לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the blog of koney


היי! אני קוני, בת 14 וחצי, נולדתי ביפן@@ חולת אנימה ומנגה, כמובן =]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

פוסט רביעי =]


לעזאזל!!!!!

נרשמתי למייפל סטורי (כן כן רק עכשיו, תתפלאו) והוא בכלל לא שולח לי ת'קוד!!!!!

מישהו פה יודע כמה זמן זה לוקח? כי אני ממש רוצה כבר לשחק... כל החברות שלי מכורות!!!!

יווווו זה מטריף אותי.... >:-()

אני רותחת@@@@@@@

^$*#$%*#^(^&)*#*!!!!!!!!!!!!!!!

סורי שאני מקללת אני לא כזאת אבל אני מתפוצצת מכעסס!!!!!!

אז פלייייייייייייייייייייייייז שמישהו יגיד לי כבר איך לעזאזל נרשמים?!?!?!?!?!?!?!?!





נכתב על ידי קוני , 15/7/2008 15:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שלישי =]


לכבוד פוסט שלישי (שהוא עדיין, לא כזה חשוב), החלטתי להמתיק לכם ת'קיץ!!! לבשלנים בלבדד@@@@

 

מתכון שימתיק לכם את הקיץ!

המתכון הוא......

מוס שוקולד!!

מצרכים:

140 גרם סוכר
2 כפות מים
2 ביצים
4 חלמונים
350 גרם שוקולד מריר, מומס
1 מיכל שמנת מתוקה

אופן ההכנה:

1. מבשלים את הסוכר עם המים ומכבים את האש לאחר 2 דקות רתיחה, לקבלת סירופ.

2. מקציפים את הביצים והחלמונים. כשמתקבלת תערובת תפוחה מאיטים את מהירות ההקצפה ומוסיפים את סירופ הסוכר החם בזרם דק. ממשיכים להקציף במהירות בינונית, עד שהמסה מתקררת לגמרי ומתקבל קצף יציב.

3. מערבבים חזק את השוקולד המומס (כשהוא פושר) עם מחצית מהשמנת המתוקה. ואת יתרת השמנת מקציפים. מערבבים ומקפלים את הקצפת לתוך קצף הביצים.

4. מערבבים את השוקולד עם התערובת המוקצפת ומעבירים לכלי ההגשה. מצננים.

Image Hosted by ImageShack.us

לקוח... מספר המתכונים שלי!!!

נכתב על ידי קוני , 15/7/2008 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שני =]


ואווו סחתיין כבר פוסט שני =]....

ולכבודו (כאילו שהוא מישהו מיוחד...) אני אלמד אותכם יפנית!!!!

לא לכתוב, כי אין לי במחשב יפנית, אבל לפחות תוכלו לדבר בלי שאף אחד יבין אותכם@@@

אוקי:

ביג'ושו-נערה יפה

בישוג'ונן-בחור נשי

צ'אן-פנייה לילדים,חבר/ה שלך, או למישהו חמוד.

צ'יבי-קטן

קונקו-חתול

קאוואי-חמוד

קוואי-מפחיד (שימו לב להבדל!)

קון-פנייה למישהו במעמד שלך, או לחבר

נקו-חתול

סאן-מר, או אדון

סמפיי-מישהו במעמד גבוה  משלך

אוטלו סיביבי-נתראה אחר כך

בויה-ילד (כמו באנגלית, אז קל לזכור)

אוסוי-שב,שבי

אוקסן-אמא

תדימה-"אני בבית"

נני-מה

גומן/ה-מצטער/ת

נה-נכון

ננדה?-מה זה היה?

איאיה-לא

האי-כן

ג'ין-אדם

ניהון-יפן

ניהונגו-יפנית

ריוקו-כוח

הייק-מהר

גו-שפה

ווטשי-אני

איצ'י-אחד

ני-שתיים

סן-שלוש

שי-ארבע

צ'וטו-רק רגע

מאטה-חכה/י

קוניצ'ווה-צהריים טובים

אוהיו גוזימס-בוקר טוב

קונבנואה-ערב טוב

הג'יממשיטה?-מה נשמע?

אינו-כלב

גומון-סליחה

אשיטורו-אני אוהב/ת אותך

טאסוקו-עזרה

אריגאטו-תודה

יאמרו-מספיק

מאסאקה-למה

איקה-לך

שאמה-מאיפה לי לדעת (אני יודעת זה ארוך... =])

סודה...-ובכן...

איקה-לך

ישאה-שד

קוקורו-לב

אוקאמי-זאב

היקארי-אור

צ'וו-נשיקה

גרה רם-ארץ פלאות

סאיונארה-להתראות

...

וזהו... נראה לי... לא?

טוב בכל מקרה אין לי כוח לכתוב עוד אז יאללה ביי =]

 

 

נכתב על ידי קוני , 15/7/2008 13:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  קוני

בת: 30

תמונה



מצב רוח כרגע:


84

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)