לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Just like kaleidoscope colors that Cover me

Avatarכינוי:  Ren

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

בושה


כאילו..זה אמור להיות אכפת לך לא? על המצפון הנקי שלך לא? שמצאת ערנק ועוד תקחי כסף ממנו תקני לך מה שאת רוצה ואז תחליטי טוב נו אני בכל זאת אהיה בנאדם "טוב" ואני אחזיר לבנאדם את הערנק עם המסמכים החשובים שלו רק עם 300 שקל חסרים...בתירוץ של "וואללה הוא היה שיכור אז מה זה משנה" כפרע זה לא תירוץ...ברור שאף בנאדם לא אוהב כשמכתיבים לו איך צריך להתנהג ומה טוב ומה רע אבל...חינוך בסיסי, עקרונות אנושיים כלשהם ללמוד להיות בנאדם. למה ניראה לך שאת עושה את זה אני לא אשפוט בני אדם סתם אבל דבר כזה לא נסלח תארי לך שהיו גונבים לך את הערנק ומוציאים לך 300 שקל מהאשראי איזה הרגשה טובה אה? אז למה לעשות את אותו הדבר לבנאדם אחר ועוד לקבל פרס כספי על החזר באמת כאילו? עד כמה אפשר להיות בנאדם כזה? ועוד חברה שפעם הייתה קרובה אלי? ווטדפאק אני פשוט לא מבינה את זה. פשוט לא. 
אני מקווה שיום יבוא והקארמה תחזור בך BECAUSE KARMA IS A BITCH 
ותלמדי להיות בנאדם שמכבד את עצמו ואת האחרים. 
כי השתנת. ואת כבר לא החברה הכי טובה שהייתה לי לתקופה של שנתיים שלוש השתנית ולרעה כבר לא אכפת לך מכלום ומאף אחד חוץ מעצמך. מקווה שתחזרי, עד אז אני לא רוצה שום קשר לזיוף של היחסי חברות האלה.
אני יודעת שאיכשהו קישרתי את הבעיות בקשר שלנו למשהו שסיפרת לי שעשית אבל זה היה אמור לצאת ולהתהפך על נושא כלשהו.

Ren
נכתב על ידי Ren , 8/6/2013 20:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,400
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ren ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)