לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?YOU DON'T HAVE A LIFE


spider pig spiderpig do what ever spiderpig does can he swing from the web no he can't he is a pig lookout here comes the spiderpig

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008


היום היה משעמם בלימודים חוץ מבהפסקות אני וניקול כל הזמן התבדחנו על זה שכל העולם הולך למות מחר בגלל  השחזור של תאוריית המפץ הגדול שעושים בשוויץ ובצרפת.צקחנו שאנחנו עומדים למות ושאנו רוצות ללכת לגיהנום כי יש שם כל הזמן על הא מסיבות עשן ואני הוספתי אכול כפי יכולת ובגן עדן לא

עכשיו 3:57 ובחמש ני הולכת להתקלח לניב מהכיתה שלי יש היום בר מצווה אז הוא הזמין אותי ועוד מלא חברים וחברות שלי מהכיתה אז אני מקווה שיהיה כיף

אני לובשת שורט לבן גופייה שחורה ו ווסט לבן ות'אולסטאר השחור שלי שאני לא יכולה להיפרד ממנו כי אני מתה עליו ואז ב6:45 אני אמורה לחכו בחוף הקשתות לכולם כי האירוע בתל אביב אז יש אוטובוס שמסיע אותנו כרגע אני ממש משתעממת אז ביי

 

נכתב על ידי , 9/9/2008 15:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום היה בוחן במתמטיקה ולפי השוואה שעשיתי עעם כמה תמידים כל התשובות היו נכונות XD

והיה בוחן בזוגות ביהדות וגם היה צריך לעשות מערכון אז אני ושי נציג אותו בשיעור הבא

בבוקר היה שיעור ספורט הלכנו הליכה מהירה של 3000 מטר (אני רצינית זה באמת 3000)

היינו גם במין פארק כושר שעשו בפארק שליד הבית ספר ועשינו בהם התעמלות המורה הרגה אותנו

וזה רק היה השיעור הראשון של שיעור ספורט מתחילת הלימודים היא דומה למורה לספורט הקודמת רק קצת יותר

צעירה וכמובן היה שיעור תנ"ך שיעור משעמם רצח.

טוב אני הולכת לאכול אני א-ו-ה-ב-ת א-ו-כ-ל-!

 

 

נכתב על ידי , 7/9/2008 14:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פוסט חדש איזה כיף :

היום היה משעמם כרגיל היום יום שבת מה אפשר לצפות  קיצר כרגע אני אצל בני דודים שלי- לשילת

יש יומהולדת כיף לה {לי יש רק בעוד איזה חצי שנה :(] שיחקנו חיובים בחצר של הבית שלהם וכרגע אני כותבת וכותבת וכותבת

אז מה לעשות אני משועממת מחר בבית ספר יש לי שעה ראשונה ספורט איזה איך דפקו אותנו [תכיתה הדי גדולה שלי בת 40

תלמידים מפגרים ואנחנו אמורים ליהיות מופת יופי הם צריכים להתמודד איתנו כל שנה שעברה ציפיתי לשיעורי כימיה שיש השנה

 

כדי שאני אוכל לפוצץ את מינה [אני יודעת זה שם מוזר אבל זאת המורה שלנו אנו מעדיפים לקרוא לה מינוש זה יותר חמוד וליתר דיוק היא היתה

המורה שלנו כרגע יש אחת אחרת] אז התנחמתי בעובדה שנוכל לפוצץ בכל זאת מורה אחרת אבל אז התגלה שהשיעור שלו ציפיתי כל השנה שעברה

הוא לא בדיוק מה שקיוויתי לו בשביל מה אני צריכה לדעת חומר שלמדתי עוד בכיתה ה' אפילו בד' בשביל מה לעזאזל אני צריכה לדעת על מעגלים של חשמל

סגורים ופתוחים זה כזה מפגר אני ציפיתי שנעשה ניסויים נערבב חומרים במלא מבחנות כמו בסרטים שאתה עושה ניסוי עם מלא מבחנות צינורות נוזלים וחומרים כאלה

ופתאום זה מתפוצץ זה היה יכול ליהיות כזה אדיר עם זה היה בכיתה שלנו 40 תלמידים 40 יפצוצים והמורה עפה לאוויר שוברת את התקרה ואז ניהיים זיקוקים בתקרה

שמסתבר שהם הארוחת בוקר שלה XD זה היה יכול ליהיות כזה אדיר טבו משעמם אז נכתוב לשילת ברכת יומהולדת מיוחדת במינה:

 

שילי שילי שילי את עלית לכיתה ז' מסכנה עכשיו במקיף יעשו לך ת'סיוט של החיים שלך

טונות שיעורי בית הקפדה על שיעורי בית איחורים התחצפויות למרות שכל הדברים האלה קרו רק לי

אז מזל טוב את בכיתה ז' זאת אומרת נראה לי את בת 12

מקווה שהדברים שקרו לי לא יקרו לך אבל אצלי זה שונה כי הכיתה שלי אמורה ליהיות כיתת מופת אבל אנחנו סדיסטיים אנו אוהבים שקורים לנו דברים רעים

את די גבוהה ויש לי תאוריה כל אחד פוחד מקצת עמוק בפנים ממי שגבוה ממנו אז חלק מהמורים שלך עמוק בפנים פוחדים ממך תנצלי את זה לטובתך

לי יש ילד בכיתה קוראים לו איתמר והוא מטר 89 בלי הגזמה וכל המורות הן צוציקיות ועמוק הן מפחדות ממנו וממני ובעצם מכל הכיתה שברנו שיא אנחנו היינו כיתת

ז' הכי גבוהה בתולדות הבית ספר אבל השנה הכיתות ז' החדשים הגיעו נמוכים מתמיד יש ילד וילדה ובטח יש עוד שמגיעים לי למותניים בלי הגזמה

טוב סטיתי מהנושא פשוט מזל טוב

 

ביי

מקווה שלא חפרתי יותר מידי תתחילו להתמודד עם הפוסטים שלי .

 

עד לפוסט הבא לכו תתאבדו תמותו וכל הדברים הרעים שיש בעולם כי אני אהנה לראות את זה

 

XD 

נכתב על ידי , 6/9/2008 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

100

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSPIDERPIGXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SPIDERPIGXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)