לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פנטזיות מיניות

בן 16.5, ביסקסואל בארון, בתול, פמניסט, מאונן להפגת השיעמום ומפרסם את הפנטזיות בישראבלוג. רוצים או רוצות ליצור קשר? השאירו תגובה.

כינוי:  Bisexual Boy

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

היא


היא אומנם כבר בגיל 32 אבל ידעה לשמור על הגוף שלה צעיר. הכרתי אותה כשחיכיתי לאוטובוס הבייתה והיה משעמם אז היא התחילה לפתח שיחה. היא שאלה בן כמה אני ואיפה אני לומד, לאיזה אוטבוס אני מחכה ולאן אני נוסע. השיחה השתנתה מהר מאוד לנושאים יותר אישיים: האם יש לי חברה? מה הנטייה המינית שלי? היא קלטה בשנייה את חוסר הניסיון. לא ייחסתי אליה יותר מדי משמעות, הרי מה פתאום שבת 30+, כנראה לא רווקה, תחפש בתלמיד תיכון? אבל הנה עמדתי על טעותי כשהיא ביקשה מפורשות לבוא ביחד איתי, תוך כדי טחיבת אצבע לתוך התחתונים שלה ופליטת גניחה קלה. הייתי המום, רק הקול שלה גרם לי לזיקפה שהתקשיתי להסתיר וגרמה לה לצחקק, כמובן שהסכמתי. נכנסנו לביתי, היא הביאה לי קונדום והתחילה להתפשט ליד המיטה. הרגשתי קצת לחוץ ואפילו מבויש אבל זה לא מנע מהזיקפה שלי להשתולל בתוך התחתונים, דבר שהיא זיהתה מיד והגיבה בהצמדות אליי תוך כדי הפשלת המכנסיים ותחיבת יד לתחתונים, להרגיש את הזין שלי מנסה להשתחרר, להתפלא מהחוזק של הזיקפה. היא השכיבה אותי על המיטה והחלה לזחול עליי, עולה לי על הפנים עם הכוס הרטוב, מכווינה אותי לכיוון הדגדגן. ליקקתי את הדגדגן כמו משוגע, מחזיק לה את התחת ומלטף את הירכיים, הזין שלי עמד כמו שהוא לא עמד בחיים, כל נגיעה הייתה מטריפה אותי. ניסיתי להגניב יד כדי לשפשף אותו אבל היא החזיקה לי את היד ורמזה לי לחכות. היא מתחככת לה על הפנים שלי, גונחת, נרטבת, מחזיקה אותי בכל הכח. היא ירדה לי מהפנים ותפסה בחוזקה את הזין, דחפה אותו פנימה והתחילה לרכב, לרקוד מעליי. תפסתי לה את החזה, את הפטמות היפות שלה והמשכתי לרדת לכיוון הדגדגן, שיפשפתי אותו למעלה ולמטה, ראיתי את המבט שלה משתנה ואיך הגניחות מתחזקות, היא נשכבה עליי והניעה את האגן בכח, נתנה לי לתפוס את התחת שלה שלה בעודי צופה בה נהיית אדומה, גונחת ומרטיבה אותי בנוזלים שלה. הקונדום שלי התמלא בזרע חם, צמרמורת עברה לי בגוף, היא נשכבה עליי והמשיכה לפלוט אנחות קלות, חמה, מזיעה, מתפתלת קלות.
נכתב על ידי Bisexual Boy , 20/7/2008 00:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מצאתי בלוג של ילד מהשכבה שלי


מסתבר שהוא הומוסקסואל בארון במציאות אבל לא פוחד להודות בנטייה שלו במציאות הוירטואלית. אחרי שיחה קצרה במסנג'ר גיליתי שהוא גם בתול, כמוני. התחלנו לחלוק תמונות במשך כמה ימים: אני שולח לו תמונה שלי בתחתונים, הוא שולח לי תמונה שלו בתחתונים. אני ערום, הוא ערום ולבסוף תמונה שלי אחרי אוננות עם הזרע מרוח ותמונה שלו אותו דבר. החרמנות של שנינו הייתה בשיא באותם ימים. לא יכולתי להפסיק לפנטז עליו וכנראה שאצלו כנ"ל. החלטנו להפגש סוף סוף בשביל הפעם הראשונה של שנינו. הבית שלי תמיד ריק במשך כל שעות הצהריים והוא הגיע מיד אחרי שהתעוררנו, עם חרמנות של בוקר.
פתחתי לו את הדלת, הוא נכנס בביישנות. הכנסתי אותו לחדר וברגע שהוא הפנה לי את הגב הורדתי לו את המכנסיים והתחתונים באופן פתאומי, לא יכולתי לשלוט בעצמי, הייתי חייב לראות אותו במציאות. המכנסיים מופשלים עד הרגליים ואני מחזיק לו את הביצים מאחורה, מרגיש איך האיבר שלו מזדקף במהירות, את החום שלו. אני משכיב אותו על המיטה עם הגב מופנה אליי, מוריד מהר את הבגדים ושוכב עליו מאחורה, מרגיש את חום הגוף שלו ואת הזין שלי קשיח כמו אבן. את היד העברתי לו על החזה, יורד למטה ומרגיש את הזיקפה החזקה שלו, נער בן 16 שלא אונן שבוע... המשכתי להעביר את היד והרגשתי את הביצים המכווצות שלו, סימן שהוא עומד לגמור. נישקתי אותו בצוואר תוך כדי התחככות בתחת שלו עם הזין שלי. לפתע אני מרגיש את היד שלי מתמלאת בנוזל חם ואת הזין שלו משתולל. הוא כרגע הוציא לי על היד ועל המיטה את כל הזרע שהוא אגר במשך שבוע. המשכתי לחבק אותו ולהתחכך ותוך שנייה הזין שלו שוב זקוף, הפעם רטוב מזרע. את הזרע שלו מרחתי לו על החזה והתחלתי להוריד לו את החולצה. הוא הסתובב ושנינו שכבנו אחד על השני והתנשקנו בחושניות. הוא התחיל לרדת עם הפנים למטה ולמטה... הרגשתי את הלשון שלו עוברת לי על החזה ואז על הבטן, איך הזיקפה שלי מתחזקת עוד יותר, מוכנה למציצה הראשונה שאני אקבל. הוא התחיל להכניס את הזין שלי לפה שלו, למצוץ את הכיפה ולהעביר עליה את הלשון. המיטה שלי רטובה מהרוק והזרע שלו, אני נותן לו למצוץ ורגע לפני שאני גומר אני מוציא ואנחנו חוזרים ליהיות אחד על השני, איבר על איבר, מרגישים את חום הגוף אחד של השני. התחלתי להתחכך בו עם הזין והרגשתי את השפיך עולה, משפריץ לנו על הבטן, אני משפשף לו בזמן שאני גומר ומיד אחרי גם הוא משפריץ. המשכנו להתחבק ואז ירדתי ללקק את כל הזרע מהגוף שלו ומהמיטה ותוך כדי מעביר מציצה קלה על הזין המשפריץ שלו, מה שגרם לו לגנוח בחוזקה ולהתפתל על המיטה.
נכתב על ידי Bisexual Boy , 18/7/2008 23:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,263
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBisexual Boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bisexual Boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)