לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go.


Its wont stop ''''till i say so

Avatarכינוי:  Beautiful x X x Nightmare

בת: 29

MSN:  you can ask

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2015

התבגרות


בס"ד

עצבניעצבניעצבני

הרגע הזה ששוב נמחק לך פוסט שלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 * * * 

 

 

Sooner or later they all will be gone 
Why don't they stay young

 


התבגרות.

אוי התבגרות.

 

התבגרות מה היא ?

התבגרות היא שלב ביניים בהתפתחותו של אדם, בין הילדות לבגרות.

 

אוקי אז תנו לי להסביר על פי המוח שלי מהי התבגרות:

תהליך שעובר אדם שהופך אותו מאדם שמח ונחמד לאדם מדוכא ומריר . 

התבגרות היא תהליך מדכא ומבאס.

בואו נודה בזה - להתבגר זה SUX.

 נכון זה חובה כי אלו החיים ומה לעשות .. אבל זה באמת נוראי.

בא לי להישאר לנצח בגיל הטיפש - עשרה. 

פשוט כי זה כיף . 

פתאום אתה צריך לקחת אחריות על הראש - כלכך הרבה.

פתאום אתה שונא הכל:

-העבודה שלך משמעממת

-הסביבת עבודה כנ"ל

-לא רוצה להיפרד מהמיטה בבוקר .

-שונא את השגרה שלך 

-אפילו הבילויים שלך הפכו למעפניייים..

 

 

אוף ! 

להתבגר זה קקי . אוף

מה אם הייתי אומרת לעצמי שמצאו תרופה שתשאיר אותי לנצח בגיל הטיפש - עשרה. 

ניראה לי שהייתי המאושרת שבאדם  . .  

אז ביינתים אבחר בקסם אחר - אשאר צריכה בנפשי לנצח . אפילו טיפה ילדותית . כי זה כיף .

ואלו החיים שלי . וזה מה שאני בוחרת :) 

 

 



 

 

 

 

Let's dance in style, lets dance for a while 
Heaven can wait we're only watching the skies 
Hoping for the best but expecting the worst 
Are you gonna the bomb or not? 

Let us die young or let us live forever 
We don't have the power but we never say never 
Sitting in a sandpit, life is a short trip 
The music's for the sad men 

Can you imagine when this race is won 
Turn our golden faces into the sun 
Praising our leaders we're getting in tune 
The music's played by the madmen 

Forever young, I want to be forever young 
Do you really want to live forever, forever and ever 

Some are like water, some are like the heat 
Some are a melody and some are the beat 
Sooner or later they all will be gone 
Why don't they stay young 

It's so hard to get old without a cause 
I don't want to perish like a fading horse 
Youth is like diamonds in the sun 
And dimonds are forever 

So many adventures couldn't happen today 
So many songs we forgot to play 
So many dreams are swinging out of the blue 
We let them come true
 
 
 

 

נכתב על ידי Beautiful x X x Nightmare , 18/3/2015 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל למצולות .




 

 

I came in like a wrecking ball
I never hit so hard in love
All I wanted was to break your walls
All you ever did was wreck me
Yeah, you, you wreck me

 

לא מאמינה שעשיתי קטע שלם שנמחק לי !!!!אוף

 

מושג פותח : קארמה . 

קארמה (karma, מסנסקריט - "פעולה" או "מעשה")

הוא מושג פילוסופי שמקורו בדתות הודיות, שמתאר מחזור מלא של יחסי סיבה-תוצאה.

זהו סך כל מעשיו של האדם - בעבר, בהווה ובעתיד. השפעתם המצטברת של המעשים משפיעה באופן ישיר על המציאות -

ומכך משתמעת אחריותו האישית של כל אחד על חייו.

בדתות שבהן קיימת אמונה בגלגול נשמות - חלים יחסי הסיבתיות לאורך כל הגלגולים

 

 

אוקי , נתחיל (שוב .. ) 

איכפת לי -

כן תתפלאו איכפת לי .

איכפת לי שאנשים פוגעים אחד בשני , 

אני לא התיקון של העולם הזה ממש לא , אבל

אם שניה אתבונן מהצד. . אני נחרדת לגלות 

עד כמה לב האדם רע.

כן לב רע אין מה לעשות 

" יצר לב האדם רע מנעוריו " 

הזמן האחרון לימד אותי שעל מנת לשרוד בעולם הכלכך

אכזרי הזה אצטרך לפתח עור של פיל . 

