לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כך תשמידו את מדינת ישראל


שבו על כיסא. הושיטו את יד ימין קדימה. הניחו לה לצנוח ברכות על שק האשכים שלכם. הניעו את האצבעות קדימה ואחורה בתנועות מעסות. המשיכו כך עד אשר הנכם שומעים "אללה אכבר" ברחובות. הצלחתם.

Avatarכינוי:  הארנב הזועם

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אני לא מפחד


אושר בועדת השרים לחקיקה חוק הנכבה במתכונתו המרוככת. יו"ר סיעת בל"ד, חבר הכנסת ג'מאל זחאלקה, אמר כי "זהו חוק של פחדנים, גזענים קטנים, שלא ישפיע עלינו ואף יגרום לנו להגביר את העלאת זכרון הנכבה. אם המילה נכבה מפחידה אותם, אז יש להם בעיה. זו המדינה היחידה בעולם שמחוקקת חוק לשכתוב ההיסטוריה. המפחדים מהמילה נכבה כמו שהפושע מפחד מהקורבן שלו". אז במחילה מהח"כ היקר, הרשו לי לשחק את הפחדן הלא סטנדרטי, ולהסתכל לפחד בלבן של העיניים.

נקבע כי ייאסר מימון ארגונים שמקדמים את "שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי; שלילת אופיה הדמוקרטי של המדינה; תמיכה במאבק מזוין או במעשה טרור של אויב או של ארגון טרור נגד מדינת ישראל; הסתה לגזענות, לאלימות ולטרור ופגיעה בכבוד דגל המדינה או בכבוד סמל המדינה". ובאמת, כפי שהעובדות מוכיחות בדרך שלא יכולה להתפרש לשני כיוונים, אני מפחד. אני מפחד שלמדינה שלי אין את הכבוד העצמי המינימלי, שלא לדבר על הביצים, כדי להפסיק את התמיכה באלו שרוצים בהשמדתה. אני מפחד שהעלנו על נס כל כך גבוה את קבלת השונה, שאנחנו מתירים לשונה לעשות ככל העולה על רוחו, ואפילו על חשבוננו, ורק כדי לצאת פוליטיקלי קורקט.

כאשר השונה רוצה לקחת מהמדינה הזאת את הזיקה ליהדות, שלשמה היא הוקמה, אני חייב לכבול את ידי השונה. כאשר השונה רוצה לשלול את אופיה הדמוקרטי הנאור של המדינה, אני חייב לעצור בעדו. כאשר השונה מסית לגזענות, אלימות וטרור, אין ברירה אלא למנוע בעדו את האפשרות לעשות זאת. כאשר השונה תומך באלו שרוצים בהשמדת המדינה במאבק מזוין ובמעשי טרור, אני לא חש דבר מלבד הצורך לדחוף לאותו שונה את המגף שלי עמוק לתחת. המדינה היא החזק בסיפור, אבל זה לא שולל ממנה את הזכות להתגונן מול אלו שרוצים ברעתה, בין אם אלו מדינות אחרות או המיעוטים בתוכה.

מאסתי באלו שחושבים שזכויות המיעוטים נותנות להם את החופש לעשות ככל העולה על רוחם. מאסתי באלו שחיים במדינה הזאת ודורכים על דגלה, שורפים אותו. באלו ששותפים למדינה ובו זמנית רוצים בנפילתה. אני לא מפחד מהם. אני מפחד ממדינה שלא יודעת להגן על עצמה מבפנים. החוק המוצע מציע סה"כ הסרת תמיכה ממשלתית בגופים שמתנגדים למדינה. אם לא הייתה הגדרה אחרת לטריוויאליות ככה הייתה מגדיר אותה. לבוגדים, שאלו הם אנשים שפועלים נגד מדינתם שלהם, מגיע עונש כבד, הפסקת התמיכה הכספית בהם היא רק צעד אחד קטן במסע להשבת הצדק למדינה הקטנה השלנו.

ואם ההצעה הזאת, שמכוונת נגד בוגדים ומסיתים לאלימות, אכן פוגעת רק בערבים כפי שטוענים חברי הכנסת שלהם, אזי אותם ערבים צריכים לחשוב איפה סרחו דרכיהם, לא המדינה.
נכתב על ידי הארנב הזועם , 19/7/2009 20:07   בקטגוריות אקטואליה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של metalholic ב-29/7/2009 00:13



הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להארנב הזועם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הארנב הזועם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)