לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הילה ? אני אוהבת אותך כלכך 3 > - דריה - (:


אהעאהע (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

לא מצליחה להירדם | שאלון מש-י-ע-מ-ו-ם !!


וואיי השעה רבע ל6 בבוקר

ואני פאקינג לא מצליחה להירדם

ואפחד לא ער ואין עם מי להתכתב :((

 

כולם ישנים

כולם ישנים עצלנים

כולם ישנים עצלנים בטלנים

ואני מעירה את כל הבית אם הרעשים של המקלדת D:

 

ישלכם אולי עצה להשאיר אותי ערה וללא שיעמום ? ^^"

-"כן ישלי עצה"

אני-"מהיי? אני אעשה הכל כדי להוציא אותי מהשיעמום"

 -"תעשי שאלוןןן"

אני-"יוו רעיון טוב, זה הדבר היחידי שישאיר אותי קצת בחיים"

 

ובתכלס זה באמת טוב אז הנה

שאלון מתוך דבר אחד

ש-י-ע-מ-ו-ם-!!!!

 

רשום שמות של 20 אנשים שאתם מכירים

 

1. שחר

2. יערה

3. מאי

4. נועה

5. טל א.

6. עמוס

7. אדיר ב.

8. ליטל

9. ספיר

10. אור מ.

11. יובל

12. קרן

13. חן

14. יוני

15. לוקאס

16. דור א.

17. טל ג.

18. רון א.

19. דור ל.

20. מיקי

 

- כמה זמן אתם מכירים את 13? משנה שעברה

 

 - עם מי הייתם מעדיפים להתקע על אי בודד, עם 11 או עם 1? הוו.. 1 כי אני מכירה אותה יותר מהשנייה 

 

- איזו תכונה אתם הכי אוהבים ב16? הוא משעשע בלילות

 

- האם אי פעם הייתם יוצאים עם 9?  אם הייתי לסבית יש מצב

 

- לאחורנה יצא לכם לפגוש את 7? בחנוכה, ביומולדת של חברה

 

- מה לדעתכם הכי מייחד את 19?  הוא חרמן!

 

- אם הייתם צריכים לאכלס את העולם מחדש, עם מי הייתם עושים זאת? עם 4

 

- כמה זמן אתם מכירים את 12?  מתחילת השנה..

 

- איזה מוזיקה 8 שומע? כל מה שקשור לסטיגמה של האימואים\פריקים וכו....

 

- מה הדבר ש17 הכי שונא לעשות? לא יודעת O:

 

- האם הייתם יוצאים עם 20? חח לא X: אנחנו ידידים..

 

- האם ל6 יש פירסינג כלשהו? לא

 

- איזו תכונה במראה החיצוני הייתם מחליפים עם 18? לא יודעת.. אם זה היה בת אולי

 

- מה הדבר ש15 הכי אוהב לעשות? נראלי להתנשק , הוא "שרמוט" כזה..

 

- האם 3 יותר גבוה מכם ?  חחחח כן

 

- מהו שם המשפחה של 15 ? חחחחחחחחחחחח לא יודעת XDDD

 

- האם אי פעם נמשכתם ל7 ? כה כשהייתי ביסודי איתו.

 

- האם לדעתם יש סיכוי ש4 ישדוד בנק? אהה.. לא.. אין סיכוי... לפי איך שאני מכירה אותה ^^"

 

- מה הסבירות ש11 יעשה ניתוח לשינוי מין? חחחחחח שום סבירות....

 

- מה לדעתם הסיכוי ש15 שייך למאפיה? חחחחח יו זה יהיה מגנייב...יהיה לי חבר שהוא במאפייה! D:

 

- האם יש סיכוי ש8 הוא בעצם מרגל של הFBI? באאאררור

 

- מה המתנה הכי טובה שאפשר לקנות ל10 ליומולדת? משו על ציפורניים בדוק ..או דובים

 

- האם אתם מתגעגעים עכשיו ל5? מאוד!!

 

- האם 18 בנאדם מצחיק? חחחח בלילה [ ? ] הכי מצחייק איתו.

 

- מה הסיכוי ש4 בעצם שייך לזן חייזרים שבא לחקור את כדור הארץ? חחח רוב הסיכוים, אני אהיה איתה P:

 

- איפה אתם רואים את 1 בעוד עשר שנים? מורה לדיאטה [[=

 

- מה אתם הכי אוהבת לעשות עם 3 ? לספר לה על הכל , והיא לי , ואז אנחנו עוזרות אחת לשנייה (:

 

- מה משותף בינכם לבין 2? שתינו אוהבות את לוקאס XD

 

- האם 6 רווק? כן! וחמוד! מי רוצה טלפון?

 

-  מה לדעתם המקצוע שהכי יתאים ל17? מורה לאופרה XDDDDD

 

-מה אתם הכי אוהבים ב5?הכל! היא מושלמת!

 

-  האם 7 יכולל ללקק לעצמו את המרפק? יכול להיות OO"

 

- מה הדבר הכי יפה ש19 אי פעם עשה עבורכם? ליווה אותי חצי דרך הבייתה DD:

 

- האם הייתם מוכנים לגור עם 3 באותו בית?  כןןןןןןןןןןן זה יהיה מאוד מהנה ^________^

 

- האם אתם זוכרים את תאריך יום ההולדת של 12?חחחח לא S:

 

-האם אתם מאוהבים ב5 ?  איזו שאללה , היא הכל עבורי , אבל ישלה חבר :O

 

- האם ל20 יש חיות מחמד?   חחחחחחחח לא , הוא גר בית לידי DD:

 

- מהו לדעתכם הסוד האפל של 13? שהיא ובן השכן כבר עשו את זה, היום בלילה XDDD עם בת דודה שלה P:

 

-  מה הסיכוי ש10 הוא האח האבוד שלכם ? ננעע אינמצב , אבל היא דודה שלי .. זה גם משו לא ? :)

 

 

על 14 לא אומרים כלום.. אז אני רק יגיד שהוא חמוד מאוד

אבל אנחנו עכשיו ב....קצת עצבנים אחד על השני XDDD

 

 

טוב זההההההההההו ^^

מקווה שנהנתם,, חח אני לא בטוחה שקראתם הכל

לא נורא ..

אני עדין אשתעמם לי פה :(

 

"נהנה בנהנה תחת של בננה"

=.=

 

~עריכה- 19.1.09~

מחר חוזררים לבצפר

אחרי חודש שלא היינו בו =.=

וואי איזה בבאסה ><"

טוב נמשיך לעדכן על ימים מצחיקים D:

ביוש 3 >

 

~עריכה- 20.1.09~

וואי יום אחד המצחיקקים יעענו

בתכלס , לא היה כזה נורא לחזור לבצפר

XDDDDDDDDDDDDD

 

 

נכתב על ידי , 18/1/2009 05:42  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 208396199 

תמונה




2,611
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להילוש . / + אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הילוש . / + ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)