בצבא כמו בצבא , דאגתי לפתח אחד כזה.

אבל מה לעשות - אנשים וגם אנשים עם עור של פיל נפגעים, 

ובתקופה האחרונה , העור של הפיל שלי פשוט נקרע.

הגעתי לגג הסבל שאני מוכנה לשאת.

על אנשים שסמכתי גיליתי תובנות לא טובות ,

("סמכתי , אסור לסמוך על אף אחד " ) 

נורא איכזבו . 

פגעו , העליבו.

מי שמכיר אותי יודע שאני אדם מאוד מאמין , אני מדברת עם בורא עולם

'אבא'

כמעט כל יום וכמה פעמים ביום.

אני מאוד מאוד מאמינה במילה קארמה

בנתיים אני בוחרת לשבת על הגדר רגל על רגל ולהמתין 

לך קארמה יקירתי , שתפילי את כל האנשים שעשו מחזור אנרגיות רע כלפי 

וכלפי הסביבה כמו זבובים. כמו שרק את יודעת.

למה? אז שאלתי היא למה?

מה הבעיה פשוט להיות אנשים נורמלים?  למה לפגוע , למה להרוס ולהשפיל .. 

אני גם לא הכי צדיקה , אל תבינו אותי לא נכון .

אבל שכאשר "רוצים להתלבש על אדם מסויים ולעשות לו אמבוש " 

פשוט עושים זאת - סטיגמות , עקיצות , זה לא מדבר איתך..ההוא גם לא .

נו מכירים?

מאוד מקווה שלא. 

למרות שהחיים ניראה לי אילצו את כולם להכיר .

 

 

 

 

 * * * 

 

 

We kissed, I fell under your spell.
A love no one could deny
אוקיי, לנושא אחר.
מקווה שהבנת שאני לא מובן מאיליו.
מקווה שכולכם תחיו על ידי אהבה טהורה ותזכו להרגיש ולחוש בנוכחותה.
מקווה שלכולם יש איזהשהוא רגש למישהו , משהו שהוא אמיתי ומוחשי שאתם 
יכולים להוציא לפועל.
לעולם אל תשמרו רגש במגירה או בתיבה סגורה.
אל תברחו ממנו - כי הוא ירדוף אותכם עד לקצה העולם ובחזרה.
קחו סיכונים , קחו הימורים . חיו .
אל תפחדו לחיות על פי אהבה ועם אדם שאתם באמת אוהבים
אל תפחדו להיפגע.. אלו החייים.
אל תתכחשו ותגידו הרגש יעבור , אחליף את אדם X באחר . 
זה לא יצליח.
 אם אתם אוהבים מישהו , לכו עם זה עד הסוף . 
לא משנה כמה מכשולים יש בדרך ,
מישהו יש לו למה יעמוד בכל איך . 
תתעוררו בבוקר לצד האדם שאתם אוהבים , תסניפו אותו . 
ופשוט תחייכו.
אתם לא יודעים כמה זה חסר לאדם שלא חווה את זה כלכך הרבה זמן .  . . 
אני באמת מקווה שיש לכם את האדם הזה - ושהוא באמת כה יקר לכם.
הלואי שהאדם הזה יבין מה הוא ומי הוא בשביל מישהו בעולם הזה .
* * * 
מאוד מקווה שאצליח תחזק את החיוך הזה ליותר זמן , ופעם הבאה שאצטלם.. הוא כבר יהיה פחות מזוייף.


צדפות יפות שצלמתי ..  

 
לצד הרי עקבה 
כמעט על הגבול של המים הטירטוריאלים , לפני כמה חודשים צלמתי תמונה זו .
תמונה שמסמלת חופש בעניי ושלווה . ומי יתן ויום אחד נוכל לחיות ' איש תחת גפנו ותאנתו ' .

הים שלי
הנועז ובעל החוצפה (כן כן ציטוט מבובספוג ! ) 


יום יפה לפרחים:]


אהובי עושה עלי דאווין עם הגלים :) 


החול החם , המים הקרים. וכל הדאגות והצרות שלי שנמצאים עמוק במצולות.
או לפחות מנסה להטביע אותם..

שיהיה לכם יום מקסים מחר בע"ה וליל מנוחה לכולם :) 

 

 

נכתב על ידי Beautiful x X x Nightmare , 8/3/2015 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,011
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBeautiful x X x Nightmare אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Beautiful x X x Nightmare ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)