לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Flight On Broken Wings



Avatarכינוי:  its~darkBANANA_xCoRe bitchs

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

חחח להלהלהלה יש לי פלא חדש


היה לי יום אחד המעוליםםםם (:

טוב קודם כל, יום רביעי היה לי יומולדת 15 יאי

יום לפני זה סידרו לי קצת מה לשתות... <:

רביעי היה גם מדהים

איך כולם שרו "היום יום הולדת" ^^

עשה לי ממש טוב על הלב

 

היוםקנו לי פלא חדש סוףסוף [:

אני ממש אוהבת אותו (:

 

היום הייתה יציאה טו-אובהההה

באתי לאשכול (שכונה) ופגשתי שם כאלה שלא פגשתי אותם הרבה זמן

כמו לרה, נימרית, מיכאל שצבע את השיער O_O

חח ופגשתי גם את גאנה הנשמה התאומה שלי 33> המבין יבין XD

והיה ממש קרררר ;_____________;

עדיין קר לי, אבל לא כמו שהיה לי קר שם

ואז ואז הלכנו למרכז ופגשנו את סהר DD:

והיינו שם עם הרבה חברה רוסים ושתיתי כמה כוסות, אני לא רוצה יותר כי אבא שלי היה מריח אותי |:

אבל היה כיף בכל זאת XD

 

נכון בצמתים יש מין שיחים קטנים-קטנים-קטנים כאלה שתולים?

אז אני כזה צריכה לחצות אותם

ואני כזה חושבת לעצמי

"האע איך אני עוברת בלי לדרוך עליהם הם חמודים מדייי T_T"

חח אל תשאלו P:

 

היה ממש כיףףף D:

אני כנראה אצא עם גאנה שמוליק וכל השאר

ואני הולכת לשכנע את אבא שלי להאריך לי את הזמן בחוץ ^^

 

מחר אני חוזרת

 

אז בביי אנשים אני מתה לישון לילה טוב 333>

אנה 3:

נכתב על ידי its~darkBANANA_xCoRe bitchs , 13/12/2008 02:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאדאמיט


אני כזאת משועממת נואשת למוזיקה

אם ידעתם או לא, מחשבי הקודם נשרף וכל מה שהיה עליו נמחק (מוזיקה תמונות וזה)

אז אני צריכה איכשהו להחזיר את המוזיקה, שיהיה לי מה לשמוע במשך 4 שעות נסיעה

מ8 בערב ועד 2 בלילה רק הורדתי אלבומים

הורדתי פאקינג 40 אלבומים ב6 שעות ~_________________~

אתם בטח אומרים "זהו? המחשב שלי יכול יותר"

זה מחשב זמני וגוסס, לא לצפות ליותר מדי

 

הרוב זה להקות שאני לא מכירה, להקות לא כלכך ידועות

שמעתי אותן בקטנה, אבל כבר עכשיו אני ממליצה על ATTILA

הם סקרימו ד"א

 

טוב לפני שאני הולכת לישון אני אעדכן בקטנה

מחר לא יהיה לי זמן כי אני אארגן את האייפוד שלי (זה לא רק לנסיעות, איתו אני גם נרדמת ם: )

אני צריכה להתארגן לפנימייה לעשות ש"ב במת' וזה

הייתי בכלל אמורה לצאת היום עם רוזה והחברה מאשכול |:

לא היה לי כוח לצאת כי ניסיתי להוריד כמה שיותר אלבומים

גאד איך אני עייפה עכשיו

 

יום רביעי הקרוב יומולדת, עוד 4 ימים

עומדים לקנות לי פלאפון חדש סוףסוף, אבל רק אחרי ה-15 שגם זה לא עוד הרבה זמן D:

כלכך רציתי לצאת מהכפר ביום רביעי (לפני חמישי, כאילו ההסעות) ולהגיע למכללה

לא ביקרתי שם פעם אחת מתחילת השנה, אני מתגעגעת כלכך לכולם T__T

קצת סיבוך להגיע מקריית שמונה ועד רמת השרון 3 פעמים בחודש כשגם ההורים עובדים

 

אה, ואני חייבת דחוף לעדכן את הרשימות


 

התמונה החדשה הנורמלית היחידה שיש לי

אני מקווה שתהיה לי הזדמנות להצטלם נורמלי...

 

הצטלמתי גם עם אלכסנדרה ואופיר, הן די צריכות לשלוח לי את התמונות ><"

 

הולך להיות חודש עמוס, אני ממש מקווה שאוכל להגיע למפגש ב-25 וגם ב-23

אם אני אמצא מישי שאוכל לישון אצלה ^_^"

 

"שבוע סוף" זאת תוכנית גאונית, הכי מגניב לראות אותה מתי שאין כוח ללכת לקצה השני של העיר ><

 

לילה טוב 3> או בוקר טוב XD

בכל מקרה, העיקר שתרגישו טוב בחודש הזה (L)

אנה

נכתב על ידי its~darkBANANA_xCoRe bitchs , 6/12/2008 02:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits~darkBANANA_xCoRe bitchs אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its~darkBANANA_xCoRe bitchs ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)