הגעתי היום למסקנה שאפילו לא חברה אחת מכל החברות שלי..(ויש לי הרבה) יודעת איך אני באמת

איזה בנאדם אני

מה עובר עלי

מה אני מרגישה

אבל לא....אף אחת לא מכירה אותי

כדי שאיפשהו אני כן יוכל לפרוק את כל הכאב הזה שיש לי

 

בנוסף (למרות שאני יודעת שזה לא כזה רציני)

אני לא נראית טוב!!

אני מכוערת

יש לי בטן ויריכיים ואף גדול

ואני לא יפה..

אצלנו בחבורה יש מין קטע כזה שהבנות היחידות שמתייחסים אליהם זה קבוצה קטנה של בנות יפות!!

אני לא אחת מהן

אז גם מבחינת בנים לא הולך לי..

ונמאס לי

כל כך נמאס לי מהחיים האלו

נמאס לי שכולם חושבים שאני כל כך מאושרת בזמן שאני כל כך סובלת

נמאס לי שהיום הייתה לי את השיחה הראשונה שלי שבאמת דיברתי וסיפרתי כל מ שעובר עלי וכל מה שאני מרגישה

אני לא יודעת מה אני מצפה שתגידו לי פה...

האמת שאני בכלל לא מצפה שתענו לי

אני הפסקתי לצפות

לצפות מהחיים,מהאבה מהחברים מהלימודים

מהכל

 

 

זהו נראלי גמרתי..

אם אתם תכתבו לי איזה משהו שיעזור,שישמח

אתם לא יודעים כמה אני אומרת לכם תודה

באמת

כי כרגע נראלי שכל מה שאני צריכה זה איזה חיבוק  אחד וזה הכל

אז תודה....

נכתב על ידי אני אנונימית..-_- , 26/9/2008 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





37

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני אנונימית..-_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני אנונימית..-_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)