לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רדיו כל בלוג- עכשיו בכתובת המקוצרת: radieo.txt.co.il


הרדיו של ישרא

Avatarכינוי: 

גיל: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שידור 5


אני לא כ"כ הייתי מרוצה מהתגובות בפוסט הקודם :)
אבל הסתפקתי.
הפעם השידור הוא שידור בשיתוף שלי ושל ליזה :P
זה היה מורכב!
האיכות לא משו משו..
אבל תסתפקו נכון? נכון!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~@~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
מיכלוש,מדברת עם ישרא!
היא רוצה לעשות עם ישרא פרויקט רדיו משותף!
מה יצא מיזה?
נודיע לכם כאשר הם יחזירו לה תשובה!
אנחנו כמובן? מחכים לתשובה חיובית!
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~@~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
לפני השידור.. הנה מבצע סמיילים נדוש וקטן:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
תרשמו!
הזוכה מקבל פירסום ברדיו כמובן :) [בשידור]
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~@~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
להורדת השידור החמישי לחצו כאן
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~@~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
בה בי
נכתב על ידי , 19/8/2008 17:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוצים שנפרסם את הבלוג שלכם בשידור?


היי אני מיכל עורכת הפרסומות.

אתם מוזמנים לבקש לפרסם את בלוגכם.

ולהציג מועמדות לשותפות.

יש גם מבצע מנויים.

אז קדימה לגלגל את העכבר



כל מי שנהיה מנוי,
ונותן לי פה את האימיל שלו שאני אבדוק אם זה הוא..
זוכה בלינקוק בגודל 36,
בפוסט שפה למטה!
וכמובן גם ברשימת: מאזינים.

שווה לא?

נכתב על ידי , 14/8/2008 15:07  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

944

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות הרדיו :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות הרדיו :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)