לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Gone With The Wind..



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 385937353 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פוסט חופר במיוחד + תמונות D:


כמממה עידכונים יייייש D:

שנתחיל? =P

אז ככה,

ראשון - רביעי

הייתי באילת עם המשפוחה

במלון ישרוטל ספורט..

היה כזזזזזזזזה כיף!

הכל כלול

מה יכול להיות יותר טוב מיזה? D:

כל יום אכלתי איזה 5 ארטיקים אם לא יותר xD

אבל האוכל לא היה משו \:

לא היה אחד במלון שלא הרגיש טוב או שלא הקיא מהאוכל..

אבל עברנו אתזה (:

הנסיעה הייתה דווקא ממש סבבה

שמעתי כמעט כל הנסיעה בMP ועבר דיי מהר.

עצרנו ביטבתה,

קניתי מוקה ושתיתי אותה בדרך

ובגלל ששתיתי אותה מהר מידי,

הקאתי בנסיעה ):

למזלי אבא שלי הספיק לעצור בזמן ולא הקאתי בתוך האוטו!

ביומראשון בערב הלכנו לטיילת ולקניון

עשיתי קעקוע חינה [ תמונה בהמשך ^ ]

וקניתי עיתון של הייסקול 3 P=

יומשני נשארנו במלון כל היום

והיינו בבריכה ^

ואז בערב אני ואבאשלי הלכנו למלון אחר

[רויאל גארדן]

לראות את WOW..

זה לא כזה וואו כמו שזה נשמע

אבל בסדר ><

וגיליתי שמלללא אנשים שמשתתפים בזה איתי במלון D:

אז הם אכלו איתנו ארוחת בוקר וזה וזה..

ואז היה במלון שלי מופע האשליות של חזי דין

היה ממש נחמד [:

יומשלישי היה חג

אז לא היה כלכך לאן ללכת אז נשארנו במלון

ובערב אני, אמא, עומר ורועי הלכנו לעיר המלאכים ^ ^

היה שווווווווה!

היו ממש קצת אנשים וחלק דברים הספקנו לעשות אפילו כמה פעמים (=

אחרי זה כל המשפחה שלי הלכה לטיילת ולי לא היה כוח

אז נשארתי בחדר וראיתי TV ודיברתי בפלא קצת [הרבה]..

יומרביעי ואחרון,

התעוררנו, הלכנו לאכול ארוחת בוקר

וישר התחלנו לארוז.

ב11 בבוקר בערך התחלנו לחזור.

עצרנו בדרך בקניון ב"ש

אכלנו בורגראנץ' והמשכנו לנסוע.

הגענו הביתה ב16:30

וישר הלכתי לבייביסיטר של שעה וחצי על תינוקת..


היוםם הייתי בת"א עם טוללללללללש

היה אעשששששש!

פשוט לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה ^

אבא שלי הסיע אותנו לרכבת

ואז ירדנו בעזריאלי

הלכנו להריח איזה בושם שרציתי במשביר,

קנינו קרפ צרפתי

והתחלנו ללכת ברגל לשנקין

לפי הGPS שלנו..

זתומרת,

לפי אבא של טל D=

אחרי 15-20 דק'

הגענו לשנקייייין

והתחלנו בקניותינו P:

קניתי 2 כאפיות- אחד לבן שחור והשניה תכלת לבן,

2 פרחים- אחד לבן ובאמצע קצת ורוד והשני כחול ובאמצע לבן

ואז הגענו לקינג ג'ורג'

עשינו ראסטטטטה טורקיז מדהימה,

וקניתי כובע כזה מוששששלם בדיוק מה שרציתי ^

אחר כך חזרנו לשנקין

הלכנו לבורגראנץ' וקניתי רק מיץ ענבים..

חזרנו לעזריאלי,

ובדרך שרנו את בוב הבנאי, דורה ונאדי

היה קוררררע!

ועל הגשר צעקתי שעוד 3 ימים ישלי יומולדת PPPPP=

עלינו לגג

והצטלמנננננננננו!

סופסוף ישלנו תמונות ביחד DDDDD:

ב14:13 הלכנו לרכבת

הגענו הביתה ב15:35,

התארגנתי הלכתי לצופים

ונרשמתי לטיול פתיחת- שנה P:

 

היה לי את השבוע הככככככי מדהים בארץ!

 

קצת תמונות?

קבלו (:

 

מת"א:

עם הראסטה ^

 

 

אותו כובע עם צבעים הפוכים ^

 

 

 

פקאצה? D:

 

 

 

 

סתם אהבתי אותה כי זה לא מראה בכלל,

זה חלון xD

 

 

כאפיה לבן שחור

 

כאפיה תכלת לבן

 

פרח לבן ורוד

 

פרח כחול לבן

 

עריכה [25.10   9:52]

מאילת:

























אני רוצה תגובווווווווווות!

לקח לי שניייייים לעבוד על הפוסט הזה!

 

שיהיה לכולם סופשבוע נעים

ורק תזכורת קטנה-

עוד יומיים יומולדת ^ ^

נכתב על ידי , 24/10/2008 21:54  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מחר בבוקר אני נוסעת לאילת

למלון ספורט

עד יומרביעי!

מקווה להנות (:

 

אני אתגעגע לכולללללללם כלכך כלכך!

 

אני על הפלא בכל מקום בכל מצב

אם אתם צריכים משו-

תתקשרו D;

 


 

יומשישי רוב הסיכויים ת"א עם טולללללש ^

הולך להיות שוווה רצצצח!

 

 

שבוע טוב לכולם (=

33333 >

עדכון הבא כנראה יומחמישי

כולל תמונות מאילת- ויהיו! ^

נכתב על ידי , 18/10/2008 16:37  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,925

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להדררררררי D= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הדררררררי D= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)