לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

shir's blog :D


לפעמים צדק זה רק כוכב... *


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

כולם לקרוא :)


hey sup people?!

זה הקטע הראשון שלי :) מזל טוב לי ! :)

פה .אני אדבר על שירים עליי ועודד מלאא... התכוננו ! :O

 

 

אז ככה מי שרוצה  אותי בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=1332616273 

 

 

אז... אני עולה לכיתה ח'... :)

אני חולה על מוסיקה ,!

תסתכלו בצד איזה חמוד התמונות ששמתי :) 1!!!!

 

 

אהה ו... ביום שלישי אני נוסעת לארה"ב !! איזה כיף מווואה לי !! USA here I come

ולמוגבלים למינכם !

 

הסברים על התמונות :

 

1- ha ha youre fucked now =  רואים שנגמר הנייר טואלט בשירותים אז כתבו : חה חה נדפקתם עכשיו... D:

2- MEET BOB- תכירו את בוב, בוב ניסה לגנוב לי את העוגייה.. חה חה בוב חה חה ( רואים איש תלוי חח)

3. FRIEND-  חברה טובה תוציא אותך מהכלא , חברה אמתית תשב לידך ותגיד :" לעזאזל , נדפקנו עכשיו " :)

 

נכתב על ידי «~•°Bla¢k Ang£l°•~» . , 18/7/2008 02:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  «~•°Bla¢k Ang£l°•~» .

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«~•°Bla¢k Ang£l°•~» . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «~•°Bla¢k Ang£l°•~» . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)