לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טטוש וכל מילה נוספת- מיותרת



Avatarכינוי:  טטוש תומרקין =)

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

ההופעה של אתמול


היי. אתמול היתה הופעה בעיר שלי בערב.

רק לפני שאתם שואלים את עצמכם באיזו עיר אני אענה לכם- בבאר-שבע.

וכן! אני באר- שבעית גאה! למה? כובע!

ובכן, אתמול הייתה הופעה של כל מיני אומנים מחו"ל שבאו דווקא לב"ש להופעה ובינהם להקת צ'לסי- אחת הלהקות שאני הכי אוהבת!

איכשהו, אני התחמקתי לשורה הכי ראשונה והם ראו אותי! יאייי!

היה ממש ממש כיף ואפילו, בזמן ההופעה שלהם היו זיקוקים!! ואני וכל המעריצים הכי חמים שעמדו בשורות הראשונות (כנ"ל אני) לא ראו את הזיקוקים כי התמקדנו רק בלהקה!

אפילו הקלטתי שירים לשהם לפלא' השקסי שלי :) אבל האיכות? יצאה חרא!

טוב העיקר ההנאה.

 

אגב אני עם עיצוב חדשדש....

 

עכשיו ספרו... על עצמכם... יש פה עוד באר שבעים?

 

 

טוב.... ביי!

 

 

נכתב על ידי טטוש תומרקין =) , 18/7/2008 17:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

152
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטטוש תומרקין =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טטוש תומרקין =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)