לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~.~כך או אחרת ~.~


מיליארד סינים לא טועים ....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

שנה טובה בנימה קצת אחרת ..-גלעד שליט ... קצר ולעיניין ...


 

 

אז בשביל רובינו השנה הבאה הבאה עלינו לטובה היא שנה של אהבה רצון טוב ..

השאיפות של רותבינו יהיו למצוא או להשיג את האהבה שאנחנו כל כך מחפשים .. לקבל עבודה חדשה ... להצליח בחוג להתקדם בלימודים או סתם להיות מאושרים .

 

לא בשביל כולנו ..

רק כדי שתזכרו גלעד שליט נמצא בשבי 821 ימים ..

 

821 ימים בלי הבית

821 ימים בלי החפץ האהוב

821 ימים בלי ההורים

821 ימים בלי מקלחת חמה

821 ימים בלי האוכל של אמא

821 ימים בלי החברים

821 ימים בלי אור יום כמעט

821 ימים בלי המיטה בחדר שהוא כל כך אוהב

821 ימים של נדודי שינה

821 ימים של פחד מהכל

821 ימים של סבל מתמשך שאי אפשר לדעת מתי הוא ייגמר

821 ימים של חוסר ודאות ...מתי

821 ימים שהוא רק רוצה הביתה ..

 

 

את השנה שבאה עליי לטובה אני מקדישה לו .. לגלעד שליט ..ומקווה שאת היום הולדת השנה לא אקדיש לו .. כי הוא יהיה בריא ושלם בבית.. עם מקלחת חמה ושמיכה נעימה .. כוס שוקו חם הורים, אהבה, ושינה טובה .

 

אני מוותרת על האהבה.. על הלימודים .. החוג .. הכל.. כדי שהוא יהיה בבית .. בריא ושלם ..

בית .. כמה עוצמה יש במילה הזאת .. אנחנו אומרים אותה בכל יום .. מגלגלים אותה על הלשון .. אני מת להיות בבית ..עוד 3 שעות חוזרים הבייתה ..

לגלעד שליט אין בית כבר 821 ימים ..19,704 שעות ...1,182,240 דקות ... 70,934,400 שניות ...

 

עד מתי ?! 

מה גלעד מאחל לעצמו לשנה הבאה ? הוא נחטף כילד בן 19 היום הוא נעשה גבר .. שאין אחד שלא שמע עליו .. גבר מבלי שנרגיש ...את החלפת הקידומת ל-2 ביום הולדתו ה-20 הוא היה בשבי .. גלעד.. שלא קיבל חיבוק כבר 821 ימים .. של בכי כאב וסבל .. של תקווה שייגמר כבר .. של תקווה לחזור הבייתה ..

כשאנחנו יושבים היום בשולחן הסדר ואולי מתלוננים שחסר קצת מלח .. כדאי שנחשוב על ארוחת החג של גלעד .. של המשפחה של גלעד .. סעודת החג שנערכת שוב ... בלעדיו .

 

 

תפילתי לשנה זו .. היא שגלעד שליט יחזור הבייתה .. בריא ושלם .. נפשית ופיזית .. עם חיוך אמיתי שכנראה ולא עלה על פניו 821 ימים ..

 

אמן .

גלעד ... שהקדוש ברוך הוא ילווה אותך בכל נשימה ובכל צעד ... ה' איתך לעד. ...

 

 

 

~~just me ~~

 

 

 

נכתב על ידי , 30/9/2008 01:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימי ראשית הסתיו


בימי ראשית הסתיו

גם אני כמו השלכת

נופלת בזהב

וקול הרוח הנושבת

מנגן לי מנגינה

והיופי בשלכת

מתנוסס איתה

ובקלילות על האוויר

היא עפה והיא שטה

נחה במתינות על האדמה

מחכה ומחכה היא

לרוח הבאה

 

עלה צהוב שלכת

שאני על גבך

מחכה אני לחורף

שיבוא יחד איתך

 

 

 

נו אז ...

מה אתם אומרים ?

 

~~ just me ~~

נכתב על ידי , 20/9/2008 23:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני סתם/ ~~just me~~


 

אני סתם עוד עץ

שתראו בשדרה

אני סתם עוד עץ

קורבן מלחמה

 

עץ קטן נמוך

עם עלים מוסתרים

עם פרחים מלבלבים

ופירות מאחורי קליפה קשה

 

 

אני סתם עוד עץ

שתראו בשדרה

ואפילו לא תשימו לב

אך כשיבואו אנשים לכרות את כל העצים

אני אהיה האחרונה שתיכנע .

 

אולי עכשיו

אני סתם עוד עץ

אבל כשיבוא הזמן

אני עוד אתפרץ .

 

האחרונה בכל השדרה

שתיכנע .

 

 


 

 

מענין מתי אני אצא מהקליפה הזו שאני תמיד מכוסה בה

מענין אם יש קליפה כזאת באמת או שאני סתם ממציאה כדי לא להודות שאני אפס ..

אבא אמר לי לא פעם שאני אפס.. .. אף פעם לא רציתי להאמין .. עכשיו אני מתחילה לחשוב שאולי כן .. אבל בפנים רוצה לדעת שזו סתם קליפה וזה ממש לא נכון ..

 

אולי אני לא אספיק לצאת ...

אולי אני אמות הרבה לפני כן ..

אבל אני רק רוצה להאמין שאני באמת בן אדם טוב לפחות רבע ממה שאני מצפה להיות .

 

 

אה ו ..

לא לקחת קשה את הקטע של אבא אומר שאני אפס .. זה לא כזה נורא כמו שזה נשמע . ..

 

 

~~just me~~

נכתב על ידי , 18/9/2008 23:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




282
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**~just me ~** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **~just me ~** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)