לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LoLa-Angel



כינוי:  LoLa Girl

בת: 32



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

קמצוץ של ניחוח אהבה


אהבה אמיתית מהי? מהו הרגש המופלא הזה שאנשים מדברים עליו כה רבות?  וכאשר אנשים מחליטים לקשור את חייהם אחד בשני בפני החוק הם נישבעים לאהוב עד שהמוות יפריד ביניהם. יצא לי לראות סרט על אהבה ... ציפיתי לרומן רומנטי ביותר מלא קאלישות אמריקאיות טיפוסיות.

 אני נתקלתי בדרמה שהשאירה אותי בהלם מסויים.

הוא התאהב בה כשניהם היו עוד צעירים הוא הרגיש אהבה ממבט ראשון מאותו רגע שום דבר לא היה מסוגל לעצרו, הוא הפך עולמות על מנת להשיג אותה הוא השיג ושניהם התאהבו באהבה צעירה וסוחפת הם נאלצו להיפרד כיוון שלקחו אותה לעיר אחרת ללמוד והוא נישאר לו אלפי קילומטרים ממנה עם לב שבור, החלק הבא המתואר הוא כששיניהם מתבגרים  והיא מתכוננת להיתחתן עם גבר חלומותיה אשר מאוהב בה, יום אחד הגורל מפגיש ביניהם והרגשות הצעירים שבערו בהם פורצים החוצה ושניהם לא מסוגלים להתכחש לאהבה העוצמתית שבוערת בכול אחד מהם אחד כלפי השניה כול הסיפור מתרחש כאשר איש זקן מקריא יומן על חיים אישיים לאישה זקנה אשר חולה במחלת השיכחה, האיש הזקן מקריא לה יום יום את חייהם היפים שלהם, ואינו מסוגל לעזוב אותה לבדה מכיוון שהאהבה בוערת בו וניראה כי אין דבר המסוגל להפריד ביניהם.

 

אומנם זהו סרט אך סיפור כה מרגש שמעתי פעמים ספורות בלבד, הדמעות שזלגו מעיני היו כה רבות, אהבה כזו ראויה לכינוי "אהבה אמיתית" אהבה ללא תנאי או ציפיה לתגמול.... הוא ישב איתה יום יום והקריא לה את סיפור חייהם  וידע שמהמחלה שלה אין דרך ריפוי ואבל הוא האמין כי למרות הרפואה המתקדמת ומספר הרופאים הרבה שאמרו לו שאין היא יכולה לחזיר את זיכרונה הוא האמין באמונה שלמה באהבה ביניהם שהייתה מסוגלת לחולל ניסים, הסרט מסתיים בהבעת משאלה של שינהם 

הסרט מנסה להראות כי אהבה אמיתית כזו כמו שרוב האנשים שכחו על קיומה אכן קיימת ושבזכות האהבה הכול אפשרי מכיוון שאהבה היא נשק קטלני מול כול הרע והשלילי.

 

THE NOTEBOOK

נכתב על ידי LoLa Girl , 29/6/2009 03:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLoLa Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LoLa Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)